Gast Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Sterkte Kaboutertje, zwaar <piep> dit allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Finniks, ik hoop dat je vol kunt houden. Ga anders een zak frites halen of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 God Kaboutertje ik had zo gehoopt dat het afgelopen was met alle ellende. Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven alleen dat ik jou en je kleine manneke heel veel sterkte wens de aankomende tijd. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Veel sterkte Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Och, Kaboutertje, ik weet ook niet wat te zeggen. Alleen dat ik erg met je meeleef. Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen en een dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Ja, Kate ik voel me ook rustiger. Ik ben nu ook eindelijk weer blij dat ik niet drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Hoi allemaal, hele dag weg geweest, boeiend, intensief..draad gescand. Kabouter..sterkte!! fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Log nog effe in voor kaboutertje en clowntje... Heel veel sterkte! Daarbij valt mijn sores in het niet... Voorbereid op een avondje voor mijzelf. Jajaja, Kids alweer thuis... Ruzie met hun pa, dus dan is mama weer een veilige thuishaven. Nu met saté balletjes een spelletje "stap op" Daar gaat mijn avondje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Kaboutertje: ik wens je heel veel sterkte. Je krijgt een hoop voor die kiezen. Net als Clowntje en je dochter. Ik ben in gedachten bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Woo en slik... Liefdesbang is een van de heftigste boeken die ik ooit heb gelezen. Voor wie haar kent: Alice Miller in het kwadraat. Moet even bijkomen. Maar één ding staat vast: dit is wel mijn (levens)jaar van de grote opruiming. Yoga nu dus. Dat gold voor mij ook. Een jaar geleden gekocht, anderhalf hoofdstuk gelezen en ondersteboven weer aan de kant gelegd, tot voor een maand geleden. En nu, na het lezen de training. Fantastisch hoe Hannah dat aanpakt: erg hard werken en (voor mij) weinig ruimte om met woorden mijn gevoel te manipuleren. Na twee dagen bek-af en blij dat ik morgen even wat anders heb. Ik ga hier als verslaafde zeker mijn groot voordeel mee doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik ga zo langzamerhand naar bed. wel droog truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik meld me nuchter en kalm af voor de dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Finniks, ik hoop dat je vol kunt houden. Ga anders een zak frites halen of zo. dat heb ik ook gedaan soms heb je wat soulfood nodig En ik meld me nuchter af slaap lekker iedereen AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 nieuwsgierig geworden boek bij de bieb gereserveerd, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 goed zo Finniks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goeie Finniks, goed gedaan. Met mayo toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Welterusten beste mensen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Natuurlijk zonder mayo is het niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden