blondie6173 Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen, Vroeg op. Vandaag drainagebuizen halen. Wel nodig volgens de weersvoorspellingen voor vandaag voor wat betreft neerslag. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goeiemorgen, is er iemand die me op de dagpact wil zetten, svp? Dan ik verder mijn koffer zoeken, hij zou er toch moeten zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Succes jowan! Dagpact: Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen, Het valt niet mee voor jou Jowan. Blondie succes met je werkzaamheden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goeiemorgen allemaal, jowan, is die verloren koffer echt of een metafoor voor iets? (Serieuze vraag) Ik spring op mijn matje. Direct maar veel structuur aanbrengen nu ik " vrij" ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen, het waait hier heftig Ankertjes aan de laarzen Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Een metafoor, Ietje, geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen, Wil je er iets over kwijt jowan? Dagpact: Blondie jowan Joris Nou m'n plantjes vinden dit natte weer wel lekker Mmmm, voel me niet prettig met mn gasten. Gisteren is het vriendje (zonder hallo of kennismaking) gearriveerd. Het had haar opa kunnen zijn, maar dat mogen we natuurlijk alleen als gegeven aannemen. Maar dit is wel een stel waar iets mee aan de hand is. Maar om ze op 'Bevrijdingsdag' op straat te zetten gaat mij te ver. Probeer het straks wel bespreekbaar te maken met 'madam Zeikurd' (op z'n Frans uitspreken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Ja Fruit, het is voor mij nu een oefening om met deze stress positief mee om te gaan. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het wel komisch vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Hoelang blijven ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 MMMM begint hier te betrekken.....straks eens op netflix kijken of er wat interessants is, afgelopen week de serie The Missing gezien, heel aardig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Nou ze heeft me net gerustgesteld dat het een aardige man is. De angel is eruit. Ze blijven tot donderdagochtend. Gelukkig lijkt het nu wel oké. Vandaag hoef ik alleen het Westerpark hier te vermijden met de verwachte mensenmassa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen Dagpact: Blondie jowan Joris Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 goeiemorgen frummers de zon schijnt uitbundig hier de vogels zingen het hoogste lied en de weersvoorspellingen zijn regen, hagel en zware windstoten?? tot maag de poncho mee straks dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen, het is een beetje klef weer buiten, beetje zweterig, maar goed altijd klagen, het is nooit goed hi hi fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 daar zijn we Hollanders voor Toinemanski en het wordt dan ook echt Hollands weer vandaag van alles wat. maak er wat van ga ik nu ook doen, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen, voel me niet goed. Maag en darmen protesteren....brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Daaaaar is de koffie..... .... en de thee natuurlijk. Goedemorgen luitjes. Het is hier droog en dat zal het nog wel een paar uurtjes blijven ook. Wel zwaar bewolkt... maar droog. Dat zal vanmiddag wel weer anders gaan worden als ik buienradar bekijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 (bewerkt) Hé Loen, heb ik iets gemist, maar je was vast Luna voorheen? Hopelijk waait het eten niet weg dan? 5 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Volgens mij zit je fout Joris.... Dardeeling / Tante Til... Maar wat apart dat ze in Amsterdam nog steeds niet lijken te weten dat de supers op 4 mei eerder dicht gaan... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Morge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Gisteren was ik in de supermarkt, de man voor me zei tegen de cassiere, ik ga morgen naar een bevrijdingsfestival, zullen we zien hoe sterk ik ben.....zei dat hij de rest van zijn leven pillen moest slikken om niet te drinken....haast aandoenlijk, hoorde van de cassiere dat hij van heel diep kwam en dat ze diep respect voor hem had, petje af voor die meneer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 bril op en naar de supermarkt nu het nog kan.....wisselend zon en dreigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Goedemorgen Eline.... Mooie ervaring daar gewoon bij de kassa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden