erik Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Van harte MijnGerrit lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) Is het raar dat ik de 12 stappen niet snap? Is het raar dat ik de 12 stappen niet ken. Ik lees er hier vaak over maar weet niet wat het is. Mis ik nu iets belangrijks? Edit; ik snap het al. 12 stappen is AA....dat ga ik nooit snappen. Eerste glas niet nemen is mijn enige stap en dat is voldoende in principe. 15 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Vandaag een heerlijke dag gehad. Vrij op tijd uit bed ondanks dat ik pas na 2-en sliep. Gesport, meditatie les gedaan, naar de sauna geweest. Gewinkeld met de koopzondag en lekker buiten in de zon gelopen. Hoogtezon ook nog even geweest en kaasfondue bij ouders. Nu hoef ik niet eens te opslomen. Ik kan gewoon mijn hoofd op kussen leggen en ik slaap. Dat ga ik zo ook doen. Belangrijk punt wat ik geleerd heb dit weekend en mijn voornemen is; uitgaan met een hoop herrie vind ik eigenlijk helemaal niet leuk en ik ben te oud om dingen te doen die ik niet leuk vind. Het klinkt heel simpel maar ik ging toch steeds. Ik ga liever meer mijn best doen om wel te kunnen bij activiteiten die ik wel leuk vind. Tot laters iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 En hoe gaat het met je voeten Rapi? Nog steeds waardeloos Proud, Maar bedankt dat je er naar vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Van harte Gerrit, wat een mijlpaal!!!! Ik ben er een paar dagen uit geweest, bij moeders langs en gelogeerd. Ze was ziek dus uiteindelijk langer gebleven. Voor haar en haar hondjes gezorgd. Een blaasontsteking die arme. Van mijn vent uit Zweden een prachtige bos rozen gehad, hij heeft het weer goed gemaakt, was zo teleurgesteld na vorig weekend- nu mag hij weer blijven Vrienden die ik voor klussen betaal hebben mijn huis weer prachtig gemaakt- zo blij. Zit te genieten en om mij heen te kijken-wat heb ik het toch goed. Krijg een dikke plof kop- dus heb het gevoel en ik hoop dat de dame niet lang meer op haar laat wachten. Ik heb nog niks bij gelezen, ik hoop dat het met jullie ook lekker gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Klinkt heel goed Erik, Je bent jezelf een beetje aan het her ontdekken, lijkt wel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Laatste loodjes Lieselot, We leven wel met je mee hoor. Spannend allemaal! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 wat lief Bolletje- hopelijk knapt de kauw lekker op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik ga naar bed truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) Ik hoop dat jouw kleine meisie snel komt zodat je van haar kan genieten Lieselot want 9 mnd. wachten is lang zeker als je zo iets moois krijgt. Mensjes allemaal ik ga afsluiten en duik vroeg m'n bed in. M'n rug een beetje rust gunnen. Trusten 15 februari 2015 bewerkt door bolletje Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Welterusten lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Hoi lieve mensen, Af en toe hier wat gespiekt, maar geen tijd om er echt te zijn. Is wat het is...ga zo lekker slapen. Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goede nacht beste mensen, tot morgen. Nogmaals dank voor alle attente berichtjes. Morgen gewoon weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden