jowan Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Maak er wat moois van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goedemorgen Jowan. Alweer woensdag vandaag... Eerst maar even de gordijnen open doen en koffie en thee zetten. . Heerlijk dat het weer elke dag een klein beetje vroeger licht wordt. Ben al dat donker toch wel een beetje zat aan het worden zo langzamerhand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen Mezelf morgen een dag vrijgepland Maar eerst vandaag nog even een lange dag werken. Koffie, Lekker Yvon... Dagpact: jowan Blondie 25 februari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 heerlijk Blondie, dat moet je zo af en toe ook lekker doen hoor. Ook goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Merkte dat ik gisteren moeite had om in slaap te komen, en dat is voor mij een teken dat ik mezelf teveel op laat slokken door mijn werk. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om flexibel met mijn uren om te gaan, dus gelijk de knoop doorgehakt... En geslapen als een os! Leer ik het nu dan eindelijk een keer? Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Helemaal goed Blondie. Wijsheid komt met de jaren zeggen ze he? Jemig, wat zou ik dan onderhand al wijs moeten zijn, hahahaha. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Gladgestreken hier. Effe nog een bakkie en dan de fiets op. Hoop op een droge zonnige dag voor een ieder. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goedemorgen Jowan, Blondie en Yvonne en later rest van de frummers, Wat heerlijk dat de koffie al klaar staat. Lekker bakkie Vandaag weer een fijne dag. Gewoon werken. Nog 1 dag en dan ben ik ook vrij Goed van je Blondie om het te herkennen Ha ha ha Yvonne, hier nog 1 die heel wijs zou moeten zijn. Een fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Jij ook een fijne dag Luna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Vraag me trouwens af hoe lang een 'waarschuwingspunt'' blijft staan. En bij hoeveel punten je 'er uit vliegt' .... Heb er een paar maanden geleden eentje gekregen voor een woord dat ik bij woorddomino gebruikte en dat opeens schuttingtaal bleek te zijn... Maar het ding staat er nog steeds, kan de regels hieromtrent ook nergens vinden. Zouden toch ergens te vinden moeten zijn lijkt me? Mooi,, hoogste tijd om hier in actie te komen. Koffie en thee in de warmhoudkannen op het aanrecht. Mensen, maak er een heerlijke dag van. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ohohoh, zie dat Emmaroos vandaag jarig is. Emma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een fijne dag hebt. Hoop ook dat het goed met je gaat. Zou het leuk vinden als je nog eens kwam vertellen hoe het nu met je gaat. (misschien zo rond een uur of tien vanmorgen en dan gelijk lekkere taart hier neerzetten? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goedemorgen vroege frummers, wat fijn dat het nu rond deze tijd al wat lichter is, prachtig gebroken staalgrijsblauwe lucht en geen wind Denk dat ik maar eens naar de Starbucks wandel op Centraal en daar mezelf verwen met een lekkere koffie plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goedemorgen frummers, Goed idee Eline. Vast leuker om te wandelen met het licht aan of niet? Fijne dag mensen. Sterkte voor wie het nodig hebben, vooral Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ploffie, eentje maar? ;-) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goeie morgen mensen. Wat heerlijk hé, het idee dat de dagen weer langer worden, de zon weer meer gaat schijnen, het warmer wordt, en veel mensen zich beter gaan voelen. Ja Blondie me moet vandaag de dag flink voor jezelf opkomen anders kost werken zoveel energie. Goed dat je de knoop door gehakt hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Morge, even snel en dan zo de auto in... Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 O...bij mij staat ook een waarschuwings punt?! Geen idee waarvoor... Stout geweest, foei! Ik krijg er altijd een 'hoezo!opstandig gevoel van...mmm wat zegt dat over mij? Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Russs an Kaboutertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 O...bij mij staat ook een waarschuwings punt?! Geen idee waarvoor... Stout geweest, foei! Ik krijg er altijd een 'hoezo!opstandig gevoel van...mmm wat zegt dat over mij? Doei! Ik denk dat dat over en tégen jou zegt dat je een beetje opstandig bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Hier melden de kaboutertjes zich zojuist af voor vandaag. Ga dus maar weer zelf aan het werk. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Toch nog een beetje kunnen pitten Kaboutertje met die nieuwe zorgen er nog eens bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Goed mensen ik ben weer werken. Kaboutertje :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden