toine Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 ja is een verkapte babypoeder maar dan vloeibaar, helpt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 ga gewoon in spagaat op mijn handen lopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Ja toine, zakelijk. Ik drukte gewoon per ongeluk op de linkermuisknop die net op dat moment boven de "vind ik leuk" knop hing.. Was helemaal niet van plan om iets of iemand te liken. Maar kan het niet meer ongedaan maken. Zakelijk dus. Persoonlijk wens ik je sterkte met het verduren van al je kwalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 geen probleem kohtje, daar alle ellende laatste tijd, ben ik misschien wat te snel in van mij af bijten en dat ging de laatste tijd juist zo goed..... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 deze like was persoonlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Toine: zinkzalf!!! Ook voor baby met kotte huid (billen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Yep...zinkzalf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Toine, tijgerbalsem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Ok, ok, Agnieta. Toine: zinkzalf lijkt mij ook het beste. Het lijkt me vervelend trouwens, wat je hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Of gewone goedkope vaseline zonder zout natuurlijk Toine want dat prikt weer teveel. Of een schijfje komkommer. Dat blijft ook vochtig. Lastig een wondje te hebben in je liezen want met lopen schuurt het toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Recht op je mond, getsie. Toine, huisarts. Het kan ook door je medicijnen komen misschien. Nou lekkere praatjes allemaal. Tijgerbalsem, grijns. Heeft het met je muziek te maken Wijfie of heb je een lover? Oke, ik ga weer. Ondertussen toch nog een kozijn geschuurd. Was ik al een jaar van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Zijn vriendin zal het ook wel spannend vinden Sowhat. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Ik kwam de eerste keer op moddervoeten binnen. Dat brak gelijk het ijs. Tussen mijn schoonvader en mij. Met mijn schoonmoeder is het nooit meer goed gekomen. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 haha ik dacht ook meteen aan n lover Kate Calendula Toine! ouwe snoeper Agnieta, hij dus, je date Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Wat ga je koken Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Agnieta, mooi verhaal en je doet daar goed aan, denk ik. Sowhat, fijne middag en avond. Wordt maar geen schoonmoeder zoals ik dat bedoel. Inderdaad spannend. Ik kwam de eerste keer op moddervoeten binnen.Dat brak gelijk het ijs.Tussen mijn schoonvader en mij.Met mijn schoonmoeder is het nooit meer goed gekomen. Hm. Ik hoefde niet eens modderpoten te hebben ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Net een klein rondje hardgelopen, weer mijn kleine rondje van 4,5 km. of zoiets. Heerlijk buiten en nu voel ik me prima. Lekker is dat zo. Vandaag heb ik niet te lang gewerkt en toch lekker opgeschoten én me niet geïrriteerd én me nergens mee bemoeid. Beter dan gisteren. Dochter en vriendin zijn aan het koken, vanavond meeting. Wat wil ik nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Een leuke schoonmoeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Jeetje Sowhat, jij pakt uit. Komt vast goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Gebakken aardappels,snijbonen met knoflook,chili,tomaat en ui,salade,varkenshaasje in kastanjechampignon roomsaus en toetje,blauwe bessen trifle(zelfgemaakt natuurlijk) Zet er maar een bordje extra bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 (bewerkt) Ja Kate sommige schoonmoeders hebben dat nu eenmaal. Daar kunnen ze niets aan doen. Veel plezier vanavond Sowhat en ach misschien valt het wel mee. T'is voor haar net zo spannend. 29 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Gebakken aardappels,snijbonen met knoflook,chili,tomaat en ui,salade,varkenshaasje in kastanjechampignon roomsaus en toetje,blauwe bessen trifle(zelfgemaakt natuurlijk) dat wordt meteen een verloving zet maar een extra stoel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Ik ben niet nieuwsgierig hoor Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Bij ouders aangeschoven na een zware dag cursus. Gefrustreerd terug na aan te moeten horen dat ik van de ruim 75 indicaties die ik inmiddels gedaan heb nog een bestand bijgeleverd moet worden. Grrr... efficiëntie ten top! Als ik dat 3 maanden geleden nu al had gehoord/geweten dan had het nu klaar geweest. Bah... Afijn, zo maar effe een flinke wandeling met de hond om koppie leeg en rustig te krijgen. En als troost nu een lekker ijsje van de Italiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst 29 april 2015 Puur genieten is dat he Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden