Spring naar bijdragen

Donderdag, 26 maart 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ik weet` niet of je al in gesprek bent Agnieta in ieder geval zit ik te duimen voor je :rose:

Fijn dat ie volgende week naar huis mag Kabouter. Misschien komt er dan even wat meer rust.

Ik had vanmiddag weer behoorlijk trek na een gesprek met mijn casemanager die hier was na bevallingsverlof. Heb haar helemaal bijgepraat, maar was er totaal over prikkeld van. Tja en dan voor ik het in de gaten heb  sta ik alweer bij de pammen. Zucht. Maar zit nu lekker in m'n hobbykamertje te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je nu al onder begeleiding begonnen met afbouwen pammetjes Blekje.

Heb er zelf nooit veel baat bij gehad, maar iedereen is anders.

Heb even een poging gedaan, maar er zijn diverse hulpverleners, mijn psych en mijn casemanager die vinden dat ik ze gewoon even nodig heb. Ja, dat zal wel. Ik vind dat ik zonder moet kunnen. Ik heb jarenlang zonder gekund, maar ik heb een of andere overtuiging dat ik het niet redt zonder een middel als gespannen ben of angstig. Ik ben ook weer niet zo angstig dat ik in paniek raak meestal, dus dat valt best mee. Toch word ik naar die kast toegetrokken als een magneet omdat ik me niet goed voel. Waar ik dan bang voor ben, wat er dan gebeurt als ik ze niet neem, geen idee. Ik vind het gewoon naar en dan neem ik zo'n ding. Bah. M'n gevoel vlakt er van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach zijn mijn mijmeringen fruitvlieg, maar sinds 9/11 kan je cockpit hermetisch sluiten. Vraag me wel af wat dat heeft opgeleverd.

2 vliegmachines neergestort, schijnveiligheid noem ik het.

Maar goed,

Niet belangrijk hier. Wat me wel enorm stoort is dat nabestaanden in beeld komen.

Maar goed, zou graag vliegvakantie boeken, nog 2 jaar geduld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Hele middag bezig geweest met fotoprogramma's. Uiteindelijk is het gelukt om wat collage's te maken.

Mooi projectje. Nu merk ik dat ik minder stress aan mijn kop heb. Ik heb niet geschreeuwd bij de zoveelste mislukte poging.

Zogenaamde gratis programma's maar eenmaal klaar, er bij het printen achter komen dat je dan wel moet betalen.

Een oude cd opgesnord die het nog deed, programma geinstalleerd, wachtwoord nodig en onjuist.

Gestaag doorgegaan en blijven klooien tot het lukte. Geprint ja dat lukte ook nog. Tevreden nu.

Kabouter, ik bewonder je om hoe je alles doorstaat. Hoop dat het herstel zich zo doorzet.

Suiker, ik ben blij voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het gelukt is met je collages.

Ik probeer het nieuws een beetje buiten te sluiten, hoewel ik het stiekem toch wil weten. Maar eigenlijk dus niet. Wat hebben we eraan om te weten. Afgelopen jaren heb ik veel te veel gezien en gehoord aan ellende en ik werd er alleen maar akelig van. Dus ik probeer me op andere dingen te concentreren die dichter bij liggen.

Ik hoop ook dat het goed uitpakt voor Agnieta. We zullen het straks wel horen.

En ik heb ook een hoop respect voor Kabouter die het dan toch allemaal maar even doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kip met knoflook-gembersaus, aard. en boontjes. :P

Verder merk ik dat ik toch een flinke opdonder gehad heb met Puck.

Wat kan ik me toch vreselijk druk maken, en wat viel het allemaal mee met Puck. Die zorgen breken me de nek en ik moet echt gaan proberen om wat meer afstand te nemen als zulk soort dingen gebeuren maar hoe.

Op de eerste plaats moet ik me heel goed realiseren dat een dier geen kind is, en dat ik mijn liefde niet zo aan een dier moet geven maar aan al mijn dieren.

Maar dat vind ik zooooo moeilijk, om mijn dieren niet als mijn kinderen te zien. Dat een dier een dier is.

Ik ga hier toch mee aan de gang want dit vreet zoveel energie.

Vanavond wel weer bowlen en morgen een bowlingavond dus wel gezellig hoewel ik er nu toch een beetje tegenop zie.

Vannacht maar eens heel goed slapen en morgen als het licht wordt, het kussen nog maar eens over m'n hoofd trekken zodat het wat donker blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker, als je op je envelopje klikt

zie je een rijtje onderwerpen

dan klik je op

bekijk alle berichten

en dan wordt het een heel lang rijtje

(als je er veel hebt)

je kunt dan, bijv.bij de oude een kruisje zetten

en zo 1 of 5 of 10 of meer onderwerpen in een keer

verwijderen.

Bij mij blijven ze staan, met het woord verwjderd erachter in donkkerrood

maar ik krijg dan wel weer .......% ruimte op de pb draad

ik hoop dat je er uit komt zo

want volgens zoon leg ik altijd erg onduidelijk uit.

voor hem dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aardige peun kunnen geven aan mijn werk zo thuis.

Lekker rustig, zonder gekakel van collega's...

Erger me daarnaast de laatste tijd ook nogal aan gemakzucht van een aantal andere indiceerders.

Weet dat dat aan mijzelf ligt en dat ik niet kan verwachten dat een ander de lat net zo hoog legt als dat ik doe...

Maaaaaaarrrrr, Grrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist altijd wel benieuwd naar het verhaal erachter.

Het lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk dat je zoveel mensen mee wilt nemen.

Gezemel klinkt een oordeel in door. Stoer doen. Isnie nodig.

Of blijkbaar ook wel. Laat ik verder maar bij de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

we weten er NIETS van

allemaal invulling. 

Eens. De feiten; gesloten deur, piloot die naar binnen wil, paniek passagiers op laatste moment......ik vind de stap van dit soort losse feiten tot de constructie van een zelfmoord hulp-piloot ook erg ver gaan. Ik zie ook geen onlosmakelijk causaal verband. Er wordt zoveel ingevuld maar het gebeurd door de experts dus we denken dat het klopt. Ik weet niet wat die experts nog meer weten...? Ik zie niemand van de journalisten terug gaan en scheiden wat feiten en invulling is. Het hele circus rent maar door terwijl je zou denken dat journalistiek een vak is van kritisch kijken is wat weten we nu zeker en wat denken we.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...