Spring naar bijdragen

Donderdag, 9 april 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Mijn hond, wat klinkt dat leuk mijn hond, zoekt nog steeds, haha.

 

Bezigheidstherapie en baas lekker eigen ding doen.

 

Balkondeur open en ze kan lekker naar buiten.

 

Vanavond pizza en voor de rest zie ik het wel.

 

En iedereen mag schrijven hier wat hij/zij wil, maar mensen mogen er wel wat van zeggen. Zelfregulerend he, Niet alles laten bepalen door leiding.

 

Klink wel als VVDer en dat ben ik niet, integendeel.

 

Ben gewoon vrolijk vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, pas op, je wakkert mijn chocoladeverslaving aan.

Iedereen mag zijn mening geven, binnen de regels van het forum.

Wel jammer dat Bol het meteen aanpast, tenzij ze echt van mening is veranderd

of een ander inzicht heeft gekregen en alle tabaksplanten heeft verbrand.

En dat je iets niet vindt kunnen, tja, de praktijk bewijst al het tegendeel dat het kan.

Dat geldt voor alle kanten.

Vandaag gecommuniceerd met de aannemer van de buren en dat was een goede zet.

Begrip van beide kanten. Niet alles opgelost maar dat verwachtte ik ook niet.

Heb in ieder geval gedaan wat ik kon en dat voelt goed.

Het huis trilt nog steeds af en toe, maar het lijkt nu minder erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Sugartje en hartstikke fijn dat je je goed voelt. Ja joh dieren zijn geweldig. En ik vind het heel fijn te lezen dat het goed gaat met haar.

 

Tja ik heb het berichtje over de tabaksplantjes vanochtend aangepast omdat iemand zich daar aan stoorde. Maar ik vind zelf eigenlijk ook dat ik daar gewoon over moet kunnen schrijven. Maar goed.

Verder ben ik weer wat sombertjes en weet verrekte goed wat er aan de hand is. Ik word erg somber van het de hele dag hier poetsen want door de verbouwing is alles stoffig en smerig. Nu had ik gisteren lekker gepoetst maar vandaag, omdat men toch nog wat dingen moest doen, ligt er weer een hoop stof. Ik wil het zo graag af hebben. Zit al een jaar in de verbouwing pffftt.

Verder moet ik me maar eens wat minder inzetten voor anderen. Ik voel me dan zo verplicht en dat geeft toch wat spanningen, dus heb ik voor morgen en de rest van de maand mijn dienst afgezegd. Ook ga ik voorlopig niet naar de buren want ook daar weet ik mijn grenzen niet te bepalen. Dan gaat het werken zo lekker en voel ik niets van "ho nu moet ik stoppen".

Ook heb ik een advertentie geplaatst voor iemand die voor mij het schilderwerk over wil nemen, en nu maar hopen dat er gauw iemand reageert, want ik word die verbouwing en alle rotzooi echt beu.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet op gelet heb of Von. er was of niet. :blush:

 

Broertje het is zo goed als klaar er moeten nog wat plinten gemetseld worden, de voordeur en het kozijn plus de kozijnen binnen en de sierranden die erop komen moeten nog geschilderd worden. Ja en dan achter buiten. Daar moet de schuur gesloopt worden en alle spullen moeten eruit. Maar wanneer dat gaat gebeuren weet ik niet. Maar als het maar binnen schoon is en af. Ik heb zo'n hekel aan onafgewerkte dingen. Het ziet er dan zo armoedig uit.

Ja en weet je, ik ben 11 jaar mantelzorger geweest voor mijn manneke. Dat was heel zwaar en daardoor, omdat ik daar bijna de hele dag was, verslonsde het hier.

Ik ben niet zo'n klager maar ff van me afschrijven is wel fijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh Fruit meen je dat? Dat zou echt geweldig zijn joh. Dadelijk komt Jan en dan zal ik het meteen doorgeven. O wat fijn zeg. Ja zodra het mooi weer wordt wil hij gaan beginnen. Het is echt een hele hoop werk hoor. Het is een schuur die ik zelf gemetseld heb en is 7 bij 3 mtr.

Maar Jan draait er z'n hand niet voor om maar die jongen werkt ook nog erg veel en hard, dus als je zou willen helpen dan ben je van harte welkom hoor. Ik laat je weten wanneer hij gaat beginnen. Lief zeg. :lips: :lips: :lips: :lips: :heart:

 

Hahaha Broertje dan moet Odie thuis blijven helemaal alleen. So sielug :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jowan, even over je vraag van vanmorgen... Ik ben zo vroeg op omdat de wekker 4 keer per week om half 6 gaat. Moet dan werken.

Verder vind ik ook nog steeds dat iedereen hier over van alles mag schrijven. Dus ook over tabaksplantjes. Wel vind ik het fijn dat we bij elkaar kunnen aangeven dat we bepaalde onderwerpen als niet prettig ervaren. Wat de poster daarmee doet is zijn/haar zaak. Rekening houden met elkaar, meningen mogen geven en dat alles zonder elkaar de les te lezen of de wet voor te schrijven hoort volgens mij thuis in iedere huiskamer.

Fijne avond, lieve drummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...