Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 ... Oh en weet iemand (Joris?) toevallig hoe vaak Franse geraniums kunnen bloeien? Ze zijn weer helemaal groen maar ik zie geen knoppen? Dank alvast Nee, heb je een Latijnse naam? Want op m'n tuinapp niet te vinden. Heb wel een kuipplanten gids waar ik straks in kan kijken. Of heb je ook een foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Lieve Joris, "geranium" is al best wel Latijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Nou lieve Yogajuf, ze behoren tot de allersterkste potplanten. Er zijn zo'n 250 natuurlijke soorten en duizenden cultuurvormen. De lange bloeitijd is vanaf nu de lente tot diep in de herfst. Hoeveel jaar heb je hem dan? Misschien is tie gewoon op? Einde levenstijd of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) Officieel heten ze pelargoniums, geraniums zijn vaste tuinplanten. Ze bloeien zowat het hele jaar door: wellicht heb jij een jonkie die nog even op stoom moet komen? Ik hou 'm in de winter binnen over in een koele kamer. Na een aantal jaren worden ze wel minder mooi qua vorm, dan kan je ze heel makkelijk stekken. 4 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Lekker dan, dan zit ik met 20 uitgebluste lijkjes op mijn balkon. Ik vond het antwoord van Akelei toch wat empatischer Joris... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (Budget: representatiekosten!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Wat heeft Akelei dan gezegd? Of bedoel je JaJina? Lees net dat ze humusrijke potgrond prefereren en in de halfbeschaduwde standplaats. Ze zouden idd pas in mei gaan bloeien. Maar kijk maar hoe die lijkjes het gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (Budget: representatiekosten!) ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Rapi bedoelde ik, sorry. En representatiekosten omdat ik vanuit huis ga werken. Maar ik geloof niet dat het dan aftrekbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 even een geraniumfluisteraar googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) 4 mei 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Ik meld me droog af, maar ben niet blij. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen... Truste allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Agnieta fijn voor je! Zo klaar, en morgen vrij Een dik ijs met slagroom en vruchtjes... M'n avond is helemaal goed. Alvast Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 ik heb geraniums binnen, in een koele ruimte.........zomer en winter Ze bloeien alsof het gratis is. Als de groeivorm lelijk wordt dan knip ik ze met de keukenschaar in vorm. En ze blijven maar bloeien. Ik ben geloof ik vergeten om ze buiten te zetten. Misschien ga ik het deze zomer toch es buiten proberen. Als ik ergens een schaduwplekje heb die nu nog kaal is. Want binnen moet 's zomers wel de luxaflex naar beneden want anders worden de blaadjes bruin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Welterusten allemaal en morgen gezond(er) weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Nog steeds die koffer niet gevonden. ?.... ik meld me nuchter af voor de dagpact, nou met 23 graden had ik toch af en t ook e een nat voorhoofd. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Onder je bed Jowan? Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) . 17 september 2015 bewerkt door ploffie JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) Documentaire over Prof. Ben Ali Libi, een joodse goochelaar uit Amsterdam die door het iconische gedicht van wijlen Willem Wilmink en de vertolking ervan door Joost Prinsen bekend is geworden. http://www.npo.nl/2doc/04-05-2015/VPWON_1233145b Vond dit toevallig over de joodse goochelaar. Trusten iedereen. 4 mei 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden