lady jane Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 ik heb een mooi groot schilderij gescoord, dat hangt al op mn slaapkamer. Nu kunnen de 2 mooie die ik pas kocht bij elkaar in de woonkamer. En 2 boeken en een dvd (Rabbit Proof Fence) mijn dag is weer kompleet, zelfs nu de volley niet doorgaat wegens te weinig fanatiekelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 (bewerkt) Nou geniet dan maar lekker van al het moois in je kamers Jane 27 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Je kunt een heel katerig gevoel hebben als je psychisch en/of lichamelijk uitgeput bent kaboutertje. Rust, eten en wat beweging helpt. Sterkte ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Kaboutertje, vervelend is dat. Misschien heb je een virusje te pakken, dat kan dan bijna niet anders? Je weerstand zal met alle ellende en drukte van de laatste tijd aardig aangevreten zijn, dus misschien was je wat vatbaar en heb je nu last. Hou het even in de gaten en anders morgen de huisarts maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Heerlijk op mijn landgoed in het zonnetje en in alle rust geklust. Lijkt eindelijk wat te worden. Nu kokkerellen. Bloemkool, aardappels en verse worst. En vanavond een oranjetompouce toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ik heb ook uren gelopen...in de zon. Heerlijk. Score : super mooie blouse van 2 euro . Kaboutertje, misschien toch gewoon een griep? Niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 kabouter, even een tip van mij; de pijn in je nek, is hoogst waarschijnlijk het gevolg van de spanning in je lijf. ongemerkt, trek je daardoor je schouders op. zeg tegen jezelf; los! en laat je schouders los, en voel dat ongemerkt, zal al snel, de spanning er weer in zitten. zeg weer tegen jezelf; los! doe dit in het begin, bij wijze van spreken 100 keer per dag het vergt even veel dicipliene, maar je zal er op den duur zeker voor beloond worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 of een warme douchestraal op je nek Kaboutertje. Zo warm mogelijk, of vanavond een warme kruik mee nemen en die op je nek leggen. Warmte ontspant. Ja en het is niet gek hoor, je zal misschien vaak ontzettend boos zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ik heb de Vrijmarkt met vrienden in een provinciestadje bekeken maar zelf niets 'gescoord'. Wel ontspannend ipv mijn eigen woonplaats de hoofdstad. Wel vanmiddag huiswaarts gelopen vanaf Centraal naar huis (drie kwartier). Daarna mijn balkon tuintje verzorgd, en o ja wel aardbeienplantjes van mijn vrienden gekregen, en deze gepot. Nu aan de ontspannende thee. Heb zoete (oranje) aardappel, met rabarber en een pittige Surinaamse gehaktbal gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Joris ik heb voor mijn raam twee rode peperplantjes staan. Zelf opgekweekt. Er zitten al bloempjes aan leuk hé? Dat gaat makkelijk en die hoeven helemaal niet buiten te staan. Gaat achter glas prima. huttula en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Denk dat velen even een break hebben van het Forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Nou ik ben er nog. Ff afmelden. Ben trots en blij met mezelf! Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ik meld me ook droog uit het net. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ik meld me ook droog af, Ben tevreden over afgelopen week,had misschien meer willen doen dan ik gedaan heb. Maar heb me ook een aantal dagen niet lekker gevoeld,dus het is goed zo. Welterusten slaap lekker iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Hallo, Ik weet gewoon even niet wat ik moet schrijven. Vanmiddag naar Rotterdam gegaan. Met vriendin naar een bandje wezen kijken. Lekker gekeken en weer naar huis. Een leeg huis. Nou ja de hond is er ook nog. die heb ik uitgelaten en ik ga zo lekker onderuit. Morgen weer vroeg op. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 hier hebben we na-apers van Jantje Smit en André Hazes en andere hoempapa muziek. De geluidsinstallatie is helaas prima in orde . Aangezien ik liever Trance hoor, is dit "het foute uur ván". Ik heb een hele grote boot ..................en méér van dat genre. 24.00 uur schijnt het met afsluitend vuurwerk klaar te zijn. Zen en de kunst van het motoronderhoud gaan vanavond thuis niet goed komen. Gek genoeg is dit het eerste jaar dat ik mij er niet aan erger. Takke-herrie vond ik het , ieder jaar weer. Geen idee waar ik het vandaan heb, maar dit is het eerste jaar dat ik denk: laat iedereen lekker zijn ding doen met hoempapa muziek, er zijn meer dan 350 avonden per jaar dat ik thuis mijn rust wél kan vinden. Het wordt vanzelf een keer stil en dan slaap ik maar een keertje wat minder dan ik wel gewild had. Dit is nieuw. Acceptatie wat ik niet kan veranderen? Zou dat het zijn? Ook weer nieuw....................... truste voor iedereen die nu al wél een poging gaat wagen Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ja, Monster da's nou acceptatie... Heerlijk....ik weet ook hoe het voelt als dat niet lukt. Hard gewerkt...de hele dag aan de pc...typen, denken..laten zakken.. Pffff...veel hoofdwerk. Ben ik blij dat ik een typediploma heb haha! Maar nu is het zat. Fijne avond en alvast een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ik ben wezen sporten vanavond en ik krijg er weer wat meer lol in. Dat is toch wel een jaartje wat minder geweest. Mijn lijf begint de draad ook weer wat op te pakken en daar ben ik wel blij mee. Goede berichten weer hier. An blij en trots , Kappie tevreden over de afgelopen week, Monster die een nieuw level lijkt te bereiken, Ietje overeind gebleven en nog meer. Ik ga nu met een goed gevoel onder de douche staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 zennn en de kunst van nog even verduren Monster de klok heit bijna 12. ik heb i.p.v. sporten bij het filmhuis "Selma" gezien over de mars van Martin Luther King indringend en aangrijpend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 slaap lekker Gerrit ik heb mn pc op bed bij wijze van uitzondering broodje en melk ernaast 2 x op bed eten op één dag doet ze anders nooit hoor truste jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden