Spring naar bijdragen

zaterdag 9 mei 2015


plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Frummers,

 

Hier een dankbare dame. Na 1 week Belarus (Wit-Rusland) waar het land zowat ten onder  gaat aan de Wodka. 

(zelf gestookt) en de vrouwen meestal zich uit de naad werken. De kinderen altijd de dupe zijn. 

Ben ik blij dat ik hier naar buiten kijk en zelf wat te zeggen heb. Mijn winkeltjes zie en kan genieten van het niet-drinken. 

 

De reden om er aan te beginnen is er altijd maar om er af te blijven is die nog groter,....

Maak er een mooie dag van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dat is niet mis Kabouter, als je 3x per week fysio nodig hebt.

Geen moeite mee gehad dat het een man is?

Luna, het verhaal dat Russen veel drinken klopt dus? Of scheer ik ze dan over één kam?

Ik slaap over het algemeen goed, maar de laatste twee nachten niet. Ik weet waardoor het komt, maar kan de oorzaak niet wegnemen. Anders mee omgaan of zoiets. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kabouter zwemmen in water van 32 is ook heerlijk voor de spieren en ja met 3x per week mag je wel verwachten dat het beter gaat worden

suiker is ook stilletjes......alles ok daar Sugar?

Hier regen en wind......niet fijn, weinig opties, wat inlijsten, boodschappen, film?, als het droog is wandelen, dat koppie van mij gaat 24 uur per dag door dus ook de onrust het moeilijk kunnen ontspannen, wel nog wat afleveringen van Lillyhammer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,

hier ook een fikse hoofdpijn. Volgens mij krijg ik te weinig vocht binnen. Even scherp op zijn de komende tijd!

Ploffie, goed dat je lekker een buitenhobbie gaat zoeken. Buiten zijn doet een mens goed kan ik je vertellen na een weekje op de camping. Al is het ook lekker om weer thuis te komen.

Blondie, goed om te zien dat je de draad weer oppakt. Ik duim voor je succes!

Kaboutertje, ik hoop dat je de spanning wat uit je lijf krijgt bij de fysio.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje: dat van je schouders omhoog trekken herken ik. Doe dit ook bijna constant, zelfs als ik moet gaan slapen. Zodra ik eraan denk laat ik ze weer zakken. Oh ja, denk ik dan. Loslaten.

Ik hoop dat je hoofdpijn snel over is vandaag. 3x in de week fysio. Pittig, maar wel goed dat je het gaat doen. Hulp accepteren is ook een hele klus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gek gedroomd vanacht. Nou ja, gek. Mijn reactie op wat er gebeurd was nieuw en dus vreemd voor mij.

Het is een terugkerende droom. Ik ben iets samen met andere mensen aan het doen.

In dit geval: na een feest op school, samen de rommel opruimen en de afwas wegwerken. Ik loop even weg om wat op te halen, kom terug en de mensen waarmee ik aan het werk ben hebben alles wat zij hadden liggen opgeruimd en zijn samen in een vergadering gegaan. Zomaar, zonder iets te zeggen. Ik word alleen gelaten.

Mijn normale reactie zou zijn: me gekwetst voelen, me in de steek gelaten voelen, ik moet ook altijd alles alleen doen, zeer verdrietig wakken worden. Nu: ik ga toe naar de ruimte waar de mensen zijn, klop aan, vraag iemand te spreken en spreek heel duidelijk mijn ongenoegen uit. Laat me niet afschepen. En ik word strijdbaar en boos wakker.

Hoe een persoonlijk proces kan doorwerken in een droom. Ongelofelijk.

Aanpassing: storende tikfout

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...