huttula Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 (bewerkt) Toen ik stopte met drank...was ik opgelucht.dat ik een besluit had gemaakt.. Pas na lange tijd daarna kwam de chaos..onrust...vergeetachtigheid..niet meer weten...gek worden...op de vlucht slaan..agressie enz Zien wat er niet was...onbegrip Hoofd boven water houden Eerste instantie scoorde ik heel hoog adhd.. Deze uitslag gaf me al wat rust..het hoorde bij mij Toch nam ik hier geen genoegen mee...ben toch veel dieper wezen graven met hulp En ja daar kwam toch veel meer boven tafel wat diep in mij niet goed zat Toen dat boven tafel was.... Viel alles op zijn plek Kon toen pas echt werken aan mezelf Ik wou geen pillen..ik wou het voelen...wat er aan de hand was en waar ik aan moest werken Dit was de eerste keer dat ik zonder pillen iets aanpakte.. Dat onderdrukken kende ik En dat adhd...voor mij bijzaak...ik weet hoe ik met mezelf overweg kan...dat geeft al zoveel rust voor mij Das ook een hele belangrijke En ja..het zal ook wel te duur wezen om iets allemaal uittezoeken...dus pillen is vaak de mskkelijkste oplossing. Das ook ieder voor zich ..en wat je aankan Vind ook dat de maatschappij ook veel van je vraagd als je iets anders functioneerd Voel vaak dat speciale kinderen of ouderen het heel goed doen..maar omdat de wereld anders vraagd jij dan opvalt...en ja dan moet er een etiketje op om mee te tellen Of zoiets 16 december 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Ik ben een paar dagen weg mensen, tot vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Dag Bolletje, tot vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Beste Gerrit, een avondje relaxen, kan geen kwaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Net terug van eten bij mijn ouders. Met lange tanden, maar goed juist nu belangrijk om de Vitamientjes binnen te krijgen. Veel geslapen vandaag, schijn het nodig te hebben want kan nu ook alweer plat. Voor nu maar aan toegeven. Afijn, fijne avond en tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Daar sluit ik me bij aan Blondie. Pas goed op jezelf. Ik ben aan het aftellen naar de vakantie. Ook deze week weer extra gewerkt. Zal wel niet meer veranderen voor mijn vertrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Bol en haar Jan. Zou het wat kunnen worden vraag ik me stiekum af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Blondie...serieus nemen! Het kan inderdaad zo lang duren voor je weer op je oude niveau bent, ik heb het ervaren. Een vriendin van me heeft het verwaarloosd en een permanente beschadiging aan haar longen. Neem je rust en let vooral op als het grote zieke gevoel weg is, loop jezelf dan vooral niet voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 iedereen vroeg naar bed vandaag?Dan ik ook maar slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden