plof Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Heerlijk dagje vrij. Goed begin van het nieuwe jaar. Gisteren lekker binnen gebleven en om half 1 afgetaaid en mijn bed ingedoken met een bibberend hondje tegen mij aan. Afijn, effe een bakkie van Ploffie en daarna niks! 1 januari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Goedemorgen allemaal, hier op het vakantieadres slapen de meeste nog, alleen mijn zoontje van 3 en dochter van 1 hebben al hele verhalen tegen elkaar. Zodadelijk maar eens onbijten en eens even uitwaaien aan het strand. Veel geluk vandaag en sterkt voor wie dit nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Goeiemorgen lieve frummers! Een fantastisch 2015 toegewenst! Wat heerlijk om het nieuwe jaar nuchter en uitgerust in te gaan. Wat een cadeautje! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Bakkie zit erin. Duik zo mijn administratie maar eens in. Goed begin is het halve werk. Bijhouden dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Allereerst wens ik iedereen een gezond en goed 2015 Kate begint het nieuwe jaar met haar verjaardag, hopelijk een dag zoals zij wil dat ie verloopt... :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: gefeliciteerd!! Hier alles rustig verlopen en wel 25 euro gewonnen..... vandaag geen wandel, opgestaan met megahoofdpijn, vast door weer eens een intense droom . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Fijn om te lezen Agnieta. Je klinkt ook rustiger. Kate, jarig begrijp ik! Gefeliciteerd, een jaartje ouder en nog wijzer dan dat ik je al ken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 En Eline, gefeliciteerd met je prijsje. Wie het kleine niet eert!.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal in het nieuwe jaar. Mogen we met z'n allen dit jaar de alcohol de baas blijven. Gisterenavond om 23.45 naar bed gegaan omdat Mo toch wat onrustig werd. Ze stond de hele tijd tegen de slaapkamerdeur aan dus wilde onder de dekens. dus heb ik alleen het geknal en gesis van het vuurwerk gehoord. 1 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ons nieuwjaarskind vergeten zeg. Kate van harte gefeliciteerd en nog heel veel mooie jaren :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :lips: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 goeiemorgen frummers. Hier leek de hel losgebarsten, de wijk wordt blijkbaar meer gevuld met vuurwerkliefhebbers dan het 1e jaar dat ik hier woonde. Gelukkig had ik wat feromoontjes op de kat gespoten dus ze heeft het meest van de tijd naast me geklemd in de bank gelegen, 2 pootjes in mijn kleding gehaakt Nieuw blijft nooit lang nieuw hier. En het jaar zal zo ook wel weer snel vertrouwd voortkabbelen. Verheug me nu al op t strand en om in het hier en nu te blijven verheug me nu al op de wellnesdag zo. Dochter kwam 6.45 u thuis, ik dacht dat wordt zeker niks met ons saunadagje? Zegt ze; ik ga mee hoor, heb expres minder gedronken en ben niet dronken geworden. pfffffffffffft daar heb ik toch wel even wakker over gelegen dus. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Kate, iets zegt me dat er nog wat mensen staan van een paar jaar terug, toen we ineens allemaal op 1 jan. verjaarden, weet je nog?Maar als je echt een jaartje ouder bent nu dan van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) Zeker Aak, dat hadden we ook al besproken maar ik hield mijn hart vast, toch. Ze blijkt erg beinvloedbaar en als student meer in aanraking te komen met te veel drank, dan ik zou willen. Vandaag een grote meevaller dus. en sweet 16 Aak, dan praat je ook al aardig met je verstand heppie beursdee 1 januari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Sproetje voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar en dat je maar weer gauw terug mag komen Nee hoor geniet maar lekker van al dat moois daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 toen AR en ik m deden was het iets van -15 watjes hup Fruit met bevroren fruit maak je de lekkerste smoothies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 ha potatoehead een goed 2015 voor jou he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Leuk om van je te horen Spud! Geniet er nog maar effe van aldaar. Gelukkig rust hier weergekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Iedereen veel goeds voor het komende jaar gewenst! Ik ben 1 van de velen die op 1 januari jarig is gemaakt omdat ik mijn verjaardag nooit heb ingevuld. Maar toch bedankt hoor, het is toch ook een nieuw jaar. En ja, alles heeft de betekenis die je er zelf aan geeft. Maar een beetje ritueel kan best fijn zijn. Op een manier die bij je past. De nieuwjaarsduik die jullie deden, weet ik nog Jane. Daar komt toch de bijnaam tijger voor Albertremmo vandaan. Ik voel me fris genoeg deze ochtend weer. Hoef er het koude water niet voor in. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ik wens alle Frummers hier een Gelukkig nieuw jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Dat wens ik jou ook Jan. Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden