JoAnn73 Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik vond het ook een heel leuke dag! Heel bijzonder. Goede sfeer. Bedankt daarvoor! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ik vond t een bijzondere dag die veel indruk op me gemaakt heeft. Dat je je zo thuis kunt voelen bij een groep mensen die je nog nooit eerder hebt ontmoet! Das wel heel speciaal toch. Dank aan allen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2015 Rapport Share Geplaatst 23 september 2015 Ik ook. Degene die miniola had meegenomen op meeting...deze smaakte goed Bedankt hiervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Zowel voor de wandeling alsook de film mag je mij noteren, Loen! Natuurlijk wel onder voorbehoud dat ik niet hoef te werken dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Leuk Loen ik meld me voor beiden! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Cineville vind ik wel leuk. Wandelen ook, maar aan zee kom ik niet zo makkelijk met ov. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Ja leuk ik doe mee met beide. Zandvoort is erg dichtbij Scheveningen kan ook. Film en hapje eten lijkt me ook erg gezellig. Maar ja bij mij is het altijd mijn wisselde diensten en duimen dat ik kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Loen.. heel leuk idee wandeling. Hou ik zelf ook van Kan heel moeiijk afspreken ivm opname. En anders zal er vast een volgende keer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Leuk Loen, ik ga graag mee wandelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2015 Ik ga helaas de 4 mijls-loop afzeggen. Mijn kuiten, knieen en achillespees zijn niet meer te negeren signalen dat ik hier niet geschikt voor ben. Elke training werd een kwelling en het mag ook gewoon leuk zijn lijkt me. Ik ben bang dat ik als ik toch doorzet, mijn volleybal in het gedrang komt en de kompetitie begint volgende week. Sorry gerrit en jopie, voor jullie wel succes gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ik wil ook mee, als ik kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ik had tegen Loen gezegd dat ik mee wilde wandelen als het niet verder dan 7/8 km was. Waar moest ik mij inschrijven? Ik weet niets van datum, tijd noch plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Bedankt! Dan ben ik weer helemaal bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën:- Strandwandeling, lokatie en datum (nog) niet bekend, aanmelden bij Loen Uitgaanstips, agenda's en evenementen:UITBURO Activiteiten agenda van het Humanistisch Verbond Evenementen AA Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 ik begin vast met oefenen wel vanuit huis hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Jopie, jazeker, MG en jij hebben waarschijnlijk verschillende starttijden maar mijn huis is gewoon de hele dag open....MG is tegen 12 bij mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Gerrit en Jopie neem dat lopie!richting Eline, en de koek en zopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Juich...juich...juich... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 oeps één voor allen dan maar! Hup Gerrit hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Hopelijk niks ernstigs Jopie? Als MG nu de finish niet haalt met al die juichers alleen voor hem dan weet ik niet meer... Hup Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Succes MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Denk dat je 1 nov bedoelt toch loen? Ik kan alleen de 1e , op 8 nov zijn de kids bij mij. Waar en wat maakt me niet heel veel uit, lekker wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 (bewerkt) Toevallig heb ik beide al gelopen. Beide zijn erg mooi, Die in Velp ken ik erg goed, daar heb ik 4 jaar op kamers gewoond. Ik hoop dat ik het kan inplannen met mijn studie. Heb wel vrij op de 1e en 8e. 11 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Ik sta voor beide wandelingen open. Ik lees wel welke het gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden