Burchill Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) (...) De ban van spud zal wel iets te maken hebben met haar reactie tov suikertje nav vrouwenkwaaltjes, geloof ik. Vermoed ik. edit: zin verwijderd 31 mei 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Komen nog genoeg kansen andere frummers te ontmoeten, eerst weer fit worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 ik ben het even kwijt; gaat het 7 juni dóór in Nunspeet, en in september bv nog een keer? Of schuift deze meeting door naar latere datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 ik kan de 7e niet heb een inzet dienst gekregen net en was al facultatief aangemeld omdat mijn volleyteam 's morgen ook anders te weinig mensen telt om door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Ik ben de 7e ook gewoon van de partij. Ik heb alleen geen idee waar ik precies moet zijn. Was het iets van 12 uur in Nunspeet en zelf lunch meenemen? Weet iemand waar in Nunspeet? Misschien even PB'en? Volgens mij zit het weer wel mee die dag! Lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Fijn, MijnGerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Dankjewel Mijn Gerrit, ik ben er ook bij en ik heb er zin an. Ik liep vandaag al te denken wie het initiatief zou nemen, of iemand het initiatief zou nemen. En ik moest aan jou denken… met alles wat ik over jou 'weet' verwachtte ik het wel. En ik waardeer het ook enorm. Dat gezegd was het ook een leermoment voor mijzelf. Ik dacht, zal ik het dan maar gewoon doen? Als het in de Randstad was geweest had ik het gedaan, maar Nunspeet… voor mij is dat Duitsland al haast :-) Maar wat schiet jij op met die kennis he? Nogmaals heel veel dank, en tot zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 En Joris heeft ook al weer een nieuwe avatar zie ik :-) Zullen we samen treinen Joris, of blijf je bij je besluit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Zondag mooi weer ....duim duim duim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Zondag 18 graden en half bewolkt in Nunspeet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 oke Plesmanlaan 2 8072 PT Nunspeet (dit voor Blondie die heel stoer de auto pakt) nabij station (dit voor allen van ver die, éven stoer, het OV een kans geven) In het draadje las ik iets over taart en ook iets over mensen die zelfs hun agenda erop hebben aangepast. Ik durfde niet dóór te drukken om Kabouter niet te kwetsen/pushen, maar ik ben blij dat het door gaat want ik verheug me erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Hopelijk gaan we tzt nóg een keer, speciaal voor de mensen die zondag niet kunnen (iemand moet de Veluwe promoten toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 (bewerkt) * Monster, er stond hier een bericht dat ik het niet fijn vond dat het adres op het forum vermeld werd door je. Ivm anonimiteit en dat iedereen mee kan lezen. Nu, een paar uur later zie ik het toch iets anders. Ook al voelt het soms zo, ik hoef me niet te schamen dat ik de ziekte verslaving heb! Ik wil er het liefst eerlijk voor uit komen en daar past annoniemiteit voor mij niet bij. Helaas voel ik het nog niet zo maar dat komt vanzelf nog. Dit is de eerste stap om er voor uit te komen; Ik ben verslaafd dus ik heb een ziekte maar ik doe er alles aan om dat onder controle te krijgen! Taken it or leave it, dat ben ik! Ik vind het dus persoonlijk ook niet meer vervelend dat het adres hier vermeld wordt. Bedankt voor het leermoment en tot zondag. ;-) 3 juni 2015 bewerkt door Lucide erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Blondie offert zichzelf op om als chauffeur te dienen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Erik ook (kom uit omgeving Haarlem Amsterdam) vind het wel gezellig ook om samen te reizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Wat toevallig, Yo ook :-) Ze pb't je later even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Nog mensen omgeving groningen die een lift willen komende zondag of die ik op de route groningen/ nunspeet kan oppikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Ik vind het nog iets te snel om met jullie mee te gaan. Dus ik sla deze even over. Maar ik hoop er in de toekomst een keertje bij te zijn als ik me iets beter en zekerder voel. Heel veel plezier voor degene die wel gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Heel goed NBWtje, het mag best spannend zijn, maar moet wel goed voelen. Er komt ongetwijfeld weer een andere gelegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Voor de 7e: kijk even op http://www.vvv.nl/detail/veluwe-transferium/cff32e86-4b8e-4fa6-ae79-961a35d31601 dan zie je goed wat de bedoeling is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Dit is de actuele lijst voor zondag de 7e, 12:00 uur: Eline Fruitvlieg Zeilbootbewoner Mijn Gerrit Proud Mary Erik Blondie Luna Rapilos Yogajuf Skip Monster Wijfie Lucide Sta je er niet bij, of kun je toch niet: laat het even weten. Ik zal de deelnemers mijn mobiele nummer in een PB geven, dan kun je bellen mocht er zondag iets zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Vlieg, we horen het nog wel neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Na mijn positieve ervaring gisteren, wil ik er toch graag bij zijn. Is er een lift die een pick-up heeft via Amsterdam? Groet J Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) Meeting 7 juni, actuele lijst deelnemers Eline Fruitvlieg (onder voorbehoud) Zeilbootbewoner ProudMary Erik Blondie Luna Rapilos Yogajuf Monster Lucide Joris MijnGerrit Van Zeilbootbewoner en ProudMary heb ik nog niets gehoord. 5 juni 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden