bolletje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Of heerlijk met de kleine samen in bad duiken, haar dan op je borst laten rusten, en weten dat dit je eigen vlees en bloed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Quote: Ziek zijn en dan drinken dat krijg je toch niet weg dan? Jawel Bolletje, het is maar net wat je mankeert. Het is geen buikgriep wat ik heb. Dan kreeg ik het ook niet weg. Nog bedankt voor je citroensaptip van gisteren. Dat kende ik nog niet. Heb het even opgezocht op internet en denk dat het best kan helpen, In ieder geval is de associatie wat gezakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Finniks, hoe is het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Finniks, hoe is het nu met jou?voel mij nog steeds hetzelfde.Mijn gerrit ik weer dat een hulpverlener me zou kunnen helpen Maar op dit moment wil ik dat niet. Ik moet me er gewoon doorheen vechten. Het komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Finniks vind je het moeilijk dan om hulp te vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Finniks, het is rot voor je, maar denk net als Huttula dat de narigheid er uit moet. Dus huilen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Vanmiddag lekker in het zonnetje getuinierd, weer voor het eerst. Bolletje, heb je nog gelezen wat Blekje vanmorgen over de casemanager dementie schreef? Zo iemand kan jou ook helpen, hoe het aan te pakken met je buurvrouw. De buurman kan inderdaad eerst zelf naar de huisarts gaan, en die kan later ook bij hun thuiskomen om te kijken hoe de situatie is. Gaat wel goedkomen, Agnieta. Ik zou me zelf denk ik ook wat stuntelig voelen met zo'n kleintje. Mooi je zo te lezen. Fijne dag mensen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Hier ook een beetje triestig. Naar aanleiding van gezondheidsproblemen van m'n vrouw/vriendin/maatje/steun en toeverlaat.(=1persoon) Maar ook vol hoop en vertrouwen dat alles onder controle gaat komen, wat betreft die gezondheid. Ook een beetje triestig dat mensen die hier van hun alcoholprobleem af willen komen soms zóóó lang worstelen. Dat er keer op keer weer een "reden" (b)lijkt te zijn om richting alcohol te gaan denken en soms zelfs doen.. Ja, zelf heb ik ook jaren lopen worstelen. Geen fijne tijd. 't Maakt me bij tijd en wijle een beetje moedeloos als ik zie dat anderen dan nog volop in die niet fijne tijd zitten.. Nu ook weer even. Maar dat gaat wel weer over, hoor. Dan ga ik er weer volop tegenaan wat betreft het delen van de boodschap van herstel. Dus hoed U voor mijn betere tijden.. AlbertRemmo en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goedemiddag, Weer terug van werk en wederom een zeurende koppijn. Lijkt wel dat wanneer de spanning wegvalt het dan juist in mijn koppie gaat zitten. Alsof het dan mag komen... Misschien ook wel een van de redenen dat ik alsmaar door ren (totdat ik echt door mijn hoeven zak dan...) Iets om over na te denken! Afijn, nu effe bijkomen op de bank en daarna maar een start maken met het eten. Couscous, kip en courgette-paprika curry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Geen idee wat ik ga stemmen, kijk meestal op het laatste moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Ja hoor Kate heb ik gelezen dank je. Ik ga zeker kijken wat de mogelijkheden zijn om er iets aan te gaan doen. Wil zeker niet weer het zelfde krijgen als wat ik al gehad heb met mijn manneke. Dat kan ik absoluut niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Dus ze is daarna rustig geworden Aggie? Geniet je er wel een beetje van? Want het is niet alleen verantwoordelijkheid, het kan ook puur genieten zijn. Een kind van je kind. Zo iets bijzonders. Voor nog best een groot deel, een kwart met jouw genen. Het is goed een band met haar te kweken. En jouw genieten voelt ze ook. Ik stond niet helemaal alleen Bol. Ik heb mijn therapeut, mijn SPV-er(s) en het forum natuurlijk. En mijn lieve echtgenoot. Hoeveel hulp heeft een mens eigenlijk nodig om dit het hoofd te bieden. Och, gewoon alles wat je kunt krijgen, geef ik mezelf ten antwoord. Hebben jullie dat ook dat je als je moe bent ook trek hebt? Maar ja ik zag alcohol voor elk ongemak als een medicijn. Dus dat is vast niet ongebruikelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Ja hoor Kate heb ik gelezen dank je. Ik ga zeker kijken wat de mogelijkheden zijn om er iets aan te gaan doen. Wil zeker niet weer het zelfde krijgen als wat ik al gehad heb met mijn manneke. Dat kan ik absoluut niet aan. Wat heb je gehad dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Hangt het vandaag in de lucht of zo, niet fit, ziek, belabberd, hoofdpijn, onzeker. Ik zit ook al niet lekker in m'n vel. Reuze moe en moeite om aan iets te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Ik stem altijd groenlinks. Maar weet het dit jaar ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Aan de slag hier... Gedaan is maar gedaan! Zou het liefst mijn bedje induiken. Net weer knoop doorgehakt... Neem morgen een dag vrij en ga vrijdag werken ipv morgen. Effe pas op de plaats dus! Lichaam geeft dat aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Finniks vind je het moeilijk dan om hulp te vragen? Ik kom al wat wekelijks in contact met en psygoloog, psygiater en therapeut omdat mijn man met psygishe problemen zit. Ik ben zo gewend om de sterkste te zijn in huis.puur omdat ik dat moet zijn het is daarom moeilijk toe te geven dat ik ook ergens mee zit. Daarom ben ik ook op zoek gegaan voor de forum. Kleinschalig hulp zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 heel verstandig besluit Blondie. Goed van je Finniks. Een hele stap duidelijk voor je, maar erg dapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Trekmoment de kop ingedrukt met vervroegd avondeten, pffff Mijn voorkeur gaat uit naar D66, maar de stemwijzer wees uit Voor de Prov.staten SP en voor de waterschappen een groene partij. Beiden mogen wat mij betreft wel opgedoekt worden. Ik twijfel nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Net weer op dag vier en ja hoor....trekmoment. Bij mij heel erg gerelateerd aan mooi weer, terrasjes buiten zitten met....glaasje wijn of zo. Maar ik doe het niet. Gewoon even hier neuzen en glaasje groentesap ingeschonken. Het blijft me nog steeds overvallen, omdat ik me vaak toch een aantal dagen reuzensterk voel en dan denk dat het de hele tijd zo blijft...sterk voelen zonder trek...mmm. Maar ik ga me nuchter afmelden vanavond dat weet ik en dat kan ik!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Ik heb ook trek maar dan in eten niet in drank. Dat heb ik allang bijna niet meer, heel af en toe nog maar, gelukkig. Hier aardappelen, peultjes en stoofvlees met champignons. Lekker eten mensen, dan verdwijnt de trek. Er zit dan iets in je maag en daar heeft broeder alcohol niet zoveel trek in. 10 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Boerenkool met spek, lekker simpel En ja..een gevulde maag helpt bij trek! Fijne avond alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Finniks ik heb jarenlang mijn man verzorgd. Hij had een vorm van autisme wat gepaard ging met narcisme, hypogondrie en een lichaam wat ook niet zo goed mee werkte. Wat ikzelf altijd heel belangrijk vond was, iedere dag toch een moment voor mijzelf nemen als was het maar een kwartiertje. Even weg zijn van het gemopper,geklaag of de lichamelijke verzorging van hem. Even iets doen voor mijzelf waar ik een fijn gevoel van kreeg, even bijtanken. Das zo belangrijk voor je, anders put je jezelf zo uit en ga je echt te lang op reserves door. En dat houd je niet vol hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Je hebt de keus om nog te stoppen Gipsy.......sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Goedemiddag allemaal, Hier bloemkool,aardappelen, fricandeau, en kaas over de bloemkool. Vanmiddag, veel koek gegeten. Zo zonde ook, maar ik drink niet, dus moet het zo maar even. Morgen weer een nieuwe dag. Probeer me maar weer een beetje aan het boek;" een leven lang fit"te houden, Kennen jullie dat? Daar wordt je volgens mij echt fit van, maar is zo moeilijk vol te houden. Nou ja, beetje de richtlijnen volgen dan. Gypsy, Jammer joh, ga je doordrinken, of stop je zo weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden