Spring naar bijdragen

zondag 15 februari 2015

eline

Aanbevolen berichten

Is het raar dat ik de 12 stappen niet snap?

Is het raar dat ik de 12 stappen niet ken. Ik lees er hier vaak over maar weet niet wat het is. Mis ik nu iets belangrijks?

Edit; ik snap het al. 12 stappen is AA....dat ga ik nooit snappen. Eerste glas niet nemen is mijn enige stap en dat is voldoende in principe.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een heerlijke dag gehad. Vrij op tijd uit bed ondanks dat ik pas na 2-en sliep. Gesport, meditatie les gedaan, naar de sauna geweest. Gewinkeld met de koopzondag en lekker buiten in de zon gelopen. Hoogtezon ook nog even geweest en kaasfondue bij ouders. Nu hoef ik niet eens te opslomen. Ik kan gewoon mijn hoofd op kussen leggen en ik slaap. Dat ga ik zo ook doen.

Belangrijk punt wat ik geleerd heb dit weekend en mijn voornemen is; uitgaan met een hoop herrie vind ik eigenlijk helemaal niet leuk en ik ben te oud om dingen te doen die ik niet leuk vind. Het klinkt heel simpel maar ik ging toch steeds. Ik ga liever meer mijn best doen om wel te kunnen bij activiteiten die ik wel leuk vind.

Tot laters iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte Gerrit, wat een mijlpaal!!!!  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:

Ik ben er een paar dagen uit geweest, bij moeders langs en gelogeerd. Ze was ziek dus uiteindelijk langer gebleven. Voor haar en haar hondjes gezorgd. Een blaasontsteking die arme.

Van mijn vent uit Zweden een prachtige bos rozen gehad, hij heeft het weer goed gemaakt, was zo teleurgesteld na vorig weekend- nu mag hij weer blijven  :D

Vrienden die ik voor klussen betaal hebben mijn huis weer prachtig gemaakt- zo blij. Zit te genieten en om mij heen te kijken-wat heb ik het toch goed.

Krijg een dikke plof kop- dus heb het gevoel en ik hoop dat de dame niet lang meer op haar laat wachten. 

Ik heb nog niks bij gelezen, ik hoop dat het met jullie ook lekker gaat   :)  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat jouw kleine meisie snel komt zodat je van haar kan genieten Lieselot want 9 mnd. wachten is lang zeker als je zo iets moois krijgt.

Mensjes allemaal ik ga afsluiten en duik vroeg m'n bed in. M'n rug een beetje rust gunnen.

Trusten :rose::moon::lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...