huttula Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 4 weken droog.. Kijk eens wat deze nuchteheid je al opleverd Wat een inzicht Wat groei jij Wat krachtig al Ik ben trots op je Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 'Het leven is een feestje maar je moet ZELF de slingers ophangen' Je bent een kanjer! lady jane en Anette69 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Hoi Anette, ik moest even kijken of ik wel op het goede draadje zat. Tsjonge, wat een sterk bericht! Trots op jezelf? Terecht. Je zult best nog slechte dagen hebben, je <piep> voelen, maar je bent goed bezig. Je gaat weer groeien als mens. Mooi om met je mee te mogen lezen, dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Anette, Wat laag om iemand nog even een trap na te geven. Misselijk zeg...is zeker jouw aandacht niet waard. Kijk vooruit. Ga voor jezelf, dan kom je er beter uit dan ooit. Zoals Adele ook zong; I won't let you close enough to hurt me.. Sterkte en een fijne dag! Liefs, Phaedra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 T was niet echt een natrap hoor, meer van die foto's om te laten zien hoe gezellig hij zich weet te vermaken zonder mij. En ik doe t ook zelf, ik hoef natuurlijk niet op zijn Facebook te kijken maar soms is de verleiding groot. Royco,!ken je t boek liefdesbang van Hannah cuppen? Dat boek laat zien dat dat niet altijd zo gemakkelijk is als jij nu schetst. Symbiose en autonomie, verlatingsangst en bindingsangst .... Soms is de weg hierdoor heel moeilijk en zwaar. Mijn relatie was een gecompliceerde , eentje van niet met elkaar en niet zonder elkaar kunnen. Maar ik doe mijn best, probeer mezelf voorop te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 royco, quote: Stop maar lekker met die tweede telling, en tel alleen het aantal dagen dat je niet gedronken hebt. Dat alleen is belangrijk, voor de meesten volgt de rest vanzelf. ik begreep je niet en las even terug, op 28 april schrijft Annette dat de 2e telling niets met drank te maken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 De 2e telling is iets persoonlijks en heeft idd niets met drank te maken. Maar wel een houvast soms voor mezelf. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Vandaag naar de sauna geweest, alleen. Paar saunagangen gedaan, meegedaan aan een meditatie, een opgieting gedaan en gebubbeld. Mezelf getrakteerd op een heerlijke oosterse wrap en een vitamine C drankjes. Gelezen , rondgekeken en me overgegeven aan niks doen. Tot half 5...... Toen ineens ontstond er onrust en begon t alleen zijn onplezierig te voelen. Gelukkig mocht ik naar huis van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 goed naar jezelf geluisterd Anette en goed gezorgd dus ook voor jezelf'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Ik sluit me aan bij Jane. Alvast een fijne week toegewenst. Blijf vooruitkijken en naar jezelf luisteren. Je doet het goed Anette! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Gaat je vast lukken..week 5..succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Dag 29 Vanmorgen even getwijfeld of ik hier week 5 neer zou gaan zetten ipv dag 29. Maar dat voelt toch nog niet lekker. Mijn stemmingen en gevoelens wisselen nog zo erg en dan is een week best lang. Een dag is een dag en iedere dag dat je de teller verder mag zetten is er weer eentje toch? Vrije dag vandaag. Ga vanmorgen wel beetje werken , vanmiddag heb ik nig ern afspraak buiten de deur. Zit er over na te denken om vanavond naar de plaatselijke dodenherdenking te gaan. Ben er nog nooit geweest. De dag is waarschijnlijk voorbij voor ik er erg in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Stap voor stap, dag voor dag. Ik herken dat..wilde heel graag laten zien dat het wel lukte, lange periodes en zo...weken, maanden, misschien wel een jaar? Dat werkt voor mij dus niet, werkt averechts, gaf soort van prestatiedruk. Was een ontdekking én een acceptatie. Maar dit is hoe het voor mij werkt, kan bij jou heel anders gaan! Na een dag komst gewoon steeds een nieuwe. Fijne vrije dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Dag voor dag, stap voor stap ... mooi om je zo te lezen. "Vandaag drink ik niet" is eigenlijk iedere dag de belangrijkste beslissing. Of dat nu dag 29 is of dag 129 of welke dag dan ook. Fijne dag Anette.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Fijne dag Anette! Je kunt trots zijn op jezelf! Liefs, Phaedra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 minuten worden uren uren worden dagen dagen worden weken weken worden maanden maanden worden jaren Eigenlijk gaat dit best vanzelf door de eerste niet te nemen Zelf heb ik tot 100 dagen geteld toen ben ik overgegaan naar weken en maanden de dagen was ik toen voorbij Goed bezig jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Net terug van een moeilijk gesprek met hulpverlening over puber zoon . Wat een moeilijke verdrietige situatie, hoe ontwricht kunnen relaties zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 sterkte Annette de mijne is 22 inmiddels en het is allemaal goedgekomen maar weet het nog goed allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Intensieve begeleiding gaat nodig zijn, zo is aangegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Mijn energie is op...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Take care.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Sterkte Anette. Dit is waarschijnlijk iets, waar je niet op zat te wachten. Het is jammer dat er problemen met je zoon zijn. Aan de andere kant: als het nodig is, dan is het goed dat het nu gebeurt. Hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Heads up to you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casper Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Hallo Anette, Ik vind dat je al goed bezig bent, het eerste glaasje laten staan is gigantisch moeilijk, maar het is je toch al gelukt en je mag best trots op jezelf zijn, zeker omdat je al zoveel ellende meegemaakt hebt, want dan is het juist de kunst om niets te nemen en dat is een pluim waard. Groetjes, Casper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden