Kohtje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Was ook niet bedoeld als sneer of zielige opmerking of zo. Wij hebben geen kinderen. Geen bewuste keuze, wel hoe het gegaan is. Wij hebben weer andere cadeautjes van het leven mogen ontvangen. "Tel je zegeningen" heeft ons in staat gesteld het verdriet van het één te neutraliseren door het plezier van het ander. Ik wilde bij m'n vorige berichtje eerst een neerzetten, maar zag dat dat niet klopte met hoe we er in staan. Dus vervangen door een neutraler . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Gestemd. Omdat ik mijn stem niet verloren wil laten gaan. En gewandeld. Man, wat een heerlijk weer. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 zoep.... klinkt als dikke soep . Lekkuhhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 In mijn situatie is genieten van kinderen/ baby"s niet zo vanzelfsprekend (meer) Het is een krampachtig iets geworden, dat gaat niet meer altijd vanzelf en als vanzelfsprekend. Toch gebeurd op het momenten wèl, op kleine, onverwachtse momentjes. Lees wel: MIJN situatie. verdriet en cadeautjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Klinkt heerlijk Darjeeling!!! Krijg meteen zin in soep. Het valt me vandaag voor het eerst op hoeveel meer energie ik heb sinds ik niets meer gedronken heb. Hoeveel meer je kunt doen op een dag. Heb de tuin lente klaar gemaakt, ben wezen sporten en ben zo eigenlijk al de hele dag bezig. Niet gehaast, geen stress, gewoon ontspannen bezig gebleven. Dat is erg lang geleden. Heerlijk! Natuurlijk helpt het weer ook mee maar toch ;-) AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 (bewerkt) Klinkt een beetje als snerwtenzoep maar dan zonder snerwten Dar. Mag ik komen eten? Fijn hé Bas, das pas echt genieten joh. 18 maart 2015 bewerkt door bolletje Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Hier is het berekoud, ik heb mijn trui en winterlaarzen weer tevoorschijn gehaald, gelukkig de sauna in na de spinning. en nu maar bed bedenken wat ik met dat pak van dik 800 gram gehakt ga doen. Moussaka, spaghetti met gehaktballetjes of toch ook maar zoep? Nou ja, heb nog even tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Die Bas. Op zoek naar de precieze redenen van de drang naar verdoving. (zag ik in je 1e bericht bij wie is wie). Nou, in je bezigheden van vandaag hoef je die niet te zoeken, lijkt me zo. De antwoorden liggen misschien meer in dat laatste: niet gehaast, geen stress, gewoon ontspannen bezig gebleven. Rust, en dan vooral innerlijke rust, ontneemt mij de drang om te vluchten in verdoving. En als er dan eens innerlijke onrust is dan ga ik nu eerst op zoek naar rust. Die rust vind ik dan weer door de onrust te analyseren. Als ik mijn onrust analyseer blijkt die meestal voor het grootste deel te bestaan uit onzin. Dingen die ik me inbeeld, die ik invul vanuit de gedachten/verwachtingen die ik dénk dat anderen over/van mij hebben. Soms is 't even puzzelen, maar dat puzzelen alleen al maakt me een stuk rustiger. Zo werkt werken aan mezelf erg rustgevend voor me. Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Oei, 143 pmol, dat is inderdaad heel laag, 150 is de benedengrens en die is al vrij laag gesteld. Ben je vegetariër? Niet echt vegetarier Ietje, maar ik eet niet veel vlees en vis. Wel veel eieren. Maarruh... De meest waarschijnlijke oorzaak is alcoholmisbruik, niet? Dat zou iig in mijn geval wel voordehandliggend zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Thanx Kontje, Daar zit zeker iets in. Ik weet ook van mezelf dat mijn innerlijke rust er voor kan zorgen dat ik minder of niet verlang naar verdoving. Er valt op dat moment ook niets te verdoven. Het analyseren van de onrust is echter iets wat ik nooit doe of gedaan heb. Daar kan ik me dan ook echt in verliezen. Ik zal daar iets mee moeten doen. Analyseren van onrust, herkennen en benoemen van triggers en zoeken naar andere manieren om rust en innerlijke rust te creëren. Bijvoorbeeld door dagen als vandaag. Heel bewust niet in mijn hoofd bezig zijn met alles wat ik nog zou moeten doen maar meer in het hier en nu blijven en genieten van alledaagse zaken op een ontspannen manier. Step by step, brick by brick ;-) AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Help, wat moet ik nu zonder K3, eerst Kathleen al weg, Ga maar wat eten nu, AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 hier was het heerlijk weer, met zon, koelt nu wel snel af en zoep zou er bij mij ook wel ingaan, huispak aan met dikke sokken, met een dekentje op de bank, nog net geen kruik erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 zien jullie het voor je? erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 ben wel een beetje nieuwsgierig naar wat andere frummers voor fraais dragen binnenshuis..... p.s. ik zal het niet verder vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 O kom op eline, zon schijnt nog, ook bij jou, binnenkort weer herfst. Heb jij nog iets van Kaboutertje gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Sommige dingen wil je denk ik niet weten eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Nee, niets gehoord dus gaat vast de goede kant op Suiker jij hebt vast van die leren pantoffels zonder achterkant, een joggingbroek met elastiek onder in de boorden en een geruite trui? walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Ik wil alles weten Suiker...... walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 geen pantoffels en geen ruitjes, de rest laat ik aan jouw fantasie over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Bas, je bent goed bezig man! Ik herinner me de euforie nog van de eerste periode van stoppen. De lastige momenten ook nog, overigens. Geniet ervan! Over een tijdje wordt het allemaal wat normaler, hoewel ik nog steeds iedere dag blij ben, dat ik niet meer hoef. Je gaat met je triggers aan de gang, heel goed. Kalmpjes aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 MG heeft een yogabroek aan met yogatopje? Luitjes ik ben een beetje melig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Eline, 's avonds heb ik een spencer of trui aan onder mijn jasje, als het koud is. Als ik gedoucht heb, dan een trainingsbroek (die ik inderdaad ook voor yoga gebruik), dikke sokken, een t-shirt of polo en meestal een dikke katoenen trui. Hoe wist je dat van die yogabroek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Wat is huispak eline? Dof je je helemaal op voor wandeling sochtends. Aagje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Hier Kalfsvlees, aardappelen en rauwe witlof met verse gember, knoflook (veel,) wat nootmusk, 5 walnoten van de buurman, en mayo. Wat zal ik smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden