Gast Gipsy25 Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen Zo ik heb vanaf 6 uur geslapen. Gister was een verdrietige dag maar daar hadden meer mensen last van geloof ik Fijne dag allemaal 6 mei 2015 bewerkt door Gipsy25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Hoi Gipsy, fijn dat je goed geslapen hebt en vandaag gaan we voor een betere dag, LJ schreef gister Life is about learning to dance in the rain, ik zou dat ook wat meer moeten doen....maar ja, heldin op sokken.... Als Blekje nog meeleest, gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Vannacht veel beter geslapen en nu ook een beter gevoel. Zal blij zijn als mijn huidige gasten morgenochtend vertrekken. Dagpact: jowan Kaboutertje Joris 6 mei 2015 bewerkt door Joris eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Good murning! Half dagje werk, halve dag strand voor mij. Het kan slechter :-) Hopelijk geen 'dancing in the rain' voor mij vandaag. Joris, op zich natuurlijk een goede strategie om een kamertje te verhuren, maar als het je onrustig maakt? Vriendin van mij verhuurt haar woning in het zomerseizoen elk weekend via Airbnb. Dan gaat ze zelf bij haar vriend zitten. Ze betaalt er een groot deel van haar vaste lasten van, maar het is ook de reden waarom ze langer in een ongelukkige relatie blijft hangen dan goed voor haar zou zijn. Beetje dubbel dus. Heb het goed lieve mensen - of zo goed als mogelijk is vandaag. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goedemorgen, Opgestaan met een stijve nek. Vandaag dan maar rustig aan doen op mijn landgoed. Dagpact: jowan Kaboutertje Joris Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Hoi Yogajuf, het gaat 99 van de 100 keren goed. Zo af en toe is het geen match. Helaas momenteel er grotendeels afhankelijk van, dus af en toe maar wat onrust slikken, ben wel wat gewend Ben wel weer aan het oriënteren op een parttime baan binnen de schuldhulp en bewindvoering om deze situatie te keren. Dank voor het meedenken en is het wel strandweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) Wat erg en zwaar voor je MG Werkse! 6 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan ook weer klaar. Hier klatert de zon al. Wel nog een beetje koud buiten. Gekke dag gisteren: heb een uurtje zitten bakken in de tuin en plots kwam er regen en ging het gewoonweg stormen. Maar dat uurtje heb ik toch maar mooi meegekregen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goeie morgen lieve mensen Werk ze Ger. Ha koffie van Von. altijd lekker als een ander die maakt. Ja rustig aan Blondie en wel schuilen als het gaat regenen hé? Jij ook een fijne dag Yo. En we gaan er wat van maken deze dag hé mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Wat fijn voor je Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goedemorgen Kabouter en Bol. Fijn toch dat je zo'n prettige werkomgeving hebt Kabouter. En lief dat je moeder een paar dagen komt helpen. En tuurlijk gaan we er wat van maken Bol, het zonnetje is al weer weg hier, maar dat mag um de pret niet drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Kabouter dat soort klussen gaat mij ook beter af met iemand, al zit diegene op de bank met koffie toe te kijken, raar eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Lekker al die vrije dagen MG. Zeker in het voorjaar. Geniet er maar van. O jee, ik woon hier nu 8 maanden en heb zegge en schrijve 1x de ramen gewassen. Inderdaad, toen ik hier kwam wonen. Wordt wel met de neus op de feiten gedrukt door jullie. Eigenlijk is het een goed teken: vroeger moest ik altijd van alles van mezelf en ik ben best een helder Mientje, maar dit kan ik dus laten. Vandaag ook geen tijd :-) Kabouter, wat fijn dat je moeder een poosje bij jullie is. Joris, sterkte met de drakerige gasten. Knap hoor, dat je zo je fin. probleem aanpakt. 6 mei 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Jowan, jij wilde toch graag van de partij zijn bij de volgende meeting? Zie draadje: Samen leuke dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 goeie morgen frummers, ik heb vorige week de ramen gezeemd maar ze zien er slechter uit dan daarvoor dat valt pas op nu de zon erdoor schijnt; ik ben met mijn rug ernaartoe aan de eettafel gaan zitten (om geen vals licht te hebben☺) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Ploffie ik vraag me af of jij wel voldoende te eten hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Hm. Ik ben meer degene die dan heel goed op de bank kan zitten. "Ik zie dáár nog een streepje ..." Nee, niet daar. Dat heb je al schoongemaakt. Dáár! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goedemorgen, stuk frisser buiten.. hier gisteren een wolkbreuk, mijn hemeltje. wordt een dagje in de tuin vegen.. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) . 17 september 2015 bewerkt door ploffie Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) . 17 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Goedemorgen.. Dagpact:jowanKaboutertje JorisBlondie Agnieta Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Hup in de benenwagen maar weer bij gebrek aan andere wagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Terug van landgoed. Schouders en nek zitten volledig op slot. Had ik maar niet met die 75 meter drainage moeten slepen gisteren. Vandaag dus genoodzaakt een dag rust. Blehhh... niks voor mij dat stilzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Nog net goedemorge beste mensen, de naam van dit forum is goed gekozen, met vallen en opstaan, blijf ik ook langzaam, de alcohol de baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden