Spring naar bijdragen

Maandag, 9 maart 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Goede morgen

Dagpact: 
jowan 
Agnieta 
Blondie 

Albert

Nancy

Dan doe ik met je mee, Agnieta, sterkte vandaag.

En voor ieder die het nodig heeft. Fijne dag!!!!!

Snel op het fietsje naar het werk, het belooft een mooie dag te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers, 

het lijkt er op dat het weer een heel mooie dag gaat worden... 

Gisteren genoten , heerlijk gewandeld met hond en lekker in de tuin aan het rommelen geweest. 

Eind van de middag nog even rustig aan de slag op mijn loptopje boven.... geen internet. 

Beneden nog wel gelukkig, dus van alles opgezocht wat de oorzaak zou kunnen zijn en uitgeprobeerd... niks. 

Uiteindelijk deed ook de laptop beneden het niet meer... 

Hele avond echt van alles geprobeerd... bleeeeehhhhhhh.  :blink:  :devil:

Vanmorgen opgestaan in de veronderstelling dat ik wel weer de hele ochtend aan het rommelen zou moeten en uiteindelijk dan maar naar het computerwinkeltje hier in de buurt zou moeten... 

Gooi tegen beter weten in de laptop aan.... en zie... de wonderen der techniek: gewoon internet alsof er geen 'gisteren'  was geweest. 

Straks maar eens boven kijken of daar hetzelfde geldt.... 

En misschien maar eens achter een andere (draadloze?) router aan... heb het idee dat daar het probleem zit.... 

Maar goed, als ik gisteravond schrap was het een heerlijke dag. 

En aangezien ik een lang weekend heb.... hoop ik op nog zo'n dag. 

Eerst maar eens koffie en thee... 

....................

.....................................uhmmmm... kan niet meer op 'mijn media' klikken voor de plaatjes...en ook de emoticons doen het niet meer .... en als ik het wel probeer verspringt de cursor een eind naar boven....
Dan de koffie en thee er maar bij denken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch lekker naar buiten hoor Agnieta... tis al weer heerlijk weer. 

Maar leuk van die koptelefoon  :)

Toine ook blij zo te zien, goedemorgen... 

Afronden dus Ietje... als je er tegenaan zit te hikken wordt het alleen maar steeds groter toch? 

Plof....je wilt niet weten hoe vaak ik gisteren de hele handel uit / er af heb gehad... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mary gisteren waren bij de d.a. ook weer mensen ziek geworden die dachten dat ze er vanaf waren. Veel citroensap drinken misschien? Het zou heel jammer zijn als je zondag niet mee zou kunnen. Weet je wat? Ik ga voor je duimen, goed? ;)

Goeie morgen boer Joris.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Aggie, wat moeilijk voor je. Maar als je je vast kunt houden aan het vooruitzicht van hulp, is er toch een lichtpuntje. Gek ik krijg er ineens ook trek van. Is dat normaal dat als iemand een terugval heeft dat dat trek oproept? Maar ik kan het aan gelukkig. Sterkte Aggie.

Beterschap PM.

Dagpact: 
jowan 
Agnieta 
Blondie 

Albert

Nancy

blekje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie knap dat je eerlijk blijft hierin. Tja het is en blijft moeilijk om van de drank af te blijven. Ik vind het heel erg voor je en hoop dat je toch gauw de kracht weer vind om te stoppen meid, en volop nuchter kan genieten van het leven,  je familie en het nieuwste kleinkindje. :rose: :rose: :rose:

Dat is vrij normaal Blekje dat je dan ook trek krijgt, het doet je toch denken aan de (fijne) momenten van de alcohol. En ook misschien een stukje jaloezie????

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...