Spring naar bijdragen

zondag 10 mei 2015


eline

Aanbevolen berichten

Zoooooo herkenbaar! Maar tegenwoordig zie ik steeds meer de voordelen van het alleen zijn (niet eenzaam!) in, met veel stelletjes zou ik niet willen ruilen. Ik deel meer met vriendinnen en vrienden dan veel koppels die ik ken...........

Ik geef die stelletjes ook steeds minder reden dergelijke houding tegen me aan te nemen. Ik leef vol op en dat is aan de buitenkant goed te zien kennelijk!

 

Goed voornemen jowan, ik was gisteravond echter niet in mijn kracht. En dat kwam

natuurlijk door de twee missers eerder die week. Gaat een volgende keer echt wel anders!  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 Jaar geleden viel moederdag op 12 mei. Ik gaf mijn toen nog spiksplinternieuwe moeder toen voor het eerst een cadeautje.

Een vaasje dat door een keramieken hondje werd ondersteund met daarin een bosje gele fresia's met van die groene "dingetjes" erbij.

Dat had mijn toen nog spiksplinternieuwe vader voor me gekocht. Ik denk van een voorschot op mijn latere zakgeld, want ik had zelf nog geen

rooie cent.

Straks ga ik bij mijn onderhand oude moeder langs met een bos bloemen zonder vaas. Vaasjes en vazen heeft ze meer dan genoeg.

Bloemen heeft ze nooit genoeg...

Ook dat eerste vaasje heeft ze nog, met een geplakt hondenpootje.

Straks krijg ik te horen dat ze dat op haar eerste moederdag van me gekregen heeft.

Goh... van mij?? ja ja...

 

Een goede en/of leerzame dag gewenst voor jullie allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag.

 

Ik heb mijn moeder ook een keer een vaas gegeven.

Die gaf ze later aan me terug, want ze gebruikte hem toch nooit.

Inmiddels kan ik wel om zulke streken van haar lachen, het was me er 1.

 

Vanmorgen even lekker in het zonnetje zitten lezen bij mijn vijvertje terwijl manlief zijn vertrouwde rondje weer liep.

Vanmiddag gaan we samen koffie drinken, taartje eten op een terras.

Met zijn 2en bijpraten over zijn reis. Dat vind ik fijn, met zijn 2en, zonder schoonfamilie erbij die hem het hemd van het lijf vraagt.

Gewoon even rustig. Ik ben de laatste tijd wat egoistischer geworden en dat bevalt best goed.

Ruimte.

 

Oh, en of je nu wel of geen relatie hebt, je bent al helemaal goed van jezelf!

 

Fijne dag mensen. Zet hem op, ploeg bij Bol en geniet ervan. Bol zal jullie vast verwennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, mensen het dak van de grote en van het kleine schuurtje ligt er al af en ze zijn nu bezig met het hout slopen. Wat wordt er gewerkt zeg.

En wat is Fruithapje een lekker ventje en ja Jopske die heeft aan body building gedaan, kan niet anders. Die heeft me toch een paar spierballen poeh, om janlours van te worden. :D

En ik? Ik ben bezig om de inwendige mens straks te voorzien van een heerlijke barbecue, met alles erop en eraan, want dat hebben die harde werkers dik en dubbel verdiend.

Mensen hier zit een heel gelukkige Bol. :lol: :lol: :lol: :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan ga ik maar eens boodschappen doen.......de verveelde,  heb het koud als ik buiten zit,  in Adam wil wonen, zin in patat hebbende, alles heeft uitgezocht en opgeruimd de laatste maanden, even niet goed kan lezen, geen leuke film op NF kan vinden, kortom, zichzelf in de weg zittende......pfffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...