erik Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Goed geslapen......voel me weer prima. Was blijkbaar een dag gewoon heel moe. Tot zo iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 ik heb belabberd geslapen kaakontsteking of kiespijn!Ik kon het niet lokaliseren, maar morgen de tandarts hopelijk wel. Nu gammel maar wel pijnvrij. Maar komen zal ik! tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 (bewerkt) Ja, hier ook weer thuis. Weer ontzettend leuk en goedom andere Frummers te ontmoeten. Heel bijzonder en dankjullie allemaal voor zo'n mooie opkomst.Hier dan de 'groepsfoto'... 15 maart 2015 bewerkt door Joris huttula, luna1961, erik en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ondanks dat ik niet mee kon wandelen heb ik een hele fijne middag gehad. Het was goed om jullie te ontmoeten. Bedankt allemaal, en Joris speciaal voor de organisatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Dank je PM, was ook bijzonder om je te ontmoeten en voor ons een geruststellende gedachte dat er iemand was die op onze terugkomst wachtte. Lief. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Leuke foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Leuke laarzen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Leuke gympen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo, ook weer thuis, alles uitgepakt en opgeruimd en nu staat het eten op. Hachee, rode kool (met appeltjes natuurlijk) en aardappels. 't Was prima vanmiddag, lekker gekletst en gewandeld. Hoe makkelijk gaat dat allemaal zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat een leuke foto is het toch. En ook zo " herkenbaar " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 geen zin om te koken in de trein mn laatste boterhammen op even alleen koffie nu dus. Joris leuke foto! en nu de prijsvraag: bij wie hoort welke schoen? de frummer die het raadt (en er niet bij was) krijgt een lekker bakkie koffie op de volgende wandeling. luna1961 en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 https://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uww luna1961, Burchill en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ha ha Kruidenthee, ik had de mannen weleens zo willen zien lopen. Vanmiddag in het bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Waarom altijd Randstadactiviteten, in noorden ook bioscoop, hoor het wel als iemand belangstelling heeft. Niet meteen op draadje zetten Joris, is maar idee, wacht op reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Dat is pas in oktober. Ik krijg een email als de inschrijving opent en ook Luna houdt dat, via een ander pad, in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Mooie foto. Toch kan ik mij herinneren dat ene Gerrit hier heeft geschreven dat hij blauw - met - bordeaux-rode schoenen heeft laten aanmeten. MijnGerrit, zijn dat soms hardloop-gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Monster. Dat je dat hebt onthouden! Ook een beetje schoenofiel? Maar het klopt wat je zegt; ze hebben alleen wat problemen met het leveren. Ik zal ze morgen weer eens bellen. Ik had oude hardloopschoenen aangedaan; de meest rechtse is van mij. Mijn motorlaarzen, helm en broek had ik in de koffers achtergelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Eentje op de foto moet het strikdiploma nog es halen. Eentje op de foto had wel errug mooie schoenen (een man, ik verdenk Fruit) Inderdaad geen motorlaarzen. Die horen ook niet in het bos. Hooguit op de Huishoudbeurs voor Bepaalde Mannen (Motorbeurs). Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Mijn voorstel is zaterdag of zondag 18,19, 25 of 26 april naar de film te gaan in The Movies Amsterdam, 10 minuten lopen van Centraal, draait eigenlijk altijd wel wat interessants, eerst maar een datum dunkt me, Mijn idee is een film rond 4, 5 uur te pakken zodat we daarna nog even kunnen napraten en dat iedereen, ook de noorder en zuiderlingen op een redelijk tijdstip thuis zijn. Wie zin heeft aub een voorkeursdatum doorgeven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Ik ben altijd graag van de partij Eline. Kan alleen beter op een zondag dan op een zaterdag, maar laat dit geen dealbreker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 ik doe mijn films hier met vast klubje en let ook op de kosten. Veel plezier alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Zijn er eigenlijk ook mensen uit het oosten van het land actief op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 ja hoor Bas, diverse ze melden zich misschien zelf wel. ik zit in het Groene Hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Ja, Bas. Ik woon aan de rand van de Veluwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Ja, Bas, ik woon weer iets ten oosten van de rand van de Veluwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden