Blekje Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen frummers. Ik was er al vroeg bij vanmorgen. Half vier maar liefst. Dus heb ik de tijd maar wat stukgeslagen met mijn online opdrachten. Ik heb nu de behandeling voor het gokken gecombineerd met de alcoholbehandeling. Even terugkomend op de draad van gisteren: ik was suf van de pammen aan het eind van de dag. Maar in de war en angstig was ik 'smorgens al voordat ik een pilletje genomen had. Ik vind dat er hier wel erg snel conclusies getrokken worden en ik ben daar ook boos over, want het werd wel een beetje cynisch gesteld. Ik heb in het verleden een angststoornis gehad waardoor ik regelmatig aan het dissociëren was en soms half van in een psychose raakte. Ik gebruikte toen absoluut geen benzo's en het kwam ook niet van de alcohol, want toen dronk ik nog niet veel. Deze angststoornis lijkt teruggekomen te zijn en ik denk dat het door de stress omtrent het gokken komt. Ik stel het niet op prijs dat daar cynisch over gedaan wordt alsof ik het zelf oproep met pillen. Ik neem deze benzo's in overleg met mijn psychiater en mijn SPV-er die het beiden niet zo'n goed idee vinden dat ik ze af ga bouwen en hoewel ik soms het gevoel heb alsof het snoepjes zijn die ik te pas en te onpas neem, houd ik goed in de gaten dat ik ze niet te veel inneem, want ik ben absoluut geen voorstander van deze middelen en heb ze hiervoor dan ook maar heel af en toe gebruikt. Ik vind het erg vervelend dat ik ze blijkbaar toch nodig heb en als ik het gevoel heb dat ik het zonder kan een dagje neem ik ze ook niet Zo dat moest ik even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 goedemorgen ikke, geen gasten 1 lid en dat ben ik...... hier mist met een gouden bal erdoor.... las je net Blekje heb nog niet teruggelezen maar vind het pijnlijk dat je je geraakt voelt, goed dat je het zegt.... :rose: nu naar buiten, met mist ruikt de wereld intenser, heel apart...soms zelfs te intens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen, Weer een nieuwe dag waarop we van alles mogen beleven. Heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Spannend , wat ga je allemaal beleven, denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Bas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goeiemorgen allemaal! Ook Ik heb zin in een nieuwe dag. Straks mijn eerste ashtanga yogales. Ashtanga yoga is een vrij uitdagende en dynamische vorm van yoga (vinyasa flow) volgens een vaste serie houdingen (asana's). Ik vond het altijd een beetje rigide en eentonig, maar nu heb ik behoefte aan structuur blijkbaar. Fijne dag allemaal x huttula en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen frummers,. Hier al een heerlijk zonnetje. Wel koud denk ik. Eerst maar even koffie en thee zetten. Drukke dag weer voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 28 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen allemaal, Veel te vroeg wakker voor de zaterdag, Blekje,sorry als het vervelend bij je overkwam, Maar misschien toch eens vragen om andere medicijnen,pammen worden bijna niet meer voorgeschreven voor angststoornissen,er zijn tegenwoordig veel betere medicijnen Excuses aanvaard hoor. Blijkbaar gevoelig onderwerp voor me. Ik ben ook een beetje snel met de conclusie angststoornis weer te gebruiken. Het is nog niet zo lang aan de gang en heeft een duidelijk begin (december) Ik heb ook andere medicijnen om angst en onrust te onderdrukken en ik hoop ook dat de pammen van zeer tijdelijke aard zijn. heb ze gelukkig ook niet elke dag nodig. Volgens mijn psych kan ik aan deze dosering nog niet verslaafd raken, waar ik wel mijn vraagtekens bij heb Wat ga je doen PM? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Bij ons staat een feestje van een van mijn dochters op het programma vanmiddag en vanavond. Ik weet uberhaupt niet of ik mee ga en zo ja of ik ook lang blijf. Er komen 50 gasten, wat wel veel is voor mij en vnl jongelui. Ze hebben hun dansschool afgehuurd en er wordt een Salsaworkshop gegeven. Daar wil ik mijn kleindochter (1,5) wel tussen rond zien hoppen natuurlijk. Dus ik doe mijn best om me vandaag een beetje rustig te houden zodat ik van de partij kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Hier weer drukke dag voor de boeg, ben al weer wat laat. Mensen, kies voor een mooie dag, hij komt niet meer terug. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen, Ook hier vroeg wakker. Één koffie verkeer al in de mik, en nu de financieen bijwerken van onze VvE. Daarna de 5TR en dan gezellig post rondbrengen op de grachten en de Jordaan Fijn weekend luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen Zonnetje schijnt hier. Wens iedereen goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen deze grijze morgen. Zon is hier ver te zoeken. Voorspellingen ook dat het vanmiddag aardig gaat plenzen, dus voor nu mezelf effe rechtstrijken en snel de boodschappen in huis halen. Kan ik vanmiddag met een dekentje en een boek op de bank. Dagpact: jowan Bas Blondie 28 maart 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goeie morgen kanjers. Gisterenavond was het gezellig maar Jan heeft me toch bijtijds terug gebracht. Vannacht heel vast geslapen en als ik geen dieren had lag ik er nu nog in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Stralend weer hier tegen alle verwachting in toch? Dus ik ga boodschappen etc op de fiets doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Hondje niet teveel verwennen he bol Bereid haar maar vast voor op volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Nee hoor Sugartje. Ze is best al wat afgevallen want het was echt een tonnetje toen ze hier kwam. Nu hijgt ze niet meer als ze loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen frummers, Heerlijk vroeg naar bed gisteren en dus vergeten me af te melden voor dagpact van gisteren. Bij deze :-) Wat een mooi weer vandaag! Ga straks eerst boodschappen doen en vanmiddag met een vriendin naar Utrecht, door de stad lopen en bijkletsen, Iedereen een fijne zaterdag gewenst! Dagpact: jowan BasBlondie Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Ik bedoelde het meer in z'n algemeen: dat WIJ een nieuwe dag voor ons hebben liggen waarin weer van alles te beleven valt. Grote dingen, kleine dingen, nare dingen, fijne dingen. eline en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Help hoe krijg ik mijn aangepaste bericht van 16.27 bovenaan de samenleukedingendoen draad, Joris zegt copy en paste maar ik kan niets vinden en met quote? Maak ik het blauw en dan....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 ga het zo proberen.....natte teennagels en nu direct de handen mee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Goedemorgen allemaal. Ook hier al heel vroeg wakker (6 uur), blijven liggen tot 6.45, en toen toch maar eruit. Balen, kan ik eindelijk eens uitslapen, lukt het niet. en had het zo nodig, want vanavond late dienst, en morgenochtend vroege dienst (en ook nog zomertijd) Maar goed, vogels zijn al verschoond, planten hebben water, bed is verschoond en de eerste was ga in nu ophangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 goeiemorgen frummers, en helaas vooruit slapen schijnt echt niet te kunnen Raps, dus met wat powernaps inhalen dan maar weer. of extra yoga? sterkte met dat superkorte nachtje in elk geval. Ik ben moe en duf en òf ik heb mijn enkel verzwikt, òf er is iets echt mis. Maar ik loop mank ineens met vlijmende pijn. Teveel over hielspoor gelezen denk ik Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Vanmiddag, verjaardag van kleindochter Gerrit, Dus dat gaat hem niet echt worden dat slapen vanmiddag. Trouwens, ben er vaak veel te onrustig voor helaas. Oh, Jane wat naar en vervelend van die enkel, Is het dezelfde pijn als de vorige keer, want je hebt toch al eens een soort hielspoor gehad? Hoop, het niet voor je hoor. Of misschien verstapt met volleyen?, Hier lijkt het ietsje pietsje beter te gaan met de hielspoor. Maar niet te vroeg juichen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 het lukt niet als ik dat doe (MG) dan gaat mn printer aan en vraagt of ik wil afdrukken.... In ieder geval Kastanje en ondergetekende gaan naar de film in Amsterdam the Movies tegen 4 op zondag 19 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden