blondie6173 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Goedemorgen, Allen de beste wensen voor 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 (bewerkt) . 26 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 (bewerkt) . 26 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 (bewerkt) , 26 januari 2015 bewerkt door ploffie eline en bertd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ploffie goodmorning Kate en Mai gecondoleerd met jullie verlies, voor allebei anders maar het verdriet is er, hoop en wens dat jullie er ieder op je eigen manier vrede mee hebben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Plofske, dat van tv en lezen in bed met Ipad doe ik ook niet vaak, schijnt dat door het licht je melatonine aanmaak wordt verstoord? Maar ja als ik zin heb in bed tv te kijken doe ik het toch wel moet ik bekennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Zijn er frummers die een staatslot hebben gekocht voor vanavond? Ik wel, je weet maar nooit, als ik een mooie prijs win laat ik het weten en gaan we er wat leuks/zinnigs/nuttigs/noodzakelijks mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 (bewerkt) . 26 januari 2015 bewerkt door ploffie moderator reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Als we nu allemaal duimen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 En nu wandelen, droog en vochtig gok ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 goeiemorgen! Dagpact:Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Mogge Net ingeschreven voor introductieles filosofie...in 2015 gaat natuurlijk ook mijn ontdekkingsreis door. Dus ben benieuwd of dit het begin is van 10 wekelijkse cursus wimmelt en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Hier zeggen we Goed uiteinde een een mooi begin...en de rest zien we wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Jopie: dank je voor de lieve steunende woorden ❤️. Ja, ik ga vanavond. Ik heb er nog steeds een dubbel gevoel over. Nee, uk ga niet drinken. Geen optie. Nu nog even mijn ogen dicht doen. Te kort geslapen. Sterkte voor wie het nodig heeft. Heb het goed vandaag op de laatste dag van 2014. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Of het droog blijft vandaag?Ik drink niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 En ik ben gestopt met roken! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Wat kan ik nu nog als goed voornemen nemen? zelfreflectie eerlijkheid openheid van geest bereidwilligheid huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Frummels, Allemaal een heel goed uiteinde van 2014 en begin van 2015, wij zitten met ons gezin in een huisje aan zee...., vuurwerk doen we niet aan, vinden we enorme geldverspilling. Wel zullen we gezellig samen zijn. 2014 was een roerig jaar voor mij.....hoop dat 2015 beter zal gaan. We hebben een nieuwe woning gekocht op 10 km van de plek waar we nu wonen. In maart hopen we te verhuizen en een nieuwe start te maken!!!! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 En ik ben al 64 jaar heel tevreden met mijn uiteinde.......... super1975 en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Mogge, Voor het eerst sinds heel veel jaren vier ik oud en nieuw niet thuis. Aparte ervaring, maar wel leuk. Fijne jaarwisseling gewenst en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Goedemorgen frummers. Hier heerlijk geslapen. Wij zijn vanavond gewoon lekker rustig met zijn tweetje thuis. Maak al 35 jaar een slaatje voor de laatste uurtjes. Oliebollen bakken doen we niet meer sinds de kinders het huis uit zijn, ik koop er een paar, voornamelijk voor Kees. Vuurwerk hebben we helemaal nooit gehad. Wij hebben vanaf dat we gingen samenwonen dieren gehad, en vinden de angst die het dieren aan doet verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden