Spring naar bijdragen

Alcohol eist zijn tol....


Anette69

Aanbevolen berichten

ha Anette,

's nachts is het wat stil op het forum

een goed teken voor de meesten. Als je

contact wilt kun je dat het beste op de dagdraad

proberen, want lang niet iedereen leest deze draadjes hier.

Hopelijk heb je nog een paar uur goede rust kunnen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje geslapen Anette ? oops . zag de volgende pagina niet. Nee dus. Rust vandaag wat extra en probeer dan wat fysieks te doen. Ga wandelen. Na mijn scheiding heb ik 3 paar schoenen versleten. Werd gek binnen. Wandelen gaf me iig even de nodige frisse lucht en een uitlaat voor mijn negatieve energie

bewerkt door amandel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie reacties.

T was een moeilijke nacht, eigenlijk de 1e x dat dit me gebeurde. Ben wel vaak vroeg wakker maar inslapen gaat over t algemeen redelijk goed.

Mijn hoofd draaide overuren en mijn hart klopte op een ongewoon hoog tempo. Om 4 uur eruit gegaan om een kop thee te maken , daarna ben ik in een onrustige slaap gevallen.

Ik weet waar t mee te maken heeft, morgen een moeilijke dag , in meerdere opzichten. Zie er als een berg tegenop

.

Vandaag afgesproken met een lieve dierbare vriendin. Gepraat, gehuild , gedeeld...

En nu , nu weer thuis, alleen. Geprobeerd een beetje bezig te blijven, om niet te veel in de denkmodus te vervallen.

Langzaam voel ik de onrust weer toenemen. Zie op tegen de nacht. Wil rust in mijn hoofd en mijn lijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was fijn om te delen, dat doe ik overigens wel vaak hoor, verbaas me er soms over dat mijn vriendinnen mijn verdriet en onvermogen om hem los te laten nogsteeds aan willen horen. Steeds het er over hebben over wat beter voor me zou zijn, dat het verstandig zou zijn om me nu te focussen op mezelf en voor mezelf te gaan , uit liefde voor mezelf.

En vervolgens constateren dat ik t wel weet maar blijkbaar geen idee heb hoe dat moet. Om vervolgens te blijven wachten en hopen en ongelukkig voelen.

En ja , als ik al niet weet hoe t moet, hoe moeten zij t dan weten.

Ergens zit een knop die omgezet moet eorden, kan m gewoon nog niet vinden.....

Morgen ga ik m zien, lang verhaal, hoop voor mezelf antwoorden te krijgen die me de kracht geven om te beslissen hoe ik verder moet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zijn vriendinnen voor, toch?

 

Ik ken het piekeren en de niet te vinden knop...

Wat mij hielp was 's nachts uit bed gaan en ongecensureerd van me af schrijven.

Had er een documentje voor op de pc...onlangs weggegooid.

 

En wanneer ik nu wel eens wakker lig probeer ik oefeningen te doen, mindful, ademhaling, yoga..

Meestal focus op de adem..dat helpt me en val ik wel weer in slaap.

Maar goed...je weet waar het door komt nu...kalmte, moed en wijsheid gewenst...dappere vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent aan het rouwen Anette

om iemand die niet gestorven is

en toch weg.

neem jouw tijd en gun je vriendinnen de kans

er te zijn voor jou, net zoals jij er voor hen zou zijn

als het andersom was of anderszins nodig.

delen is helen

schreef Rudy hier altijd en die staat bovenaan het jaarpact

dus ik vertrouw erop dat hij weet dat dat klopt.

ook voor jou dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat je morgen meer duidelijkheid en rust gaat vinden Anette! En voor zo meteen: een fijne nachtrust, lekker slapen....

Ontroert me echt hoe lief iedereen hier is, wil bij iedereen wel de 'vind ik leuk' knop aantikken maar dan blijf ik aan de gang hier ; ) wat is het hier fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 57

Redelijk geslapen vannacht. Wel aantal keren wakker geweest maar geen uren wakker gelegen gelukkig.

Mijn maag draait alweer overuren van de stress.

Vanmiddag eerst moeilijk gesprek met hulpverlening en school over puberzoon en dan vanavond ex hier.

Ik weet niet wat ik er van moet denken, probeer er maar zo neutraal mogelijk in te gaan.

Denk dat t het uur van de waarheid wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anette ik ken het maar al te goed.

op tijd naar bed en maar een paar uurtjes kunnen slapen.

ik ben pas met melatomine begonnen een half uur voor het slapen gaan.

bij werkt het aardig, ik lig minder lang wakker.

je kan het bij de beter drogist de tuinen zonder recept kopen.

misschien iets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jane, ik zal het er met haar over hebben.

Zo tabletje genomen, een halve en een klein beetje( zon klein pilletje en dan door de helft valt niet mee, 2e helft ging kapot en werd gruis).

Telefoons uit en hopen dat ik een goede nacht maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wens je heel veel kracht Anette! En wil je niet 'bang' maken, maar ben zelf bezig met een compassietraining. Onderdeel daarvan is ook dat je een stuk 'terug' gaat, weliswaar niet tot in de baarmoeder of verder, maar toch, naar wat mij heeft gevormd... En wat er soms los komt, ik kan het maar heel gedoseerd handelen, heb er soms veel moeite mee, overweldigd het me, moet ik afstand nemen... Had dit niet kunnen handelen als ik niet redelijk stabiel was op diverse gebieden... Ga je ajb goed overleggen, bijvoorbeeld ook of dit wel het juiste tijdstip is? En misschien komen er bij jou alleen fijne zaken boven, pakt het heel anders uit, maar je hebt een keus hè.... Of je dit nu wilt aanpakken of als alles in wat rustiger vaarwater is....Zijn maar suggesties, je moet doen wat goed voelt voor jou op dit moment   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...