Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 We zijn als Citrofiel zijnde natuurlijk wel behoorlijk bevooroordeeld. En da's eigenlijk niet zo best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Mooi Kastanje...dat biedt ruimte en mogelijkheden. Benieuwd wat het je gaat brengen. Kohtje...'de Optimalist' is een mooi boek om te lezen...als het gaat waarom het niet werkt om perfect te willen zijn. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Tja, jopie, een verandering kan vandaag een verbetering zijn, maar morgen weer aan verandering toe zijn..of verbetering.. Verandering is wat objectiever, hè? Berlingo's zijn lief.. vooral de oudere types. Maar 40 km/u is niet echt snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Mijn berlingo heet trouwens Kohtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Kohtje...'de Optimalist' is een mooi boek om te lezen...als het gaat waarom het niet werkt om perfect te willen zijn. Kruidenthee, dat is wat ik bedoel met "zolang je maar niet de ambitie hebt om perfect te worden". Nastreven kan je soms boven jezelf doen uitstijgen. Maar je moet ruimte laten voor groei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Al zwetsend is mij veel duidelijk geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 fruit ga je mee wandelen op 15 maart in Adam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Wat fijn voor je en wat goed van je, Kastanje. Hier vandaag aan de poets geweest. Ik had een ijsbad kunnen nemen, net als de iceman. Van het verwijderde ijs uit de vrieskast. Maar ik kon de verleiding weerstaan. Zo pak ik steeds klusjes aan die al lang liggen. Lekker met pauzes en cappuccino tussendoor. Oh moet dat met 3 c's, volgens de spelling controle. Weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik lijk wel een ronselaar, excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Kate tegenwoordig schijnt er ook capuccinoehoe te zijn, daar waar die aanval uil vertoeft... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Weer terug van werk. En zwaar geïrriteerd. Duik maar effe onder een koude doesj. Afkoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Oh Eline, ik las net dat ze die oehoe gaan vangen. Ze denken dat hij door mensen is gehouden, omdat wilde oehoes schuw zijn voor mensen. Blondie, ik heb hier nog een ijsbad voor je. Lauwe douche is denk ik fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Hihihi... Kate toch! Heb inmiddels effe een flinke oerschreeuw laten horen, tot op mijn werk moeten ze hem gehoord hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Af en toe lekker zwetsen, niks mis mee...moet kunnen AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Overigens...door het lezen van dat boek snapte ik pas echt waarom het nooit haalbaar is, perfectie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Over de oehoe gesproken, we worden gek van de commercie hier, kregen we eerst paraplu's van de knabobaR, nu krijgen we van tv-NoordHolland oehoepetjes, van die Amerikaanse universiteitspetjes als je geslaagd bent.... en overal lopen cameraploegen. Hebben ze niet iets beters te doen? Ik hoop dat ze dat beest snel vangen, voor haar, maar ook voor ons, 's avonds even naar buiten gaan is geen pretje momenteel. Maar ja, er zijn ergere dingen. ProudMary en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Maar moest het toch even kwijt AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Joehoeee...? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Grrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 O net op de tievie. Bij mensen die aan S.M. doen, gaat er jaarlijks een hele hoop mis. Dus als er hier iemand is die geniet van deze spelletjes..... kijk a.u.b. uit waar en met wat je slaat. :D :D Gebruik dus nooit geen honkbalknuppel. ProudMary en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Hoi Gipsy! Nee, ik heb inderdaad ook al een paar dagen niks van haar gelezen.....zou het dan????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Lieselot was toch een paar dagen op stap? Maar ja, de 24e is al een week geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik meld me voor vandaag weer droog af. Opsloomtijd en bijtijds mandje opzoeken. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Goedenavond allemaal, Wat eten jullie eigenlijk? of hebben jullie gegeten? Ik eet kipkrokantschnitzels met spinazie en aardappelen vandaag een rustige werkdag gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Pesto aardappelschijfjes, kip cordonbleu, broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden