lady jane Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 vroeger is prima wat mij betreft en kabouter, leuk!(dat je je humor weer terug hebt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ik zou er erg mee geholpen zijn als het 11 zou kunnen. 13 uur is helemaal laat. Dan kan ik echt maar 40 minuten op de meeting zijn en is 2 uur en 160km autorijden wel erg ver. Collega's een bericht gestuurd vanmorgen. Wacht op hun antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 11 uur helemaal prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Jij blij... Wij ook blij NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 (bewerkt) Tweede collega bevestigde dat de 2 mensen van de dagdienst er samen uit komen dat ik een uur later mag beginnen. Dat is dus zeker nu. 16 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 Beetje slap excuus Wijfie. Maar jouw keuze. Jammer. Dat wel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 Goedemorgen, Ik moet zeggen dat ik t ook best vroeg vind. Natuurlijk vind ik t prima als t naar 11 uur gaat als iedereen daar achter staat maar als er mensen daardoor weer afhaken, dan heb ik er wel meer moeite mee. Dan hebben we nu Erik erbij maar wijfie weer niet. Ik snap wijfie ook en vind t helemaal geen slap excuus. Kunnen we er niet tussenin gaan zitten, geen 11 uur, geen 13.00 uur maar 12.00 uur. Als dat ervoor kan zorgen dat en Erik en wijfie komen, dan zou dat geweldig zijn toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 Ook een plan Anette. Erik, hoe is 12 uur voor jou? En Wijfie, zou je wel komen als het om 12 uur is? Kabouter, 12 uur te doen voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 We nemen onze eigen lunch mee kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 helemaal mee eens, als we nu steeds gaan schuiven is er altijd wel iemand met bezwaar als Erik eerder weg moet en er blijven nog wel wat mensen dan zijn degenen die later komen ook nog in goed gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 (bewerkt) En Wijfie, zou je wel komen als het om 12 uur is? Voor ik hierop reageer wil ik dit even weten. Vraag me toch af of er niet speelt wat wijffie 3 september zelf schreef. 16 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 (bewerkt) Mijn eerste meeting kwam ik iets later dan de rest (ook door een weekend dienst) en dat was geen enkel probleem. Ik vind het wel relaxed dat flexibel afspreken. We zijn neem ik aan toch niet van plan meteen te wandelen. De plek van vorige keer is zo makkelijk vindbaar, dat moet toch kunnen ergens tussen 11 en 12 komen. Ik ben van plan om 11.00 er te zijn behalve als ik nu de enige ben. Als er echt grote bezwaren zijn wil ik me best aanpassen aan een uur later maar ik heb zo het gevoel dat er een probleem ontstaat waar geen probleem is...... 17 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Jammer wijfie. Weet je, ik zal je vertellen waarom ik wél ga, ondanks dat ik aanstaande zondag een aantal andere concrete opties heb, die ook urgent zijn. Ik noem even: studie, achterstallige administratie, broodnodig bijslapen, yogales, strandwandeling met vriendin die ik lang niet heb gezien, uitgenodigd voor sauna door andere lang verloren vriendin, mijn moeder wil me zien, etc. etc. Maar ik ga tóch naar de meeting. Dat doe ik niet omdat ik het zo leuk vind om andere frummers in het echt te zien - mijn forummaatjes kan ik ook wel op andere momenten zien en spreken, hier in de buurt vooral ook - maar omdat ik mijn verslaving bloedserieus neem en mijn nuchterheid boven alles gaat. Zo'n meeting help me bij het adb blijven, heb ik ervaren. Dus de meeting heeft voor mij prioriteit. Dat is hoe ik het zie hoor. Is voor iedereen vast anders. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 -reactie verwijderd door moderator- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 en toch zijn alle meetings altijd heel erg leuk geweest en dat gaat ie zondag ook weer worden Yogajuf en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Eline komt gewoon toch of lees ik nu verkeerd? En anders geen zorgen , dan komt taxibedrijf Blondie wel aanwaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Eline komt zullen we dit even laten nu? zenn en de kunst van wachten tot het zondag is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Wens een ieder die zondag erbij kan en wil zijn een inspirerende en vooral ook een gezellige meeting toe erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 LJ en Blondie rond 11 uur lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 (bewerkt) Jet en ik ook 11 uur. Jet JoAnn73 en ik komen om 11 uur. 19 september 2015 bewerkt door erik blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Ik ook tegen 11 uur erik en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 zondag rond elf uur moet ook voor mij makkelijk lukken. erik en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Nu t gelukt is om oppas te regelen ben ik ook van de partij Present om 11 uur dus. Tot zondag! blondie6173 en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Wat leuk JoAnn73 dat het je toch gelukt is tot Zondag. JoAnn73 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Als ik me fysiek goed genoeg voel ben ik er ook. huttula, Monster, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden