Spring naar bijdragen

Maandag, 9 februari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Plof wat jammer voor je! Klinkt als een prachtige plek-jammer zo duur!!

Bolletje wat een rotdroom- toch het een en ander nog aan het verwerken misschien. 

 

Ik ga zo naar de verloskundige en daarna afspraak kvk, een vriendin en ik willen over een jaar een bedrijfje starten maar hebben nog meer informatie nodig.

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi gelukkig maar. Van de week nog iemand gesproken die ook last van een hielspoor had. De liet het met heel goed resultaat behandelen maar ik heb niet verder niet gevraagd. Zal dat de volgende keer eens doen.

 

Pfffttt nou Mary.

 

God wat jammer voor je Plof.

 

Ja zo levensecht Skip niet meer normaal, moest er van bij komen toen ik wakker was. Was het nu echt of niet. Bah.

 

Fijne dag Lotje.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ploffie: wat vind ik het naar voor je dat je niet naar Zwitserland kunt om lekker piano te spelen. Ik kan me voorstellen dat je je droevig voelt.

Joris en Eline: heel veel plezier bij de film vanavond.

Jette: welkom hier !! en heel veel succes.

Yvonne: dank je voor de koffie, ik merk dat ik elke morgen weer uitkijk naar jou koffie.

Rapilos: werk ze en ik hoop dat als je thuiskomt het met de pijn meevalt

ProudMary: leukedingendag; mooi woord. Ook ik ben wel benieuwd wat je gaat doen.

Ik mis Ietje al een paar dagen volgens mij. Ik ben heel erg benieuwd hoe het haar vergaat.

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Jowan, zo leuk. 

Werk die rotzooi maar snel weg, dan kan voor jou ook de 'leukedingendag' beginnen. 

 

Ook ik heb een rommelige nacht achter de rug, slecht in slaap komen, veel wakker, vaak naar de wc moeten.. mijn waterinname dus maar beperken tot overdag vandaag en vanavond een beetje minder. 

En ook lekker op tijd naar bed. 

 

Ik heb ook een leukedingendag vandaag. 

Maar om heel eerlijk te zijn houdt dat in dat ik de keukenlades ga reorganiseren en overbodige rommel weg ga doen. 

Tijd over? Dan de kasten boven nog eens door.... 

Hopelijk kan er dan weer aardig wat naar de kringloopwinkel. 

 

Heb Ietje inderdaad al weer een poosje niet gezien. 

Hoop dat het goed gaat met haar? 

 

En ik hoop dat het goed gaat met Sowhat. 

Verschrikkelijk druk nog steeds lees ik. 

Blommetje om haar een beetje een riem onder het hart te steken... 

post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ga weer verder met poetsen. Ben ook mijn binnenvijver aan het leeg halen want hopelijk komen er binnenkort weer visjes in.

Vanmiddag schilderen en daarna misschien nog ff boodschappen doen maar anders doe ik dat morgen. Ik kom nog niet om van de honger.

Later lieve mensen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Ietje gezien..... 

Blijft nog : ik hoop dat het goed gaat met je Ietje?? 

 

Tsja Plof, de tandarts kan inderdaad aardig wat geld opslurpen. 

En Zwitserland zal vast duurder zijn dan Portugal... 

Tis niet anders dus. 

Volgende keer maar in Amsterdam.... 

 

Bol werk ze. Lekker aan de slag dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jette,

Plof wat ontzettend jammer voor je,

Oh Joris ik heb geen kaartjes gereserveerd.....moet dat?

PM gezellig leukedingendag en wb de beurs ik pas me aan wat het beste uitkomt...

Rapi hoe gaat het nu met je voet?

Alle anderen een goed en fijne dag gewenst

Nee, ik verwacht op een maandagavond niet een gigantische drukte.

En ik kan met mijn Cinevillepas, geloof ik, niet reserveren. Maar ik

Bel wel even ;)

Naschrift: ik kan wel reserveren, maar ze zijn pas vanmiddag bereikbaar.

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je er toch even bent Ietje... 

Spannende dagen dus. 

En morgen dat onderzoek, ik hoop van harte dat men gaat ontdekken hoe die kleine in elkaar steekt. 

En ook dat men jullie verder kan helpen met hoe en wat... 

 

Naar dat je zo moe blijft. 

En inderdaad: drinken doet daarbij ook een behoorlijk duit in het zakje. 

En de apneu.... volgens mij kan die al een hele hoop minder worden als je niet drinkt, meen ik ooit wel eens ergens te hebben gelezen. 

Ik weet in ieder geval dat Kees er een stuk minder last van heeft als hij zijn biertjes laat staan. 

Er zijn keren geweest dat ik naast hem lag en  bang was dat hij helemaal niet meer ging ademen.... dat waren keren dat hij hééél veel had gedronken. 

Misschien dat dat ook net weer een extra duwtje in je rug kan zijn?? 

 

Mooi, ik moet aan de slag hier. 

Ochtend is al zo'n beetje voorbij.... 

Luitjes maak er een mooie dag van, hij komt nooooit meer terug. 

Dag dag.. 

 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even stil van het verhaal van jou Lieselot. Straks alleen met je kindje. En nu zo'n weekend met de vader. Ik vind je wel dapper. Wat kun je naar wakker worden van zo'n droom he Bol? Wat sneu voor je Plof. Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Wel fijn dat je je gevoelens even kunt uiten op de piano. En daar moest ik van huilen omdat ik altijd piano gespeeld heb. Ik heb er in moeilijke tijden ook heel veel aan gehad en had er heel veel plezier in. Ik kon er heel veel in kwijt. Maar de afgelopen twee jaar heb ik hem bijna niet meer aangeraakt. Heb er ook geen plezier meer in. Sinds ik met deze therapie bezig ben. Ik vind het zo raar van mezelf. Ook net of ik de puf niet op kan brengen. Meer de concentratie geloof ik. Echt raar want ik heb door de therapie wel meer kwaliteit van leven gekregen. Hij staat daar maar zwart en stoffig te zijn. Ach, vandaag voel ik me ook helemaal zo dip. Ik kom nog nergens aan toe, behalve met de hond wandelen en wat handwerken, terwijl er in huis echt wel wat moet gebeuren. Ik merk ook dat ik erg overprikkeld ben door al het computeren van de laatste tijd. Veel dingen die ik lees hier en op een hobbyforum. Ik probeer bij te houden wat iedereen zegt en doet en wil daarop reageren, maar eigenlijk heb ik net genoeg aan mezelf. En veel trek. Ik ga maar weer even handwerken bij de radio. Hoop niet dat manlief de tv weer aanzet straks. Is me echt even te veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand waar Wijfie uithangt? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien. :blush:

 

Blekje klagen is goed maar pas op dat je niet verzuipt in zelfmedelijden. Dan kom je tot niets meer. Jezelf een beetje aanpakken kan geen kwaad. Probeer b.v. eens piano te spelen ook al moet je jezelf ertoe dwingen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

 

Net de draad 'gescand'...heb niet de rust alles heel precies te lezen.

Dat sta ik mezelf toe...Blekje...dat klinkt als mateloosheid, alles of niets.

Je verliezen in waar je aan begint...probeer een gezonde balans te vinden in fora.

 

Benedenverdieping is schoon...nu me uitleven  op de douche en bovenverdieping.

Niet mijn favoriete bezigheden, wel fijn als het weer schoon is.

 

Bah Bol, klinkt akelig zo'n droom...dat ken ik niet. Heb al lang niet meer gedroomd...

tenminste niet dat ik me kan herinneren.

Het is of diep slapen of wakker liggen  :)

 

 

Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, alweer een uurtje thuis

Werken vanochtend ging redelijk, wel wat pijn, maar redelijk te doen.

Kom ik thuis,schoenen uit, even een strekoefening (zoals sporters doen, beide handen tegen de muur, en kuit strekken)

Weer even gaan zitten, wat gegeten, en ik sta op

Au,au, vlammende pijn door mijn hiel, weer de strekoefening gedaan, wat deze keer veel pijn deed.

Nu weet ik het niet meer hoor

Podotherapeut zei, dat je het met oefeningen ook kan triggeren, en het nog meer kan gaat ontsteken.

Een ander zegt weer; Die oefeningen doen even pijn, maar dan ben je er in een maand vanaf

Pfff, wat moet je nu nog geloven.?

Ga mijn yogalerares mailen, of zij misschien yogaoefeningen kent die helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff. Na het was ophangen, opvouwen en strijken is mijn energiepotje leeg.

Ik moet nog even boodschappen doen, dus mezelf nog even bij het nekvel pakken.

Wellicht helpt de frisse lucht om mijn energiepotje weer te vullen zodat ik daarna ook nog de berg afwas weg kan werken.

De gedachte aan een schoon en leeg aanrecht straks is toch ook wel een fijne en anders komt dat morgen.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...