Monster Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Erik wat fantastisch nieuws! Ik wist niet dat door betere leefregels het cholesterol zó sterk beïnvloed kan worden. Heel goed van jou. Van Kabouter word ik óók al helemaal blij! Eline beterschap. Mijn kop vol snot zal mijn humeur zeker geen goed hebben gedaan, dus ook ik maar vroeg naar bed. Welterusten allemaal, morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Ha ha, het was Dolly Parton Skippie: Working nine to five, what a way to make a livin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Kabouter wat heerlijk dat jullie naar huis gaan. Erik, goed van je dat je de cholesterolwaarde zo ver naar beneden hebt gekregen door op je voeding te letten. Het getuigt van discipline en goed voor jezelf zijn. Toch nog goede berichten mensen. Het leek inderdaad op een puntjepuntjedag. Hier op het forum, maar ook in real life. Maar laat ik de mensen die net gestopt zijn niet vergeten. Dapper en knap. Beterschap voor de zieken en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Fijn Ietje, een mooie dag voor jou. En goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Wat een mooi eind van een mooie dag, hier ook. En ik geniet erg van het weer, buiten is het fijn, binnen heb ik zelfs de verwarming al niet meer aan. Wat mij betreft mag het voorjaar doorzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) oei Agnieta we kruisten toch iets minder mooi eind dan voor jou vooral sterkte 16 februari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Ik wens je morgen dan een betere dag, Agnieta. Voor onder de riem: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Slaap lekker Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goede nacht voor iedereen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Er is maar 1 persoon die mij beter kent dan ikzelf, en die persoon heet, verslaving. Die persoon weet dat zodra ik toegeef, hij gaat winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) misschien geef je verslaving wel teveel macht door het een persoon te noemen loper. 16 februari 2015 bewerkt door lady jane kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 (bewerkt) Er is maar 1 persoon die mij beter kent dan ikzelf, en die persoon heet, verslaving. Die persoon weet dat zodra ik toegeef, hij gaat winnen. En geef je jezelf wellicht te weinig macht. De verslaving staat niet buiten je, je doet het zelf en je kan er ook mee stoppen. Door het buiten jezelf te plaatsen heb je er geen invloed en macht meer over. Door te beseffen dat jij het zelf bent kan je je eigen kracht gebruiken het de baas te worden. Althans zo denk ik erover. Het in en bij jezelf houden en geloven in je eigen kracht die sterker is dan verslaving. 17 februari 2015 bewerkt door erik kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden