Kipje Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Hoi allemaal Nieuwe week...nu komt de kerstperiode wel heel erg dichtbij! Ietje en Kruidenthee, ik poets en ruim mee vandaag ... Inderdaad opruimen hier ook vaak dweilen met de kraan open, maar ach, geeft wel een lekker gevoel als t weer achter de rug is (voor even dan ). Spud, ik wens je een ontzettend leuke reis toe, genieten maar! Voor iedereen een fijne dag, Mogen jullie wensen voor vandaag uitkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Spud.... helemaal klaar om te gaan!!! Ik wens je alvast een hele goede reis toe!! Eindelijk is het dan zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Spud, een hele goede (muisloze) reis toegewenst! Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Ook ik, wens jou Sproetje, een hele fijne vakantie toe. Dat gaat zeker lukken hoor. Geniet maar van de mooie natuur en de prachtige dierenwereld die daar is. Probeer je niet al te veel zorgen te maken over de diertjes thuis, ga er maar vanuit dat dat allemaal goed gaat. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Argh....Huis aan kant....ik 'moet' aan de slag met studie, verslagen...en ik zit maar wat rond te surfen... Last van mateloosheid...?....euh.....tja..voor de verkeerde dingen nu....hup, schop onder m'n kont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 eefeliciteerd Wijfie! Ik zit hier in de Jellinek te wachten op mijn afspraak met de psychiater. Wachten duurt altijd lang... Maar ja, eens kijken wat zij te zeggen heeft over mijn langdurige somberheid. Ik geloof niet dat een lamp bij mij helpt, heb dit anders ook nooit in deze tijd van het jaar, staat er los van, denk ik. Naja, komt wel goed allemaal. Wel leuk, ze vragen hier vaak naar adb, hoe dit forum werkt en zo, ze zijn er enthousiast over! Toch leuk! Reclame maken hier voor adb. Ben zo aan de beurt, laterssss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Gefeliciteerd met je mannetje wijfie, Maak er maar een gezellige dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Hoi weet niet waarom ik hier ben, Wens Spud fijne vakantie, sorry spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Weet ook niet waarom je hier bent Suiker, zeker als je het zelf niet weet , Maar, Welkom zou ik zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Hoihoi frummers. Zoon heeft mijn laptop weer in de revisie gehad en nu gaat alles weer lekker snel. Maar sjonge wat was het balen zonder! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Middag... Fijne reis Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Het is makkelijker alleen Daarom kies ik liever voor het moeilijke Deze twee begrippen zijn omkeerbaar Naar eigen goed dunken We zijn al één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Jopie leest heel ok Dit is mijn actie Dit is wat ik krijg En verder.. Door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 He Suiker! Goed je even te lezen. Ik weet ook niet waarom je even hier bent / was. Fijn dat er weer suiker is Jane, zonder pc is voor mij een drama. Ik voel me dan zo gehandicapt. Fijn dat de jouwe weer werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Heerlijk Jane, dat alles het weer doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Sugartje :) :) Wijfie als jouw zus er is voel je je nooit erg prettig, misschien wat minder laten komen. Jane's lappie weer oké? Wat fijn dat je zo'n handige zoon hebt meis. Jopske een weekie veel slapen en veel rust is toch lekker voor je? Gewoon doen hoor. Zo hier staat de kerstboom, is het veel minder tochtig en waai ik niet weg, gepoetst want ik blijf toch rotzooi houden, en nu tijd om te gaan zitten. Het is hier trouwens erg donker en het regent. Echt een najaarssfeer maar gezellig dat het hier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Het is wat; Half 5 en al donker buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Daarom heb ik kaarsjes aan en 3 ge-wier-ook Nu nog een Perzisch tapijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 De lava-lamp is ook fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Heb ook kaarsjes aan. Van die neppers, waar je je niet aan kan branden, maar net echt zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 ik hou niet van nep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Laat dan de drank maar staan Mai. Sorry, inkoppertje Vond vanmorgen een chocoladeletter in mijn bureaula op het werk en die smaakt verdraaid lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 wel lekker he, zo met dit sombere natte weer in een droge warme kamer komen en dan die lichtjes en een beetje kitsch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Nou hier staat de boom inmiddels ook. Haha dat schiet zo lekker op met een pup in huis. 1 bal erin 2 er weer uit. De scheet. Lampjes en kaarsjes branden ook...geurkaarsjes :-) Nu alvast de rollade in de oven. Gisteren door de man des huises gewonnen met biljarten. Ik heb er toen niet van gebakken, maar dat doe ik dan met de rollade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden