jowan Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 (bewerkt) Goeie zondag morgen. Dagpact: jowan Precies 2,5 jaar vandaag........ga ik zo met een meeting vieren! 26 april 2015 bewerkt door jowan Burchill, huttula, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 (bewerkt) Goedemorgen Van harte gefeliciteerd Jowan 26 april 2015 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Thnx, ZBB, jij ook, recht zo die gaat, dan zie ik jouw bericht hier ook verschijnen. We zijn beide varensgasten op hetzelfde water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar. Als ik naar buiten kijk lijkt het wel herfst.... Jowan, van harte, petje af hoor. Hoop dat je een hartstikke fijne dag zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen, Gisteren is eindelijk mijn knollenveld omgefreesd. Vandaag verder plannen maken. Zo maar eens kijken of Hornbach vandaag open is. Morgen Koningsdag op mijn landgoed, heerlijk met mijn handen in de aarde wroeten in plaats van mezelf in de drukte begeven. Nu eerst koffie. Dagpact: jowan Blondie Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Top prestatie jowan. Geniet van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goeie morgen kanjers Gefeliciteerd Jowan. Hele knappe prestatie. :rose: Vandaag ga ik naar mijn broers op visite. Heb er veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Vanaf 10 uur welkom in de bouwmarkt. Effe doesjen dus maar en hoppa in de benen. Veel plezier, bolletje, bij je broers. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Weet dat het hier niet thuis hoort,maar Ga proberen vandaag niet te roken in ieder geval een stuk minder eens kijken hoe sacherijnig een mens worden kan. Wil echt heel graag van die vieze stinkende en zeer ongezonde verslaving af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen Sowhat, Blondie en Bol. Plezier met je knollenveld Blondie, gaat vast hartstikke mooi worden.... Bol plezier bij je broer en las dat het verven klaar is en dat het er hartstikke mooi uit ziet... leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Dank je Blondie Ja inderdaad Vonnie het verven is klaar, volgend jaar maar eens kijken of ik het buiten kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen Frumeville-bewoners! @Jowan: Gefeliciteerd! Wat een mooie prestatie. + / @Zeilbootbouwer: Ga er voor , inderdaad vieze troep. 31 jaar geleden zelf cold-turkey mee gestopt, maar ik had een pakje of anderhalf per week en heb alleen gerookt vanaf m'n 14e tot 18/19e jaar. Maar ik moet er ook bij vertellen dat ik daarna wel eens een sigaretje tijdens uitgaan heb opgestoken of op een feestje. En dan praat ik over 1 a 2 sigaretjes per jaar(!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Dagpact: jowan Blondie Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen Joris, gaat goed me jouw balkontuin he? Leuk!!! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 ZBB, sterkte met stoppen met roken... zal inderdaad niet makkelijk zijn, maar het is de moeite waard hoor. We hebben overigens ook een speciaal draadje waar de stoppende paffers hun ei kwijt kunnen. Niet dat dat hier niet zou mogen, als je inderdaad stopt kun je hier natuurlijk ook terecht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Hi Yvonne, Yep, zie hier mijn 'duale-irrigatie systeem': - lege flessen met vochtige katoen; en - middels zwaartekracht een druppel-irrigatie. Yahoe! Kate, Lucide en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen Wat een gezellige drukte... @Jowan gefeliciteerd. Ik ben ook zo bezig om dat te halen. @ ZBB. 10 jaar geleden vond ik zo moeilijk om ineens te stoppen. Ben ik begonnen om iedere dag 1 minder te roken. Na ongeveer 1 maand zat ik nog maar op 2 sigaretten per dag. Het werkte bij mij als een speer. Fijne dag allemaal. Hoop dat het weer nog een beetje beter gaat worden. Beetje vervelend zo.Dat grauwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen Luna en Sowhat, Hoe gaat het nu Luna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Wow Joris, wat verschrikkelijk leuk en mooi. Jij ook een goede morgen Luna. Die manier van minderen heb ik ook wel eens geprobeerd.. werkte bij mij absoluut niet. Had altijd wel een smoes om er meer op te steken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Ben weg lieve mensen. Iedereen een hele fijne zondag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Ja, ik ga ook op pad. Bij vrienden wat schilderen en de 'oranje'-dag een keer niet in mijn stad, de hoofdstad... Allen een fijn weekend en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Goedemorgen beste mensen. Jowan tweeënhalfjaar, goed gedaan. Dat worden stroopwafels op de meeting, of doen jullie daar niet aan? Kappie, stoppen met drinken én met roken (minderen dan) is een stevige doelstelling. Het lijkt een beetje op alles of niets bij jou, op deze manier. Ik wens je veel succes. Let je een beetje op dat het te doen blijft? Ik heb heerlijk geslapen. Nu wat in huis rommelen (plantjes water geven, wat opruimen, misschien een boek lezen) in afwachting van bezoek. Voor mij hoeft dat nooit zo, maar als het bezoek dan eenmaal gearriveerd is, vind ik het wel leuk. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Ik ga ook aan de slag. Mensen, maak er een mooie dag van. Het lijkt of de regen gestopt is hier... En anders maar een mooie dag mét regen Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 goeiemorgen frummers. n bosje zon voor jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Even goeiendag zeggen hier! En dan weer weg... Daar waar ik voorheen juist trek kreeg, in drukte en stress situaties, gaat het me makkelijk af. Dat voelt erg fijn! Die stress niet Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het gebruiken van. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden