Kate Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik heb gewoon die drang niet meer om leuk te moeten vinden wat ik blijkbaar niet meer leuk vind. Vroeger vond ik een feestje ook pas geslaagd en leuker als ik mee dronk. Maar nu haak ik af als mensen aangeschoten worden. Dan heb ik niet de behoefte om mee te doen maar vind het ook niet jammer dat ik niet meer drink, integendeel. Dan ben ik juist blij dat ik helder ben. Lees ook het bericht van Wimmelt die voor het eerst een vakantie zonder drank heeft doorstaan (op themadraadje baclofen/ refusal). Misschien komt dat later pas, als je echt klaar bent met de drank. Of misschien blijf je het altijd jammer vinden, wie weet is het voor ieder weer anders, dat kan natuurlijk. En ik ben het met je eens dat drank alom aanwezig is in onze cultuur. Ik denk dat ik nog maar een jaartje met mijn huidige laptop doe. Ik las dat windows 10 eraan komt, met het startmenu weer terug. (nummer 9 slaan ze over) en meer gebruiksvriendelijker aanpassingen. Lijkt me ook wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik meld me droog af voor de dagpact. Oef, ik loop wel erg achter met lezen. maar ben nu te moe. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 beetje late reactie op de telefoontjes....................... mijn 3310 was verloren dus ik een nieuwe gsm halen. "bellen en sms-en. Meer mag ie niet kunnen." "Mevrouw bélt u nog? Smst u nog? Nee. Dat verkopen wij bijna niet meer." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik heb een smartphone en ben er hartstikke blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 En ja, ik bel er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Maar Whatsapp veel meer. En dat vind ik een geweldige uitvinding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Maar nu gaat ie uit... Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Hoi allemaal. Nou het was een lange drukke dag Ook last van rug en voeten maar dat is weer redelijk na een nachtje slapen. Nog 1 dag morgen. ook zo`n lange want de stand moet weer leeg En dan is de beursweek om En IK 14 dagen zonder drank welterusten voor nu tot morgen jowan, plof en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 1 bonbon Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 trusten allen AR wat mooi om je mee te maken............ AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 14 bonsbons voor Albert AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Meld me droog af voor het dagpact, slaap lekker maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Ik ben blij dat ik andere ego's de ruimte heb gelaten om zich te uiten. Veel geleerd vandaag over wat anderen verstaan onder het begrip ego trouwens. Daar waren voor mij heel nieuwe inzichten bij, dank je wel. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden