plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Soms is het heerlijk om niet te drinken! Moest ik ff kwijt! Natuurlijk heb ik ook wel moeilijk momenten maar ik begin steeds meer te genieten van een 'heldere' en positieve wereld om me heen. ps. om me vervolgens over een week weer te melden met een metersdiepe depressie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Mijn ergste trekmoment is meestal tussen 8.00 en 11.00 uur 's morgens (!), erg gênant vind ik zelf... Moet ik 's ochtends niet aan denken eerlijk gezegd. Maar dan dronk je waarschijnlijk ook 's ochtends? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Hoi graag op t dagpact! Een week zit erop. Best trots! huttula, ProudMary en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Hoi graag op t dagpact! Een week zit erop. Best trots! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Oeps dubbel. Lastig op mijn telefoon. Dank je Agnieta!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik heb het geprobeerd om te lezen en te begrijpen. Maar vind het zelf gewauwel en vaak nog onzin ook. Dat het werkt voor mensen die in die gehele tekst geloven, wil ik best geloven. Net zoals geloven in God of Allah rust kan geven. Maar dan moet je de zin en onzin die in de bijbel of koran staat, voor lief nemen en geloven alsof het DE WAARHEID is. Voor mij bestaat waarheid niet meer als absoluut eeuwig gegeven. Waarheid is voor mij dát wat ik nu niet wil horen (auw auw...), en/of dát waar ik voor nu even vrede mee heb (lekker makkelijk). Maar morgen kan ik er door ervaring weer heel anders tegenaan kijken. De waarheid verschilt van dag tot dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemiddag allen, Zit hier een beetje slaperig te zijn. Zonnetje in de kamer, Heerlijk. Intensieve ochtend gehad, en vroeg opgestaan, Dus nu erg soezelig. Nog maar een bakkie koffie nemen, want daar was vanochtend ook geen tijd voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik ben ook slaperig en hang wat op de bank, in afwachting van het eten. Vanmiddag een rondje wezen hardlopen in het bos. Het was heerlijk met dat zonnetje. Gister zag ik een ekster jongleren met een grote tak in een boom, die wel 20 keer opnieuw op een vork in de boom werd neergelegd. De koolmezen inspecteren het nestkastje hier in de tuin. Eksters in het bos waren aan het ruziën, misschien over territoriale aanspraken. Een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Mooie tijden voor je kater komen er weer aan MG Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Hij heeft al druk geprofiteerd van het feit, dat ik thuis was vandaag, Suiker. Hij is wel 10 keer naar binnen en naar buiten geweest. En hij had helemaal mazzel zojuist. We eten zalm en hij is even wezen kijken bij mijn vrouw in de keuken. Dan weet je het wel. Hij krijgt dan altijd wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Een hele goeie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Waar woon je Plof? En heb je genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Hoi allemaal, Ik begin mezelf steeds beter te voelen, vorige week, beursweek, heeft me letterlijk gesloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Thuis van werk en inmiddels aan het uitbuiken op de bank met een bakkie koffie. Vermoeiende, maar wel een productieve dag gehad... Kan met een tevreden en voldaan gevoel gaan genieten van mijn vrije dagen. Ik spring nu lekker effe onder de doesj, en duik met boek op bed. Benieuwd of ik verder kom dan bladzijde 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Een fijne avond. Prima gewerkt en vanmiddag ook voor het eerst naar een Klassieke homeopaat geweest en het was een prettige ontmoeting. Ben benieuwd hoe de nog te ontvangen Homeopatische middelen effect zullen hebben. Nu de DWDD en zometeen kruidenthee met Een stroopwafel ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Die piepkuikentjes bedoelde ik niet hoor Plof plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 waar moest je 18 voor zijn dan Gypsy toch niet voor alcohol mag ik hopen? of moet je meerderjarig zijn om thuis te laten bezorgen? Geen idee eigenlijk. Eerst maar eens aan mn schrijfhuiswerk beginnen voor morgen, vóór ik weer een goeie film opzet straks. als ik (bijna) klaar ben mag het, RTL8 20.30 u. zoefffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 MijnGerrit bedankt voor de site met tekst van King Baby. Ik heb de tekst gelezen. Uh, ik heb liever niet dat we er een avondvullend programma over maken. Want het hele pamflet gaat niet zozeer over ''een bepaald soort" verslaafde, het pamflet gaat over verslaafde mensen. Speak for yourself! Oke, ik herken veel uit het pamflet in mijzelf . Niet grappig gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Vandaag geen berichtje gezien van Blekje (zucht ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Klopt Bol. Ook geen reactie op mijn vraag vanmorgen hoe het met haar is. Zucht met je mee :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden