Spring naar bijdragen

Alcohol eist zijn tol....

Anette69

Aanbevolen berichten

Mijn therapeut zei..over een tijd kijk je er heel anders tegenaan kun je er zelfs om lachen.

Ik nam mijn peut altijd heel serieus maar kon haar niet begrijpen op dit gebied.

Toch nu is er een jaar overheen gegaan en ja ik ben er heel anders naar gaan kijken.

En ja ik kan er al weer om glimlachen om mezelf hoe sterk ik eigenlijk wel niet ben om er doorheen te gaan

Nu begrijp ik mijn peut en ook mezelf :)

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De storm is wel wat gaan liggen gelukkig, maar de dingen die er gebeurd zijn hebben er wel ingehakt.

En toch heb ik me redelijk herpakt vandaag.

Ik vind t zelf een goed signaal.

Vanmorgen ook bij de bedrijfsarts geweest en mag het na de vakantie weer proberen voor 50 % .

Is dit t licht wat aan het einde vsn de tunnel zou moeten zijn?

Ik weet t niet maar zijn wel straaltjes licht , en voor nu is dat voldoende om aan vast te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 89

Nog 11 dagen.

100 dagen heeft echt iets magisch, geloof niet dat ik ooit zover gekomen ben. Maar goed, moet nog wel de vakantie door. Maar wel vastberaden dus heb er vertrouwen in.

Het aankomende weekend staat in het teken van wassen, strijken, boodschappen doen, inpakken.

Maandag op naar de camping . 12 dagen in een chalet.

Kids hebben er ongelofelijk veel zin in en dat weegt t zwaarst op dit moment.

Langzaam begint t kwartje te vallen dat ik waarschijnlijk een van mijn beste vriendinnen ben kwijtgeraakt deze week. Iemand die weet van de hoed en de rand. Een verkeerd opgevat bericht , onbenullig in mijn beleving, heeft haar blijkbaar geraakt. Ineens hoorde ik niets meer .

En toen ik haar belde im het misverstand 'even' uit de weg te ruimen, toen drukte ze me weg, wilde me niet te woord staan.

Zij die weet hoe vaak ik door mijn ex weggedrukt werd aan de Foon, dat hij me domweg niet te woord wilde staan, de machteloosheid die ik dan voelde en met haar deelde.

En uitgerekend zij drukt mij weg ........

Mij regressietherapeut waarschuwde me al: je zult gaan merken dat je gaat botsen met sommigen waar je tot nu toe wellicht close mee was. Je gaat beter je grenzen aangeven , je wordt sterker en anderen kunnen daar soms moeilijk mee omgaan. Vinden het wellicht prettiger als jij de zwakkere bent. Bereid je er op voor dat je mogelijk vriendschappen verliest.

T doet zeer, ben niet boos wel teleurgesteld . Het doet me stilstaan bij de waarde van mijn vriendschappen, mijn afhankelijkheid al dan niet ervan. Over de rol van bepaalde mensen in je leven bij het leren van je levenslessen.

Stof tot nadenken dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een verkeerd opgevat bericht

valt misschien per mail wel toe te lichten?
Krijg je dan nog geen reactie, dan heb je

er in elk geval alles aan gedaan

en tja, ik ben zelf ook selectiever geworden, naarmate

ik mezelf meer serieus neem,

soms groei je uit vriendschappen en relaties, pijnlijk,

maar groei valt niet te stoppen en je kunt terugkijken op

de goede dingen waaraan je ook gegroeid bent ooit. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 91,

Morgen op vakantie . Ik had t 2 maanden terug niet kunnen bedenken maar ik begin er zelf zin in te krijgen. Lekker even een andere omgeving, aandacht voor de kids en voor mezelf, een lieve vriendin die een dagje komt.

Mwoa.... Kan minder toch.

En als ik dan alles weer lees over waar kaboutertje doorheen moet .....

Dan voel ik me dankbaar dat ik gekomen ben waar ik nu sta met alles om me heen war me dierbaar is.

En er is wifi op de camping, dus mocht t lastig worden met niet drinken , dan weet ik jullie te vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...