lady jane Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 En een hele goeiemorgen deze vroege morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goedemorgen Lady Jane en alle frummers die er nog na zullen volgen ! Fijne donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 ha Luna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 simpele krentebol met koffie om te starten. Zal even kijken of ik wat klaar kan zetten voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 gauw op de fiets maak er een mooie morgen van mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Zo das nog eens opstaan met pannenkoeken Weinig bijzonders te melden, o ja ik hoop dat ik ergens buiten zo een sjaal zie, zo'n anonieme.... eerst maar even lampje Dit weekend nog een kleinigheidje kopen voor een kleine jongen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goedemorgen, Dank je Jane, lekker. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goeie smorges! Dagpact:Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goedemorgen, Zit nog half-slapend op de bank. Dochterlief gaat zo de deur uit, dan duik ik mijn bed weer in. Paar uurtjes slapen nog. Verder rustig dagje voor de boeg. Op de vroege avond een afspraak met mijn therapeut, kijk ik naar uit. Sterkte voor wie het nodig heeft en heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Niets gevonden, goedemorgen alle frummers die ondertussen wakker zijn, Ploffie goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 kastanje welterusten....zzzz zzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goedemorgen, Vandaag een dag vrij. Boodschappen doen. Eerste keer weer na mijn slipper. Vertrouwen in mijzelf is ver te zoeken, maar er zal toch wat in huis gehaald moeten worden. Naar de Turkse winkel dan maar. Dagpact: Albert jowan Blondie Burchill en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Lekker pancakes als ontbijt, met maple syrop...ik maak ze wel eens. Goeiemorgen allemaal, goed geslapen, fijn. Zo Plof da's een lange nacht voor jou... Kreeg gisteren een afmelding voor een activiteit vanochtend, geeft onverwacht gevoel van ruimte...komt me goed uit deze drukke week. Nou de vrijgekomen tijd goed benutten. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Goedemorgen frummers. Lekker uitgeslapen hier, late dienst dus. Eerst maar even een bakje thee van Jane, een beschuitje en rustig teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Zo lekker zeg pannenkoeken Dagpact: Albert jowan Blondie Kaboutertje Joris En ik meld me nog droog af voor gisteren. Allen een goede en zinvolle dag en vandaag nemen we die eerste niet. Geen vergif meer in ons lijf en vooral onze hersenen. We LEVEN NU! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden