plof Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goeiemorgen! Ploffie. Vroeg voor een zaterdagmorgen, hoor! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen, vroege vogels! Ik ben even wakker, maar ga zo weer verder slapen. Nog maar geen koffie voor mij dus. Plof ook welterusten. Jowan fijne dag. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen Ploffie, Jowan en inmiddels slapende MG, En frummers die nog wakker gaan worden. Poeh poeh wat waait het hard.Het suist echt om het huis heen. Mag zometeen weer de fiets op om post te brengen Nu eerst een lekker bakkie en dan aankleden, boodschappen doen Fijne dag en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen, Onrustige nacht. Eerst maar eens koffie dus. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Blèh tarwegras voor ontbijt :-( Lekker koffie! Dank je Plof! Mogge allen, ik ren vlieg zo eerst naar yoga! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen Frummers. Hier spookt het ook behoorlijk. En ook een onrustige nacht. Heb de douche al aan de binnenkant bekeken, dus lekker opgefrist. Eerst maar een bakje thee dan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Wat een wind zeg! Voor mij maar weer de... Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Joris Ik zal mij of afmelden hier of hulp vragen voor de terugkerende trek vanmiddag. 10 januari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen Joop. Heerlijk he die stilte... en inmiddels wordt het nu ook licht. En gewoon vragen hoor, zullen ze helemaal niet erg vinden lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goedemorgen, Gewoon doen Jopie. Niets te verliezen. Joris, goed plan. Hier komen als het je te machtig wordt. Fijne dag allen. Symposiumgangers, krijgen we een verslagje van jullie? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Jopie ook nog een cameraploeg vandaag??? Pfff, zou ik ook verschrikkelijk spannend vinden. Maar wat goed dat je het doet... En Jowan naar Leeuwarden vandaag. En dan vragen of daar nog iets leuks te zien / te doen is? Reken maar van Yes Jowan, Leeuwarden is een hartstikke leuke stad en biedt meer dan alleen het Zaailand hoor. Heel veel plezier... En inderdaad... je haalt het volle pond uit je treinkaartje, vraag me af of je nog tijd hebt om iets te bekijken want het grootste deel van de dag zul je denk ik besteden aan de heen- en de terugreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Wow... soms komen dingen gewoon precies op het juiste moment he Joop? Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) Joris probeer hier te komen i.p.v. je af te melden. Je kan droog blijven vandaag, als je je daar op richt. Als je trek krijgt, tja een volle maag is het halve werk. Ons Jopske op tievie????? Wat leuk zeg. Zorg je wel dat je mooi opgemaakt bent? Haren in de krul, scheiding in het midden, lippen mooi fel rood, nageltjes gelakt, dan ben ik trots op je Goeie morgen kanjers. Straks komen ze twee schapenvachtjes brengen. Deze leg ik op de rugleuning van de banken, zodat de diertjes daar lekker op kunnen liggen. Ik verheug me erop. 10 januari 2015 bewerkt door bolletje Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Breng jij je krultang en make up koffer dan even naar Jopie op tijd Bol, hihihihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 O ja hoor Vonnie, ik heb hier nog van alles liggen. Zal ik ons jopske wel eens mooi opmaken. Hahaha nee hoor ze is mooi genoeg dus hoeft niets te verdoezelen. Zo de Bolle gaat ff boodschappen doen. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Goeiemorgen! Bolletje wat heerlijk die vachtjes voor je dieren! Jopie, succes vandaag, en fijn je nieuwe aanwinsten! Joris, sterkte vandaag, je kan het, succes! Ik heb een rondje markt in de planning, maar of er überhaupt een kraam staat? Wat een storm zeg! Heeft toch wel wat, dat natuurgeweld Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Pfff, zit allerlei draadjes door te lezen om het bericht van Joris te vinden, staat het gewoon hier...... Joris, gewoon hier komen hoor als je erge trek krijgt. Niet opgeven, zet door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Ik ga ook het natuurgeweld trotseren. Vlaai halen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Good murning Janina....nou denk inderdaad dat er niet veel kramen zullen staan. Maar ik ga er ook vandoor. Heb een volle dag om het zo te zeggen.... Luitjes, geniet van het mooie. ennu.... de lente komt er aan: ik heb de eerste tulpjes op de tafel staan... Fake it till you make it.... zo apart: een uitdrukking die ik de afgelopen dagen tot twee maal toe hoorde uit totaal verschillende hoeken Maar voor nu dus een mooie dag. Koffie staat warm, dus .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Morge, wat een wind! Een leeg weekend..heerlijk na een drukke periode. Eerst maar eens even de witte tornado door het huis..is nodig. Gisteren kwam er niks uit mijn handen...ik kan erg opzien tegen al die huishoudelijke klussen, maar weet ook 'als ik me ff kwaad maak' het zo gebeurt is en mijn hoofd ook weer opgeruimd is! Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden