plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ok, dan lucide die adidas schoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Oh nee, 2 fout, 1 vergeten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ik geef het op Ik zal het antwoord googlen. Misschien komt daar iets uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Nou, de mijne had je in elk geval goed :-) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 oeps nou ja Joris leeft ook niet op héél grote voet. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 (bewerkt) Nog een tip, niemand had die van mij goed. Ik heb ook laatst geschreven wat voor type schoenen ik altijd draag in de zomer. 7 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Jij reed auto, Erik. Dus dan ga ik ervan uit dat je dat niet doet op slippers. En schoenen wisselen is een beetje onhandig als je handen vol hebt met taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ooooo...wat word ik hier nieuwsgierig van...september hè? Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ik wil ookkkk..... Je voelt gewoon aan jullie reacties op elkaar hoe fijn t was. Wat heerlijk om samen ook op die manier te mogen delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Jij reed auto, Erik. Dus dan ga ik ervan uit dat je dat niet doet op slippers. En schoenen wisselen is een beetje onhandig als je handen vol hebt met taart. Er staan geen slippers op de foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Anette en kruidje, De volgende keer zijn jullie er gewoon bij hoor. Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 jongens toch!! Jullie kunnen wel zitten staren naar de foto, maar bedenk nou wat er afgelopen periode geschreven is: 1. Monster eeuwig zeuren over sokken 2. Yogajuf had iets met hakken 3. Erik heeft al voorzet gegeven omtrent zijn schoeisel ... ... ... volgende keer doen we een foto van handen: werkhanden, kantoorhanden, nagelbijters en nagellak ........is dat wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 De adidas schoen zou wel eens van mij kunnen zijn ploffie ;-) Je bent al een heel eind! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 De adidas schoen past ook heel erg bij je sporten, lucide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 volgende keer doen we een foto van handen: werkhanden, kantoorhanden, nagelbijters en nagellak ........is dat wat? Om te onthouden voor volgende keer. Volgens mij zijn jullie er bijna, die van Joris en Lucide en MG weet je. Die van mij is niet zo moeilijk....die hoge zwarte schoenen, wat voor een type schoenen zijn dat en wie zou er met dat soort schoenen komen. Blijven er een paar over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ok, erik linksboven met de sandalen met groene gesp en blauw geruite broek. Ecco"s? Linksonder in, zware schoen met zwarte spijkerbroek, blondie en blauwe schoen witte broek, luna. luna1961 en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Misschien wel de zwarte schoen bij erik. haha, weet het echt niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ok, erik linksboven met de sandalen met groene gesp en blauw geruite broek. Ecco"s? Teva's (wel een vrouwenmodel want hele smalle voeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 (bewerkt) Erik, die zwarte schoenen zijn helemaal niet hoog! Het zijn notabene platte espadrilles. Ik ga toch niet met hakken het bos in joh... Of bedoel je die motorlaarzen die MG aan had? 7 juni 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 oja teva's.... die lopen lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Dan ben ik er uit denk ik, vanaf monster met de motorlaars met de klok mee: monster, blondie, MG, eline, yoga, erik, luna, lucide en joris erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Indrukwekkend!!! Wat krijg je nou dan Plof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Een ijsje... *gaat mezelf trakteren op een raketje uit mijn nieuwe vriezer* Burchill en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 ploffie is wel de held vanavond ik stel voor dat hij sowieso de gratis entree krijgt voor de volgende meeting (mits hij voorafgaand iets eetbaars produceert in de keuken natuurlijk) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 (bewerkt) Erik, die zwarte schoenen zijn helemaal niet hoog! Het zijn notabene platte espadrilles. Ik ga toch niet met hakken het bos in joh... Of bedoel je die motorlaarzen die MG aan had? MG had geen motorlaarzen. Die zijn van iemand met motorbroek aan vandaag...... Nee met hoge schoenen bedoelde ik jou niet maar hoge motorlaarzen. Ik wist precies wat voor schoenen je aanhad en dat was hakloos. Espadrilles moest ik googlen trouwens Lees nu pas dat Ploffie het goed heeft....goede mensen-schoenen kennis. 7 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden