Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 februari 2015

eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, wat een mooi stuk van Koh over AA, NA en CA, zelf ben ik nog steeds zoekende maar weet haast zeker dat ik alles een kans wil geven, als in mezelf een kans geven een fijne groep te vinden en verdieping te vinden in een aantal zaken.

Hier rijden de strooiwagens nog druk rond dus ik kan zo aan de wandel

Eerst een kop koffie....met opgekookte melk en geroosterd broodje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal. :)

Dadelijk bij de dierenambulance weer een dagje werken met m'n maatje, dus niet stil zitten vandaag. Die heeft altijd wel wat te doen als is het maar rond rijden om dode dieren te rapen. Ook gaan we weer naar z'n hond, en dat vind ik altijd heerlijk, dat is zo'n goeie lobbus.

En verder weer een zak voer halen voor Olle en ff naar de kringloop om breinaalden te scoren.

En dan morgen weer wat rustiger. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Mooi dagje zo Bol  :)

Hier onrustig geslapen, maar dit heeft niets met 'het niet-drinken' te maken.

Vrijdagavond is mijn sportavond en dan is mijn lichaam kennelijk in 'opgewonden'

staat. Afijn, na een kop warme melk met honing ging het alweer en ik heb hier

nog e.e.a. geschreven.

Fijne zaterdag en maandag lekker naar de film.... Zie draadje 'Samen leuke dingen doen',

ook voor een actuele agenda van toekomstige afspraken.  ;)  :sun:  :musicnote:  :camera:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Eerst maar even koffie en thee. 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Krijg net NL.Alert: spekglad in groningen friesland en drenthe en advies niet naar buiten te gaan.... 
Najaaaaa,  en het hondje dan? 
Spijkertjes maar even onder de schoentjes... en  kijken of ik echt de auto straks niet kan gebruiken.... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Jowan en Bol. 

Ik kijk goed uit hoor Bol. 

Maar heb al even gekeken.... zou in Friesland tot nu toe beperkt zijn tot zuidoosten... 

en moet als het even kan toch met de auto zo, heb afspraak staan om tien uur. 

Nou ja, eerst het hondje even uitlaten en kijken hoe of wat. 

als het hier inderdaad heeft geijzeld.... blijf ik lekker thuis.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Nou kijk maar uit met het hondje en de afspraak Yvonne. Met je been omhoog kan het hondje helemaal niet meer uit. Ik heb net het bericht van Kohtje uitgebreid zitten lezen. Ik wist hier ook eigenlijk niets van. Ik ben wel een half jaar naar AA meetings gegaan, maar ik viel steeds terug als ik een maand of twee maanden droog was en toen werd ik nogal betweterig en aanvallend benaderd door een paar nieuwe jongens die net twee weken van de drugs af waren en door iemand die zelf ook aldoor terug viel. Dat is mij helemaal verkeerd gevallen en voelde ik me er niet meer veilig. Dus ik durf niet meer. 

Ik merk op het moment dat ik ook bang ben om hier te melden wat er zich bij me afspeelt mbt alcohol, want ik ben ook hier bang dat mensen zich aan me gaan ergeren omdat ik steeds maar de refusal niet slik. Maar ik begin er toch maar weer over, want het zal wel mijn eigen onzekerheid zijn. En het is tenslotte mijn keus. Ik begrijp niet goed waarom ik de afgelopen tijd toch ineens zo'n moeite heb om de refu te nemen terwijl ik die eerste maanden heel blij was het middel te kunnen slikken. Toen dacht ik ook bijna niet na over drinken en dat was voor mij een enorme opluchting. Want het bezig zijn in mijn hoofd met drinken was voor mij een groter probleem dan het drinken zelf. Maar het geworstel de hele dag ermee vergalde mijn hele dag. En nu heb ik hetzelfde eigenlijk terwijl ik niet drink. Maar of ik nu de refu slik of niet, maakt niet uit. Steeds als ik hem heb gehad ben ik even blij dat ik het gedaan heb, maar dezelfde dag heb ik er alweer spijt van en begin uit te rekenen wanneer ik weer kan drinken als ik hem de volgende keer laat staan. En dan denk ik: nou dan kan ik hem beter laten staan en laat ik dan maar gaan drinken. Dan weet ik weer hoe het is en dan kan ik er ook weer mee stoppen omdat het weer een drama wordt. En misschien kan ik toch wel sociaal drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom huilen baby"s?

Ze mag heus wel eventjes huilen hoor

maar na een tijdje wordt ik er toch wat onrustig van

en ga ik op zoek naar de oorzaak daarvan

maar ik zou niet weten waarom hoor..

Ze is gewassen, schone kleertjes, buikje vol enzo

En toch huilen en huilen..(?) Al een uur nu.

Nou ja, ik zet mijn koptelefoon wel op, hoor ik het ff niet meer en ze kan schreeuwen wat ze wil.. :ph34r:

Of is dat dan weer kindermishandeling? :o

Er is altijd een reden dat een baby huilt. Ook al is het niet iets dat met eten of verschoning te maken heeft. Misschien heeft ze krampjes. Hoe oud is ze? Even laten huilen kan wel, maar als dat al een uur is, vind ik dat wel lang. Hoe reageert ze als je haar oppakt en bij je houdt? Ik droeg mijn dochters in een doek of zak bij me als ze erg onrustig waren en mijn dochter heeft haar kindje ook heel veel gedragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blekje: wat een gedoe allemaal!

Waarom niet gewoon doordrinken totdat je zo verschrikkelijk diep in de put zit dat je wél weet waarom je moet stoppen?

Je zit jezelf verschrikkelijk in de zeik te nemen. Je wil gewoon drinken en onder tussen ons wat anders laten geloven. Voor mij hoef je die moeite niet te doen hoor.

Er is hier niemand die wil dat jij je leven verandert.

Er zijn hier talloze mensen die je willen helpen als JIJ je leven wil veranderen.

Ik zou het in nog meer talen kunnen opschrijven maar dat zou meer van hetzelfde zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen tijd nu om j'bij' te lezen. 

Boodschappen gedaan. 

Alleen hier in de straat spekglad omdat het tot ijs verworden sneeuwlaagje nog veel kou in de grond veroorzaakte zodat de motregen gelijk ijzel wordt. 

De rest van het dorp/stadje is totaal gladloos..... 

dus nu snel op pad voor mij afspraak...

lees later op de dag nog wel en zal dan ook reageren.... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...