rapilos Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Een hele goede morgen beste mensen, Vogels al verschoond, deel van de boodschappen binnen. Probeer goed voor mezelf te zorgen, dus mezelf net getrakteerd op een hele verse gevulde koek! Weekeinde gaat ondanks, dat ik dan vaak werk, toch wat eenzaam aanvoelen. Vanavond, eet ik asperges, ook in het kader van mezelf maar een beetje verwennen. Toch moest ik daar gisteren om huilen, want latex maakte dat heel vaak, als ik in he weekeinde bij hem kwam Prachtige schotel altijd, met ham en ei, of soms met zalm Daar konden we beide altijd heel erg van genieten. Ach ja, gaat nu bij de mooie herinneringen horen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Goedemorgen DagpactjowanBlondie AnetteJoris Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Rapi, lekker, asperges! Binnenkort is het weer voorbij. Met ham en ei (en gesmolten boter) vind ik nog steeds het lekkerst. Er is natuurlijk een flinke verandering in je gewoontes opgetreden zo en dan ook nog eentje waar gevoelens bij komen kijken. Ik begrijp heel goed, dat je daar nu wat mee zit. Misschien biedt het je ook weer kansen voor nieuwe dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Oeps, Agnieta, stond je er bijna tweemaal op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Goedemorge, gisteren met Naltrexon begonnen, afgelopen nacht diarree, komt dat daardoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Dagpact jowan Blondie Anette Joris Jani Agnieta Kaboutertje Lucide Was ik verdorie weer van de dagpact afgehaald ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Na veel dagen schuren, plamuren, gronden, schuren, palmuren, gronden, schuren, profieltjes lakken, schuren, profieltjes lakken heb ik vandaag van drie deuren de grote delen met een lakroller gelakt. Als je eenmaal zo ver bent, is dat een klusje van niets. Wat ik me voorgenomen had, heb ik gedaan. Alleen aan het einde van de middag nog eten koken (kipsateh, satehsaus, rijst, kool en tauge). Ik denk dat ik zo de motor stap, motorfietsen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 (bewerkt) O lekker...Indisch... Zit al vanaf half acht te typen en te knippen en plakken en deleten... ArGH...een berg tekst, ik weet wat ik wil zeggen maar krijg het niet in eigen woorden. Frustrerend...angst loslaten, erop vertrouwen dat ik dat wel kan. Dat het goed is zoals ik het verwoord, sterker nog dat het dan krachtig is,authentiek en zo. Zit nu vast in de theorie. Ok...adem in...adem uit... moest het even kwijt typo 2 mei 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Sorry Lucide, ik vrees dat ik de "dader" ben, was natuurlijk niet de bedoeling!! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Succes Thee, jij kunt dit! Ik denk dat ik een beetje voel waar je doorheen gaat :-) Na vier maanden niets gedaan te hebben is het voor mijn nu ECHT tijd om mijn scriptie weer op te pakken. Boek ligt naast me, potlood geslepen, gegeten, gedronken en yoga gedaan… Dus geen excuses meer, nu moet het maar eens gebeuren! Aaaargh... kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 het woord dood met een smiley erachter? wil niet eens snappen waarom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Weer terug van landgoed. Eerste geulen zijn gegraven. Morgen verder. Nu mijn rug effe pauze gunnen. Als alles meezit krijg ik woensdag mijn drainagebuizen. Kunnen ze er gelijk in. Appelboom staat ook. Morgen mijn braam zonder doornen en mijn rabarber erin zetten. Bezig bijtje, maar ik stort nu een beetje in. Effe uurtje banken voor ik aan het eten begin. Bami ketjap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Hier een rondje markten gedaan, krantje in het park met eigen thee, in het zonnetje gelegen. Nu restjes van gisteren in de oven opwarmen en vroeg eten. Straks naar de film "Im Labyrinth des Schweigens", Dan heb ik twee "4 mei" films gezien deze week. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Lekker marktje gedaan met wijntjes-vriendin. Was heerlijk weer, lekker op terras gezeten met een sprankelende tonic en genoten van t uitzicht..lekker loeren! Geen wijnmoment gehad. Nu lekker even onderuit en straks het park in voor een concertje. Heb er zin an . Zal me wel iets warmer aankleden.. er is regen voorspeld :-( lady jane en bertd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 (bewerkt) Hartstikke goed gedaan Phae, houdt dat vast voor de volgende keer. Ik ben wat gespannen voor morgen. Wat kriebels in m'n buik, en probeer constant te denken "het is maar een wedstrijd" maja ik kan het wel voor de anderen verpesten Vroeger dronk ik zulk soort spanningen weg maar er is geen haar op m'n hoofd die daar nu aan denkt. ik moet er gewoon vanuit gaan dat ik wel kan bowlen, dat heb ik vroeger zeker wel bewezen, alleen lukt het me nu nog niet. En misschien wel nooit meer maar het gaat toch om de leut 2 mei 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Goed zo Phaedra! Het kan gewoon. Je aanmoediging heeft geholpen yo...ben op weg..hehehe er stroomt weer wat creativiteit... Hopelijk bij jou ook! Succes....gewoon beginnen 'ahum'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 ik heb een heerlijke dag gehad, 3 mini colleges, en bij een stak ik er nog wat van op ook. Lekkere lunch en stadswandeling met 5e jaars student als gids. Ik heb jaren gewerkt in Utrecht, maar nu hele mooie stukken gezien van de binnenstad waar ik nog nooit was geweest. En ja de keus is gemaakt met verstand. En mijn hoofdpijn is weg ook. Zo simpel soms en toch zo moeizaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 10 mei, moederdag Fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 (bewerkt) En als het soms gaat regenen dan komen jullie toch hé Fruit? Ga ik lekker koken of koude schotel maken, en envent. een barbecue erbij. Lekker. 2 mei 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Mmmm... Bolletje, dat kinkt goed! Heb je nog een minder fysiek inspannend taakje voor mij, dan kom ik ook. Zeg het maar: yoga voor kipjes? Visjes fluisteren? Varkentje masseren? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Bolletje helpen met slopen wil ik ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Hier inmiddels de bami binnen. Kids komende dagen bij hun vader, dus effe alle tijd om de achterstallige klusjes aan te pakken. Beetje hyper. Gebruik van maken dan maar. Morgen half 9 weer op mijn landgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Iedereen is welkom hoor. En dat meen ik Yoga. En Blondie wordt de opzichter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Valt nog net in mijn vakantie bolletje, dus geen verantwoordelijkheid... Slopen is mijn specialiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Nou je komt maar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden