Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik weet` niet of je al in gesprek bent Agnieta in ieder geval zit ik te duimen voor je Fijn dat ie volgende week naar huis mag Kabouter. Misschien komt er dan even wat meer rust. Ik had vanmiddag weer behoorlijk trek na een gesprek met mijn casemanager die hier was na bevallingsverlof. Heb haar helemaal bijgepraat, maar was er totaal over prikkeld van. Tja en dan voor ik het in de gaten heb sta ik alweer bij de pammen. Zucht. Maar zit nu lekker in m'n hobbykamertje te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ben je nu al onder begeleiding begonnen met afbouwen pammetjes Blekje. Heb er zelf nooit veel baat bij gehad, maar iedereen is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Kaboutertje, ik hoop ook dat je snel weer in wat rustiger vaarwater komt. Hetzelfde hoop ik voor Agnieta. En ook voor Ploffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goed he, cocpitdeuren hermetisch afgesloten sinds 9/11. Sorry, out off the blue, maar houd me bezig. Geen idee wat ik eet, moet nog naar winkel en anders gewoon brood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ben je nu al onder begeleiding begonnen met afbouwen pammetjes Blekje. Heb er zelf nooit veel baat bij gehad, maar iedereen is anders. Heb even een poging gedaan, maar er zijn diverse hulpverleners, mijn psych en mijn casemanager die vinden dat ik ze gewoon even nodig heb. Ja, dat zal wel. Ik vind dat ik zonder moet kunnen. Ik heb jarenlang zonder gekund, maar ik heb een of andere overtuiging dat ik het niet redt zonder een middel als gespannen ben of angstig. Ik ben ook weer niet zo angstig dat ik in paniek raak meestal, dus dat valt best mee. Toch word ik naar die kast toegetrokken als een magneet omdat ik me niet goed voel. Waar ik dan bang voor ben, wat er dan gebeurt als ik ze niet neem, geen idee. Ik vind het gewoon naar en dan neem ik zo'n ding. Bah. M'n gevoel vlakt er van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Mijn gedachten zijn nu even vooral bij Agnieta. Veel auto's voor deur. Ze is misschien niet altijd de makkelijkste, maar wel goed hartje. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Heeft mij nooit geholpen tegen paniekaanvallen, maar goed, ben geen arts. Ga er dus ook geen oordeel over geven, je psych weet het beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ach zijn mijn mijmeringen fruitvlieg, maar sinds 9/11 kan je cockpit hermetisch sluiten. Vraag me wel af wat dat heeft opgeleverd. 2 vliegmachines neergestort, schijnveiligheid noem ik het. Maar goed, Niet belangrijk hier. Wat me wel enorm stoort is dat nabestaanden in beeld komen. Maar goed, zou graag vliegvakantie boeken, nog 2 jaar geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goeiemiddag, Hele middag bezig geweest met fotoprogramma's. Uiteindelijk is het gelukt om wat collage's te maken. Mooi projectje. Nu merk ik dat ik minder stress aan mijn kop heb. Ik heb niet geschreeuwd bij de zoveelste mislukte poging. Zogenaamde gratis programma's maar eenmaal klaar, er bij het printen achter komen dat je dan wel moet betalen. Een oude cd opgesnord die het nog deed, programma geinstalleerd, wachtwoord nodig en onjuist. Gestaag doorgegaan en blijven klooien tot het lukte. Geprint ja dat lukte ook nog. Tevreden nu. Kabouter, ik bewonder je om hoe je alles doorstaat. Hoop dat het herstel zich zo doorzet. Suiker, ik ben blij voor je. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Fijn dat het gelukt is met je collages. Ik probeer het nieuws een beetje buiten te sluiten, hoewel ik het stiekem toch wil weten. Maar eigenlijk dus niet. Wat hebben we eraan om te weten. Afgelopen jaren heb ik veel te veel gezien en gehoord aan ellende en ik werd er alleen maar akelig van. Dus ik probeer me op andere dingen te concentreren die dichter bij liggen. Ik hoop ook dat het goed uitpakt voor Agnieta. We zullen het straks wel horen. En ik heb ook een hoop respect voor Kabouter die het dan toch allemaal maar even doet Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Hier kip met knoflook-gembersaus, aard. en boontjes. Verder merk ik dat ik toch een flinke opdonder gehad heb met Puck. Wat kan ik me toch vreselijk druk maken, en wat viel het allemaal mee met Puck. Die zorgen breken me de nek en ik moet echt gaan proberen om wat meer afstand te nemen als zulk soort dingen gebeuren maar hoe. Op de eerste plaats moet ik me heel goed realiseren dat een dier geen kind is, en dat ik mijn liefde niet zo aan een dier moet geven maar aan al mijn dieren. Maar dat vind ik zooooo moeilijk, om mijn dieren niet als mijn kinderen te zien. Dat een dier een dier is. Ik ga hier toch mee aan de gang want dit vreet zoveel energie. Vanavond wel weer bowlen en morgen een bowlingavond dus wel gezellig hoewel ik er nu toch een beetje tegenop zie. Vannacht maar eens heel goed slapen en morgen als het licht wordt, het kussen nog maar eens over m'n hoofd trekken zodat het wat donker blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goedenavond, Ik lees straks bij. Verkluimd en koud terug van werk. Meld mij droog af voor de dagpact. Zometeen avondeten En op de bank opwarmen. Vernam het van de zelfmoord piloot. Triest, maar schijnt wel vaker te gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Kan iemand mij misschien vertellen op heel eenvoudige manier hoe ik prive berichten hier verwijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Suiker, als je op je envelopje klikt zie je een rijtje onderwerpen dan klik je op bekijk alle berichten en dan wordt het een heel lang rijtje (als je er veel hebt) je kunt dan, bijv.bij de oude een kruisje zetten en zo 1 of 5 of 10 of meer onderwerpen in een keer verwijderen. Bij mij blijven ze staan, met het woord verwjderd erachter in donkkerrood maar ik krijg dan wel weer .......% ruimte op de pb draad ik hoop dat je er uit komt zo want volgens zoon leg ik altijd erg onduidelijk uit. voor hem dus jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Een aardige peun kunnen geven aan mijn werk zo thuis. Lekker rustig, zonder gekakel van collega's... Erger me daarnaast de laatste tijd ook nogal aan gemakzucht van een aantal andere indiceerders. Weet dat dat aan mijzelf ligt en dat ik niet kan verwachten dat een ander de lat net zo hoog legt als dat ik doe... Maaaaaaarrrrr, Grrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Dat besef ik inmiddels ook Jopie Maar o,zo moeilijk om dat te veranderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Grijns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Als dat van zelfmoord piloot waar is, hoe groot is dan zijn wanhoop geweest dat hij zoveel mensen meenam in de dood, ik wil even niet aan al die mensen denken maar aan die piloot, het mens, wat een wanhoop..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 lief bedacht Eline ikzelf vind het ineens eng dat één mens macht heeft over zoveel anderen. en wat macht met mensen kan doen. is niet altijd lief helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Maar ik wil stilstaan bij de wanhoop van 1 persoon.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 WTF Jopie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik ga off, geen zin in discussie...uitte gewoon een gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 wat een gezemel vind ik dat, dames we weten er NIETS van allemaal invulling. klinkt alleen maar lief. over wie zegt dat woord gezemel nu iets jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik ben juist altijd wel benieuwd naar het verhaal erachter. Het lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk dat je zoveel mensen mee wilt nemen. Gezemel klinkt een oordeel in door. Stoer doen. Isnie nodig. Of blijkbaar ook wel. Laat ik verder maar bij de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 we weten er NIETS van allemaal invulling. Eens. De feiten; gesloten deur, piloot die naar binnen wil, paniek passagiers op laatste moment......ik vind de stap van dit soort losse feiten tot de constructie van een zelfmoord hulp-piloot ook erg ver gaan. Ik zie ook geen onlosmakelijk causaal verband. Er wordt zoveel ingevuld maar het gebeurd door de experts dus we denken dat het klopt. Ik weet niet wat die experts nog meer weten...? Ik zie niemand van de journalisten terug gaan en scheiden wat feiten en invulling is. Het hele circus rent maar door terwijl je zou denken dat journalistiek een vak is van kritisch kijken is wat weten we nu zeker en wat denken we..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden