jowan Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die er een dag met zijn vriendin uit gaat....heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen Jowan en alle andere die nog wakker gaan worden. ! Fijne dag Jowan. Waar ga je naar toe ? Veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen, wordt straks weer krabben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Ploffie kun jij geen soort verwarmde automatisch krabbende op afstand bedienbare ruitenkrabber uitvinden :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Naar een gezonde bestemming.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Blondie En hoppa, bakkie koffie erin, opfrissen en naar de peut. Albert, kippenvel bij je relaas over de AA. Mooi beschreven... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 draad even gelezen, AR wat fijn voor je, dat het zo blijven mag AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen,Dagpact: jowan Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Mogge frummers, Begin op te knappen van weer een virus. Bol, wat leuk je bowlingverhaal. Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen frummers. Nog niets bijgelezen, maar begrijp dat gisteren een mooie draad was. mooi. Inmiddels staan hier de koffie en de thee klaar. Heb ook de badkamer al zijn wekelijkse schoonmaakbeurt gegeven. Laat de dag maar beginnen. Hier zal het ook weer krabben worden én glijdend de straat uit zien te komen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Jowan een dagje naar de zee, de duinen, de bossen, het zwembad, de sauna of???? In ieder geval heel veel plezier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 goeiemorgen frummers wintersportweer en ook nog warme truiendag, ik heb m al aan. De verwarming een graadje lager. Het is nog 18,5 dus ik laat m nog maar even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Vandaag re-integreren. 4 uur werken en een gesprek met mijn leidinggevende. Best spannend na bijna 1,5 jaar ziektewet. Mijn werkgever heeft begrip voor mijn ziekte. Daar heb ik geluk mee gehad. Het had ook anders kunnen lopen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen Jane, Agnieta en Loper. 18,5 is mij toch echt te koud hoor Jane.... Best wel spannend dan Loper, beetje boel spannend denk ik. 1,5 jaar.... das een hele tijd. Hoop dat je er straks blij vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Las het verslag van Albert en vind het indrukwekkend. Wat fijn dat je je zo thuis voelt direct. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) Goeie morgen lieve frummeltjes. Vandaag wordt het koud maar de zon gaat lekker schijnen, en das het belangrijkste hé? Ben wat stijf maar dat kan ook niet anders. Dadelijk weer naar de buurtjes en vanmiddag boodschappen doen. Morgen dienst, goh ik heb het druk zeg, heerlijk. 6 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen Bol en Plof. Leuk van dat bowlen Bol. Heb het onlangs ook weer eens gedaan na zo'n veertig jaar.... als je dan gaat uitrekenen hoe lang het geleden was dan voel je je echt wel even heel oud, hahaha. Ik ga aan de slag hier lui, stofdoek er doorheen halen en dan naar mijn werk voor een late dienst. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen allemaal, mijn inspanningen, beginnen vruchten af te werpen; (de online behandeling en het forum). Ik zie nou duidelijker, dan ooit tevoren, dat alcohol NIETS toevoegt aan het leven!!!!!! Fijne dag iedereen ProudMary, kruidenthee67, plof en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Allemaal een goede morgen op deze (hier) mooie zonnige dag Dagpact;jowanBlondieAlbertAgnieta Kwispel Ik moet aan de slag, allemaal een fijne droge nieuwe dag vol heldere inzichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) Hahaha ja Von. ik voelde me ook oud toen ik daar binnen kwam en m'n eerste bal weer gooide. De echte houding die ik vroeger had, het aanlopen, het alles in een vloeiende beweging tot aan het gooien van de bal, is er nog niet, maar het genieten van het gooien opzich is heel fijn om te doen. Tja en we doen iedere donderdag wel een wedstrijd tegen een andere partij. Dus me moet je goed concentreren om niet te verliezen. Dus behoefte aan drank is er bijna niet geweest, wel de herinnering, en een klein stukje schaamte, maar dat was gauw weg. Zo kanjers ik ben er weer van tussen. Tot later weer. 6 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen allemaal. Fijn Bol dat je gisteren zo goed opgenomen werd in het groepje en dat je het naar je zin had. Echt spannend Loper, succes vandaag, maar dan ben ik al te laat. Ik vind mezelf knap vervelend worden, maar ga het toch weer zeggen. Toen ik wakker werd dacht ik meteen: ik ga straks de refu nemen. Maar voordat ik opstond was ik alweer van gedachte veranderd. Ik heb dus een tijd gehad dat ik echt wilde stoppen en in het begin van de refusal was ik echt blij dat ik niet meer hoefde. Maar ik ga het toch verheerlijken merk ik, ondanks dat ik weet dat het een doodlopende weg is. Maar dan denk ik: ach voor een poosje tot die spanning weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Goedemorgen Vervolg mijn pad weer. Blekje, nogmaals sterkte met je afwegingen. MG geniet van je vrije dag. Heb het goed deze dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden