plof Geplaatst 17 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) k kan geen plaatjes meer plakken. Krijg dan de melding: Je hebt geen toestemming om die afbeelindsextensie te gebruiken op deze community. Ben van explorer overgegaan naar Chrome edit: en het gaat maar om kleine plaatjes, geen hele grote 19 augustus 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6VfFUKcPcjmnRU8PZzFKwD_StlG5k8rIP4-pKX71SoESz7nW-Ig Zo lukt het wel, maar dan zie je het plaatje helaas niet meteen. Dat moet toch ook kunnen. Heb al antwoord van Ploffie. Het ligt toevallig aan de site waar het plaatje vandaan komt. Geen structureel probleem als het goed is 19 augustus 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) . animaatjes-honden-94320.gif 7 oktober 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) Ploffie, hoe plak ik plaatjes hier vanaf een macbook, weet jij dat misschien? 5 oktober 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik heb geen macbook, kate. Dus weet het eigenlijk niet. Maar als je een link op internet wil kopieren: Press ⌘ C to copyClick where you want to put the link.Press ⌘ V to paste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Alles werkt net eventjes iets anders bij een mac. Je zult er even aan moeten wennen. Het duurde bij mij ook een jaar voordat ik de é ë è vond op mijn iphone. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) buzzfeed.com Zo stel ik me jouw hond voor Aak. Weet niet of je hem kunt zien als je erop klikt. 7 oktober 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 camouflage-animals-pets-funny-28__700.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 (bewerkt) 13 oktober 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Gebruik bij de editor boven je berichtjes (net onder de smile) de knop afbeelding. Dan komt er een scherm met afbeeldingseigenschappen en hier moet je die link/url in plakken. Maar ook ik heb (gelukkig) geen mac of iphone. Helpt dit? Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2015 Ik lees je nu pas Erik, wauw het lukt! Kon wel met rechtermuis al de lokatie van de afbeelding kopiëren en plakken, maar dan kwam nog niet het plaatje zelf maar de link. Thnx!! lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Lukt blijkbaar niet bij alle afbeeldingen. Krijg de melding dat deze te groot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Dus bij een mac moet je de optie gebruiken: lokatie van de afbeelding kopiëren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 De helpfile die alle symbolen op de balk boven je berichten uitlegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) 2 december 2015 bewerkt door Meya lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poppy Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 (bewerkt) Wat goed van mij, is me gelukt zomaar 21 januari 2016 bewerkt door Poppy smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poppy Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Ik heb het via ImageShack gedaan en dan de directe link gekopieerd, zo werk het bij mij dus goed, wel opgeslagen als geschikt voor fora. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ricovermogen Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) Deze uitleg heeft mij en mijn vrienden goed geholpen. Soortzelfde uitleg ook via Brixxs ontvangen omdat zij ook ervaringen hebben met forums. Blij dat ik een oplossing eindelijk heb kunnen vinden 8 december 2021 bewerkt door ricovermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2022 (bewerkt) . 18 juni 2022 bewerkt door Bob Testje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden