toine Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 goedemorgen... eerst koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Goedemorgen, blondie , ploffie , loper , jowan , kastanje , Albert Remmo , eline , Yvonne , bolletje , MijnGerrit , Proud Mary , jopie , lady jane , toine , akelei en last but not least Agnieta :sun: !!! AlbertRemmo en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Goedemorgen, Gestart met een kopje ochtendthee en de 5TR... Nu de laatste en derde koffie verkeerd en pas straks om 11:00 m'n postrondes gaan doen. En ondertussen verder 'bouwen' aan m'n verticale balkontuin. Allen een fijne dinsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ook kaboutertje en Joris en Boldus van harte gefeliciteerd met je verjaardag . Zo. Genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Morge allemaal! Heb niet zoveel te melden...wens iedereen een fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft! Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Goedemorgen Ik ben me klaar aan het maken voor werk.moet 12 uur beginnen stiekem hoop ik dat ik afgebelt wordt want ik heb totaal geen zin laatste paar weken zijn zo druk geweest wil nou wel eens 1 dagje thuis alleen niets doen. Ben bang dat het er niet inzit vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Dank je wel gerrit ach zodra ik er ben, heb ik er wel weer zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 wat een vies rot weer buiten, mag van mij voorjaar worden finniks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Hier regent het. En waarschijnlijk bij toine ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Droog maar de zon is verdwenen, al wat admi en klusjes gedaan, straks eens kijken naar de vijf Tibetanen, zit zo wat te mijmeren over het forum en zn inwoners, soms denk ik wel eens, met een aantal mensen zou ik best in een woongroep willen, zo eigen voelen sommigen voor mij......hoe kom ik op zo'n gedachte? AlbertRemmo, ProudMary en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Misschien toch nog wat ontwenningsverschijnselen, eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 sorry, weer vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Even kopje koffie met een plak Citroëncake.. Citroën Cactus is tweede geworden in auto van het jaar verkiezingen. Niet gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Goedemorgen op de valreep. Hier bewolkt, na zonnige ochtend, wel droog in alle opzichten. Heb het goed vandaag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 (bewerkt) Ik ben niet afgebelt dus dan maar werken. Gelukkig 4 uur weer klaar 3 maart 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Wat een tegenzin Finniks, sterkte. O dat zou ik ook best willen hoor Eline. Ergens helemaal achteraf en zelf alles verbouwen, jagen, vissen enz. Wel met mensen die niet te lui zijn om te werken en verantwoordelijk dragen voor de anderen. Mensen die mededogen en respect hebben voor anderen. Ja wie wil dat nou niet hé? Zo naar de opticiën geweest en raad eens wat, alles is goed en ik zie voor 100%. Hij snapte er niets van en dacht dat het misschien verkeerd gemeten was. Als ik nu weer last krijg van slecht zien moet ik terug komen dan meten we weer. Verder heb ik gevraagd wat het zou kunnen zijn als ik allemaal witte wormpjes aan de zijkant zie en het een beetje donker wordt voor m'n ogen. Dat noemen ze oogmigraine en heel veel mensen hebben daar last van. Zo, nou dat weten we dan ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Nou Bol, dat valt weer mee met je ogen Opgestaan met een zonnetje, nu koud en regen. Wordt vandaag boerenkool denk ik. Of snert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik denk aan zuurkool....met een kroket en mosterd dat lijkt mij nou echt lekker en dit is geen grap AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 o gatsie Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Klopt Aggie, daardoor loens ik ook zonder bril, zeker als ik moe ben. Ja nou de opticiën zei dat ik weer voor 100% kon zien. Misschien bedoeld hij dat dat met bril is. Die oogmigraine is vervelend, zeker als ik dienst heb omdat er nogal eens wat geschreven moet worden. Naderhand een inimini hoofdpijntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Heb sinds paar jaar leesbril, anders kan ik jullie niet meer lezen. Vanavond de deur uit, zie er zo tegenaan, maar ja wordt tijd voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Ik ben weer thuis. Wat fijn dat een bedrijfsarts tussen de regels door kan luisteren. Hij vroeg me of ik op dit werk wel mijn toekomst zag. Ik zei (met enige spanning, maar wel eerlijk) van niet. Hij zei dat hij al tussen de regels door meende te horen dat ik niet echt meer met plezier naar mijn werk ging. Hierdoor zou het ook heel lastig worden om weer volledig te integreren. Ik ga een traject voor loopbaanorientatie volgen, met daarbij evt. een passende opleiding of cursus. Ik word hier helemaal blij van. Fijn zo iemand die mee denk en voor mij open staat en nog fijner dat ik hier voor open sta. En in de tussentijd mag ik zelf mijn tijdspad bepalen om uit te breiden qua werk. eline en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Kastanje, fijn voor je. Hoop dat 't je ook uiteindelijk gelukkiger kan maken. Ik zie je onderschrift "Niet perfect is ook Goed". Perfectie nastreven is niet zo erg, zolang je maar niet de ambitie hebt perfect te worden. Je kunt zeggen dat niet perfect zelfs beter is dan perfect. Het laat ruimte om te veranderen. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Even kopje koffie met een plak Citroëncake.. Citroën Cactus is tweede geworden in auto van het jaar verkiezingen. Niet gek. Toevallig heb ik zaterdag een rondje gereden in zo'n cactus, geinig, maar niet helemaal mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Hoi Asterix. Dat kan.. gelukkig is er keuze genoeg. Wij hebben er wel een. Lekker ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden