Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hoi Peter, dagdraad gevonden zie ik. Ook hier succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ach Wijfie, die make up kun je zo weer herstellen hè. Sterket en voor onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Inderdaad Plofke, op een gegeven moment slaan mensen gewoon door, hetzelf met wel of geen zwarte Piet. Van harte welkom Peter. :rose: Wijfie wat zal dat een opluchting zijn dat die tranen gekomen zijn. Hartstikke goed om het niet weg te drukken. Sowhat hoe is het vandaag gegaan met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hallo lieve allemaal, Hoe was jullie dagje? Iemand nog iets bijzonders mee gemaakt? Ik heb vandaag weer een therapie sessie gehad. T was weer fijn maar ook heel pittig. Ik zit dat ik fouten maak en heb gemaakt, maar weet niet hoe het anders moet. Dat vind ik onwijs moeilijk. Ik had trouwens even een vraagje en ik ben heel benieuwd naar jullie meningen. De afgelopen twee jaar is drank voor mij een soort vriend geworden die ik s avonds binnen laat. En ik ben zo bang dat als ik die 'vriend los laat, ik helemaal niet meer weet wat ik moet doen. Ik heb eergisteren op het werk een hele zware paniekaanval gehad omdat ik maar niks hoor van iemand die belangrijk voor me is. Toen ik die avond weer alleen thuis was, ging het weer mis met de wijn. Ik wordt er niet goed van. Afleiding zoeken in huis helpt me niet genoeg, en ik kan niet altijd zo makkelijk weg in de avond. Het is nu net na etenstijd, maar voel al wel een beetje onrust op komen. Tenslotte wil ik nog even zeggen dat ik wanneer ik hier kom, me besef dat ik veel praat en veel deel, en dat ik misschien ook wel veel aandacht vraag van jullie. Ik ben daar mee aan het werk, Keb alleen wat tijd nodig. Jullie zijn lief. x AlbertRemmo en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hoi Inkie, ik ben nu net klaar met eten. Of ik wat bijzonders heb meegemaakt? Ik ben vanmiddag wezen hardlopen, een kilometer of 8. Dat is mijn normale rondje op het moment. Het was heerlijk weer mét een zonnetje. Ik loop in het bos achter ons huis en ook stukjes met heide en wild gras. Op zich prachtig. Ik kreeg mijn rondje echter niet uitgelopen en moest na 5 kilometer een behoorlijk stuk wandelen. Ik weet niet goed wat de oorzaak is. Nou ja, zondag maar weer proberen. Verder heb ik vanmiddag nieuwe schoenen besteld. Als ik een model kies dan wordt de maat en leest bepaald door passen. Daarna kun je aangeven, hoe je de schoenen wilt. Suède, leer, een combinatie, welke kleur of kleuren, wat voor zool. Dit wordt mijn tweede paar daar en ditmaal heb ik voor twee kleuren gekozen. Klassiek bordeaux met een donkerblauw deel onder de enkel. Ik ben erg benieuwd. Het is nog redelijk betaalbaar ook. Je goede vriend, drank. Als je erover nadenkt, dan is het misschien niet zo'n vriend. Je raakt je geld kwijt. Er wordt je voorgespiegeld, dat je probleem wordt opgelost, maar de volgende dag blijkt er niets te zijn veranderd. Dat wil zeggen, als je geluk hebt, want als je pech hebt is zijn je problemen groter geworden, of is er eentje bijgekomen. 't Zijn net konijnen soms. En als je niet drinkt, dan is het een verwend, zeurend en jengelend kind, dat steeds harder gaat gillen als het zijn zin niet krijgt. Je bent beter af zonder. Maar dat weet jij ook wel. Het is moeilijk om er af te komen, zeker als er ook nog andere dingen in je leven spelen. Ik hoop dat het je een beetje gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik doe je PB Plof, over de schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ach lieve Inkie je mag hier veel aandacht vragen hoor, daar is niets mis mee, alles is beter dan te gaan drinken. En natuurlijk kan er angst en paniek ontstaan je laat iets los waar je je zo lang aan vastgeklampt hebt. Maar wees gerust, je krijgt, als je de alc. laat staan, een eerlijke Inkie er voor terug, maar die moet nog groeien en dat kost tijd en soms ook angst. Een baby leer ook door vallen en opstaan, lopen. Maar zodra jij op eigen benen kan staan en geen drank meer nodig hebt, zal je zien dat je gaat groeien, geloof me, ik het het ook mee gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ziet er goed uit Plof. Nou de rest nog PB is verstuurd. Reclame hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Waar haal je die vandaan Plof? Ik moet altijd opletten met de mouwlengte omdat ik apenarmen heb. Vroeger was dat een crime en kon ik alleen in speciaalzaken terecht voor een passend overhemd. Met bijbehorende speciale prijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Sokken. Het doet me denken aan mijn jeugd. Kolenkachel met een kolenkit ernaast, kolen halen door de kou. IJs op je ramen aan de binnenkant en op je dekens, als je 's ochtends wakker werd. Mijn moeder en mijn oma, die sokken breiden en ook repareerden als er een gat in zat. Stoppen, heette dat. Op het houten "ei" van zo'n zeef met zo'n draaiding erin dat gebruikt werd om appels te moezen. Ik heb het ook geleerd, sokken stoppen. Misschien kan ik het nog wel. Ik word oud, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ja Mg, vroeger gingen wij ook met een kruik naar bed... Brrrr. Ik meld mij lekker, fris en gesport af. Fijne avond en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 ik ga nog wel eens met een kruik naar bed hoor of verwarm mn plek ermee voor héérlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Goedemiddag allemaal, Ik ga ook schilderen, de muurdan. Geen kunstwerk op een ezel, maar het wordt wel mooi. Is het plan. Huttula, geweldig zoals je jezelf beschrijft. - zonnetje - Peter vdww, Welkom. Het dagpact. Je spreekt met, in de eerste instantie jezelf, af dat je vandaag niet drinkt. Door jezelf op het dagpact te zetten, deel je dat of spreek je dat met de anderen die daar ook op staan af. Die zeggen dus ook hardop : vandaag drink ik niet. Je sluit een pact met elkaar: vandaag drink ik niet. Dat maakt wel sterk, het " hardop " uitspreken aan elkaar. En aan het einde van de dag meld je je af. Bij voorkeur droog natuurlijk. Droog als in geen alcohol gedronken. Als je de dageraad doorleest vind je het laatste bericht met een dagpact. Daar staan dan een paar namen op. Als je op dat bericht gaat staan en op "quote" klikt, onder aan het bericht, kun je het bericht kopieren. Zo kopieer je het dagpact. Daar kun je dan je eigen naam aan toevoegen. En daarmee neem je jezelf dan ernstig voor ( dat vind ik hier een mooi passend woord voor, ernstig) niet te drinken, vandaag. Dat is een mooi gebruik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Dank voor jullie lieve reacties allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Peter, een mooi gebruik, klopt. En het kan echt een steuntje zijn. Zi is er ook een (lang) weekend pact, een weekpact en een jaarpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hoi Albert! Verder zeg en ik vraag ik niks, ik hoor het wel! Hoop dat je van het weekend iets leuks gaat doen. Fijn weekend dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ja doe dat kledij uitwisselen op "ware" grote maar lekker in je pb box. Duurt hier lang voordat een pagina geladen wordt, dat ware wordt hier blijkbaar letterlijk genomen. En dat terwijl ik nog geen 3D printer heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden