jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Gekocht, morgen geleverd: "De grote verdoving" Stofferis "Het nu van moment tot moment" Almaas "Verslaafd aan jou" kassakoopje Sylvia Day, niemendalletje verwacht ik Verjaardagskado. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 (bewerkt) Vindt hij dat terug op pensioenwijzer.nl? Ik zou het misschien ook wel fijner vinden om boeken te lenen en te lezen van iemand en terug te geven. Ik leen mijn boeken ook regelmatig uit. Sinds ik droog ben..... Ze komen tot nog toe ook allemaal retour, leuk. 12 augustus 2015 bewerkt door jowan Phaedra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ben benieuwd jowan...ik lees het vandaag uit, Stofferius...en dan gaat mijn lief het lezen. Sommige boeken vind ik fijn om te hebben, dit is er ze één. Ik nam vandaag 'Liefde, een onmogelijk verlangen?' mee, te leen. Dirk de Wachter..geen idee..er staan in ieder geval prachtige kunst plaatjes in Veel leesplezier. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik heb een Kobo aangeschaft.. Het ding zit nog ingepakt, want ik ben eigenlijk meer een boekenmens.. Heerlijk zo'n pil in je handen, op schoot en bladeren, de geur van papier en drukinkt.. voorin schrijven wanneer en waar ik m gelezen heb..uitpuilende boekenkast ( wat ook de reden was van de aanschaf van t ding na de zoveelste verhuizing ). Wie heeft/ had dit ook en is helemaal om.. of juist niet? Ik twijfel of ik m wel zal uitpakken.. Ben benieuwd naar jullie reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik heb ook een 'Kobo'. Kreeg 'm bij een digitaal abbonement. Door de week op de Kobo en in het weekend een echte krant. Even wennen, maar ik vind het wel prettig. Neemt niet zoveel ruimte in beslag aan de ontbijttafel Boeken weet ik nog niet. Heb ik nog niet echt uitgeprobeerd. Soms kun je op de bieb zo'n apparaat uitproberen tegen een kleine vergoeding. Mensen die ik ken die boeken zo lezen zijn over het algemeen enthousiast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik lees ook wel eens op mijn vingercomputer, maar dat is toch anders, ik zie het boek niet liggen. Op reis is het wel handig maar dan moet ik toch steeds de accu in de peiling houden. Phaedra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik lees veel, ook in de trein. Ik heb een Kobo en vind het h-e-l-e-m-a-a-l niets. Ik geef toe dat het reuze makkelijk meenemen is, niets weegt etc. etc.etc. maar het is geen boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ja, dat zijn inderdaad al 2 van mijn bezwaren.. Wat ook niet kan is 'delen'. Als ik een boek uit heb, geef ik dat ook wel door zo van, moet je ook eens lezen! Moet ik mn Kobo afgeven zeker ;-). Ik ga de pro's en con's tegenover elkaar zetten! Kom maar op allemaal :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ok, weinig reacties op de voors en tegens van Kobo. Ik heb besloten dat ik m toch uitpak, misschien ook ga gebruiken (vakantie, strand, terras) en ook af en toe een echt boek ga kopen. Mooie balans lijkt me. Als blijkt dat ik het echt helemaal niks vind, kan ik m altijd nog voor de helft op marktplaats zetten ofzoiets. Nu een heel oud boek gevonden..ben nog aan het uitpakken..van Dick Francis. Mijn ex-schoonmoeder, god hebbe haar ziel, was hier helemaal verslingerd aan. Ik zal deze weleens van haar geleend hebben, dus een mooie reden om hem te gaan lezen. Beetje gedateerd, dat wel, maar het leest makkelijk weg. Wat zijn we dan in een snelle wereld terecht gekomen!! Grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 UP, het vervolg van PAAZ met kaboutertje in mijn achterhoofd best konfronterend, maar ook met veel humor geschreven, goed inzicht gevend in het leven in een instelling, een rijke binnenwereld van de schrijfter Myrthe vd Meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik ben Paaz aan het lezen. Het gebrek aan privacy en belerende van sommige verpleegkundigen, brr. De bijwerkingen van pillen en de onderliggende somberheid. Je vraagt je af hoe je daar ooit beter wordt. Maar ik ben nog niet zo ver in het boek, hopelijk komt dat nog. Waar staat UP voor Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Fijn Kabouter, als je weer een beetje kunt lezen. Geeft ook wat afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik zou met Paaz maar even wachten denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 lijkt mij ook kabouter, heftig boek. ik ben er nog niet achter Kate, pas op blz 32, dus misschien wordt dat nog uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 (bewerkt) Ik heb het opgezocht Jane, UP is de up van manische depressie. Die up overheerst in het tweede boek (Myrthe vd Meer). 14 augustus 2015 bewerkt door Kate lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Op geleide van de dagdraad van paar weken terug: gisteren in één middag en avond De grote verdoving van Stofferis gelezen. Aanrader. Ook ik zie dezelfde invalshoek bij Stofferis, die ik bij Geurtz, bij Tolle, bij Walsch, bij Levine lees. Zoals Yogajuf ook al iets aangaf. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 Dinah, mocht dit aan mij gericht zijn, ik weet niet wie Maarten is en ik deel niet de interesse voor religie maar wél die van spiritualiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ik Ben Zijn, Shri Nisargadatta Maharaj Kate en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Verlichting voor luie mensen - Paul Smit. Klein dun boekje over nondualisme, bewustzijn en dat wij niet zelf doen. Iets makkelijker te volgen dan Sri Nisardinges van Yogajuf, hoewel ik die misschien ook wel weer een keer uit de kast pak. Knap hoe hij alles zo compleet en verhelderend bij elkaar heeft gezet. Praten over bewustzijn - Paul Smit en Patrick Kicken. In een dialoog wordt dit onderwerp op allerlei praktisch gebied verder uitgediept, 300 blz, leest ook als een trein. Leuk! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Shr Nissargadatta Maharaj De bron van het zijn en Jan Van Aken, De Afvallige. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Twijfel tussen 3 vergelijkbare boeken uit de bieb. Wie kent er een en raad er een aan....... De laatste denk ik dat ik sws ga lezen. Levenslust leef met zin! Esther van der Zee Heb LEF, durf te veranderen T Peeman Jezelf accepteren met mindfullness en compassie David Dewulf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Grijs gebied; Marion Pauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2015 De grote verdoving.... net begonnen pakt meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Bewust leven , bewust sterven - Stephen Levine Gaat over ego en essentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 september 2015 Rapport Share Geplaatst 11 september 2015 Hallo Muur - Erik Jan Harmens Het interview met hem maakte mij nieuwsgierig. Zo'n eerlijke, toegankelijke man zal wel mooie boeken schrijven. Het boek is eerlijk en toegankelijk. Meer is het niet. Een mannenboek? Misschien. De waanzin van het drinken wordt in alle rauwheid en eerlijkheid onder ogen gezien. Dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden