Spring naar bijdragen

Zondag, 26 april 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Gisteren is eindelijk mijn knollenveld omgefreesd.

Vandaag verder plannen maken.

Zo maar eens kijken of Hornbach vandaag open is.

Morgen Koningsdag op mijn landgoed, heerlijk met mijn handen in de aarde wroeten in plaats van mezelf in de drukte begeven.

Nu eerst koffie.

Dagpact:

jowan

Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet dat het hier niet thuis hoort,maar

Ga proberen vandaag niet te roken in ieder geval een stuk minder eens kijken hoe sacherijnig een mens worden kan.

Wil echt heel graag van die vieze stinkende en zeer ongezonde verslaving af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frumeville-bewoners!

 

@Jowan: Gefeliciteerd! Wat een mooie prestatie.  :rose:  :rose: +  :rose: / :rose:

 

@Zeilbootbouwer: Ga er voor :clock:  :musicnote: , inderdaad vieze troep. 31 jaar geleden zelf cold-turkey mee gestopt, maar ik

had een pakje of anderhalf per week en heb alleen gerookt vanaf m'n 14e tot 18/19e jaar.

Maar ik moet er ook bij vertellen dat ik daarna wel eens een sigaretje tijdens uitgaan heb opgestoken of op 

een feestje. En dan praat ik over 1 a 2 sigaretjes per jaar(!)  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZBB, sterkte met stoppen met roken... zal inderdaad niet makkelijk zijn, maar het is de moeite waard hoor. 

We hebben overigens ook een speciaal draadje waar de stoppende paffers hun ei kwijt kunnen. 

Niet dat dat hier niet zou mogen, als je inderdaad stopt kun je hier natuurlijk ook terecht hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

 

Wat een gezellige drukte...

 

@Jowan gefeliciteerd. Ik ben ook zo bezig om dat te halen. 

@ ZBB.   10 jaar geleden vond ik zo moeilijk om ineens te stoppen. Ben ik begonnen om iedere dag 1 minder te roken. 

                Na ongeveer 1 maand zat ik nog maar op 2 sigaretten per dag. Het werkte bij mij als een speer.

Fijne dag allemaal. 

 

Hoop dat het weer nog een beetje beter gaat worden. Beetje vervelend zo.Dat grauwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

 

Jowan tweeënhalfjaar, goed gedaan. Dat worden stroopwafels op de meeting, of doen jullie daar niet aan?

 

Kappie, stoppen met drinken én met roken (minderen dan) is een stevige doelstelling. Het lijkt een beetje op alles of niets bij jou, op deze manier. Ik wens je veel succes. Let je een beetje op dat het te doen blijft?

 

Ik heb heerlijk geslapen. Nu wat in huis rommelen (plantjes water geven, wat opruimen, misschien een boek lezen) in afwachting van bezoek.

Voor mij hoeft dat nooit zo, maar als het bezoek dan eenmaal gearriveerd is, vind ik het wel leuk.

 

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...