Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 maart 2015

Blekje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. Ik was er al vroeg bij vanmorgen. Half vier maar liefst. Dus heb ik de tijd maar wat stukgeslagen met mijn online opdrachten. Ik heb nu de behandeling voor het gokken gecombineerd met de alcoholbehandeling.

Even terugkomend op de draad van gisteren: ik was suf van de pammen aan het eind van de dag. Maar in de war en angstig was ik 'smorgens al voordat ik een pilletje genomen had. Ik vind dat er hier wel erg snel conclusies getrokken worden en ik ben daar ook boos over, want het werd wel een beetje cynisch gesteld. Ik heb in het verleden een angststoornis gehad waardoor ik regelmatig aan het dissociëren was en soms half van in een psychose raakte. Ik gebruikte toen absoluut geen benzo's en het kwam ook niet van de alcohol, want toen dronk ik nog niet veel. Deze angststoornis lijkt teruggekomen te zijn en ik denk dat het door de stress omtrent het gokken komt. Ik stel het niet op prijs dat daar cynisch over gedaan wordt alsof ik het zelf oproep met pillen. Ik neem deze benzo's in overleg met mijn psychiater en mijn SPV-er die het beiden niet zo'n goed idee vinden dat ik ze af ga bouwen en hoewel ik soms het gevoel heb alsof het snoepjes zijn die ik te pas en te onpas neem, houd ik goed in de gaten dat ik ze niet te veel inneem, want ik ben absoluut geen voorstander van deze middelen en heb ze hiervoor dan ook maar heel af en toe gebruikt. Ik vind het erg vervelend dat ik ze blijkbaar toch nodig heb en als ik het gevoel heb dat ik het zonder kan een dagje neem ik ze ook niet

Zo dat moest ik even kwijt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen ikke, geen gasten 1 lid en dat ben ik......

hier mist met een gouden bal erdoor....

las je net Blekje heb nog niet teruggelezen maar vind het pijnlijk dat je je geraakt voelt, goed dat je het zegt.... :rose: :rose:

nu naar buiten, met mist ruikt de wereld intenser, heel apart...soms zelfs te intens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Ook Ik heb zin in een nieuwe dag. Straks mijn eerste ashtanga yogales. Ashtanga yoga is een vrij uitdagende en dynamische vorm van yoga (vinyasa flow) volgens een vaste serie houdingen (asana's). Ik vond het altijd een beetje rigide en eentonig, maar nu heb ik behoefte aan structuur blijkbaar.

Fijne dag allemaal x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Veel te vroeg wakker voor de zaterdag,

Blekje,sorry als het vervelend bij je overkwam,

Maar misschien toch eens vragen om andere medicijnen,pammen worden bijna niet meer voorgeschreven voor angststoornissen,er zijn tegenwoordig veel betere medicijnen

Excuses aanvaard hoor. Blijkbaar gevoelig onderwerp voor me. Ik ben ook een beetje snel met de conclusie angststoornis weer te gebruiken. Het is nog niet zo lang aan de gang en heeft een duidelijk begin (december) Ik heb ook andere medicijnen om angst en onrust te onderdrukken en ik hoop ook dat de pammen van zeer tijdelijke aard zijn. heb ze gelukkig ook niet elke dag nodig. Volgens mijn psych kan ik aan deze dosering nog niet verslaafd raken, waar ik wel mijn vraagtekens bij heb

Wat ga je doen PM? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Bij ons staat een feestje van een van mijn dochters op het programma vanmiddag en vanavond. Ik weet uberhaupt niet of ik mee ga en zo ja of ik ook lang blijf. Er komen 50 gasten, wat wel veel is voor mij en vnl jongelui. Ze hebben hun dansschool afgehuurd en er wordt een Salsaworkshop gegeven. Daar wil ik mijn kleindochter (1,5) wel tussen rond zien hoppen natuurlijk. Dus ik doe mijn best om me vandaag een beetje rustig te houden zodat ik van de partij kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze grijze morgen.

Zon is hier ver te zoeken.

Voorspellingen ook dat het vanmiddag aardig gaat plenzen, dus voor nu mezelf effe rechtstrijken en snel de boodschappen in huis halen.

Kan ik vanmiddag met een dekentje en een boek op de bank.

Dagpact:

jowan

Bas

Blondie

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,

Heerlijk vroeg naar bed gisteren en dus vergeten me af te melden voor dagpact van gisteren. Bij deze :-)

Wat een mooi weer vandaag! 

Ga straks eerst boodschappen doen en vanmiddag met een vriendin naar Utrecht, door de stad lopen en bijkletsen,

Iedereen een fijne zaterdag gewenst!

Dagpact:

jowan 

Bas
Blondie

Jette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ook hier al heel vroeg wakker (6 uur), blijven liggen tot 6.45, en toen toch maar eruit.

Balen, kan ik eindelijk eens uitslapen, lukt het niet.

en had het zo nodig, want vanavond late dienst, en morgenochtend vroege dienst (en ook nog zomertijd)

Maar goed, vogels zijn al verschoond, planten hebben water, bed is verschoond en de eerste was ga in nu ophangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,

en helaas vooruit slapen

schijnt echt niet te kunnen Raps, dus met

wat powernaps inhalen dan maar weer.

of extra yoga? sterkte met dat superkorte nachtje in elk geval.

Ik ben moe en duf

en òf ik heb mijn enkel verzwikt, òf er is iets echt mis.

Maar ik loop mank ineens met vlijmende pijn.

Teveel over hielspoor gelezen denk ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag, verjaardag van kleindochter Gerrit,

Dus dat gaat hem niet echt worden dat slapen vanmiddag.

Trouwens, ben er vaak veel te onrustig voor helaas.

Oh, Jane wat naar en vervelend van die enkel,

Is het dezelfde pijn als de vorige keer, want je hebt toch al eens een soort hielspoor gehad?

Hoop, het niet voor je hoor.

Of misschien verstapt met volleyen?,

Hier lijkt het ietsje pietsje beter te gaan met de hielspoor.

Maar niet te vroeg juichen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...