Gast Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Mijn vrouw heeft buiten vetbollen voor de vogeltjes opgehangen. Mijn kater zit nu achter het raam te kijken en maakt dan af en toe geluidjes. Dat is zijn favoriete "programma". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Eet smakelijk Gunn, Oei, Gerrit, laat je kat maar niet los dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ja het is koud ja, en ik heb er gruwelijk de pest in. Het tocht hier als de neten. Komt vanuit de kelder en wat ik ook probeer, het blijft tochten. Daar kan ik dan zo gruwelijk kwaad om worden dat ik bijna begin te brullen. Bah, dan loop ik mezelf in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 En hier staat de snert te pruttelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Vanavond: linzen, tofu, spinazie…. Serieus, waarom doe ik dit mezelf aan? Waar zou je dan echt trek in hebben, Yo? Nou, nu je het zo vraagt, even denken, mhm: een vette kruidige Marokkaanse lamsstoofpot met pruimen, couscous van mama (de mama van wie maakt niet uit) en een kaneelpuddinkje toe, graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ondertussen koffie verkeerd met opgeklopte melk Ja hoor, gewoon uit een pannetje met garde en een bruine boterham met roomboter en kaas Twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Komen er van die kleine mekkertjes geluiden uit je kat Gerrit? Klopt Sowhat, net een klein geitje. Ik denk dat hij een persoonlijkheidsstoornis heeft, want hij eet ook gras, soms. Inmiddels zijn de rolgordijnen dicht, waarop hij op de vensterbank ging zitten mauwen: moet open! Vooruit dan maar weer... en nu is hij weer naar buiten. Weet soms gewoon niet wat hij wil. We verdenken hem ervan, dat hij alleen wil controleren of we de deur nog wel open en dicht doen. Liefst om de 10 minuten. Volgens mij eten wij kip uit de over (Römertopf) en het ruikt wat Marokkaans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Blondie nog niet gesignaleerd, ik ben benieuwd hoe het met haar contract is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Hier pompoensoep....heerlijk! Met wat 'santen' erdoor.. Voor de kids en hubbie pannenkoeken ik maak en tosti. Op woe vliegt hier iedereen in en uit rondom etenstijd...dus ik heb allang een kopje soep gesnoept Ietje Smakelijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Goedenavond. Hier eten we straks witlof met ham en kaas en warme aardappel-ei salade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Een deur Sowhat. Ik weet wel hoe ik het dicht moet maken maar het is nu zo alle jezus kkkkkkkoud. Er zit een raam in de kelder en dat is de boosdoener. Jan komt binnenkort het zaakje maken maar dan baal ik er zo van dat ik het niet voor even toch tochtvrij kan maken. Het gebeurd zelden dat ik er zo de pest in heb. Ja lieve Jopske maar de kelder volspuiten met die bolletjes gaat niet, daar staan alle spullen in voor de schildercursus. en nog een hele hoop andere dingen. Nee het gaat wel goed komen hoor maar ik heb er alleen zo de pest in omdat, wat ik ook doe, het stopt niet. Ik kan heel moeilijk accepteren dat iets me niet lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Net thuis van werk. Aan de kook nu. Burrito's met gehakt,paprika, kidneybonen en crème fraiche... Zo in de oven met een laagje geraspte kaas. MijnGerrit, Contractbespreking is morgen op mijn vrije dag... Thnx for asking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 2 slavinkjes, Raspatat met mayo en een courgette meegesudderd bij het vlees, jammie (dropje toe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Wat is raspatat? Italiaans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Aah! Raspatat, Duits dus... wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Nomad maakt fijne sokken. Ze zijn niet goedkoop. Hier volgt een gratis tip; léér van mijn fouten. Sokken kunnen krimpen. Het is niet fijn als dure sokken krimpen. Monster koopt dus altijd sokken een maat te groot. Omdat ze kunnen krimpen. Maar dure sokken van Nomad krimpen niet en nu loop ik dus al de hele dag met een richel onder mijn voet die mij ergert. Ze zijn overigens lichtblauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Die lichtblauwe van Nomad staan erom bekend. Dat ze niet krimpen. De donkere bevatten meer kleurstoffen en krimpen wat meer. 't Is maar dat je het weet Monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Zou raspatat ook krimpen? huttula en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Hmmmm...wat moet je daar nou mee? Een artikel in de VK...over het puberbrein en alcohol... In de auto hoorde ik erover bij het nieuws, of FB zag ik het voobijkomen: 'Geen verschil bij ontwikkeling van drinkende jongeren' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ze zijn maat 41-42 maar ze zijn lichtblauw Jopie. En dat is erg. Je blijft er dus maar mooi vanaf . Ik zal ze ruilen met mijn dochter die iets grotere voeten heeft dan ik heb én die lichtblauw niet erg zal vinden. Niet hebben, ruilen. Zij koopt nl steeds goedkope sokken waarvan ik aanneem dat enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Kruid, het haalde zelfs het 6 uur Journaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 (bewerkt) Jowan, Raspatat komt inderdaad uit Duitsland. Ik heb jaren naast de fabriek in Den Andel gewoond, waar de blikken aardappelmeel uit de duitse aardappelmeelfabrieken niet aan waren te slepen. Bij navraag bleek dat de groene blikken waarin de meel zat afkomstig was uit noodpakketten uit de tweede wereldoorlog. In Berlijn lagen nog honderden tonnen onder het puin. In de fabriek wordt er weer wat water bijgedaan en wordt de pulp verwerkt tot hele lange vierkante slierten die in de patatwinkel ( het zgn cafetaria) op maat worden gesneden en in de frituur worden geslingerd. Daarna worden ze verorberd dor nietsvermoedende klanten. Eet smakelijk (Lady Jane). 3 december 2014 bewerkt door wimmelt jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Richtig Alte Salatkartoffelen. ProudMary en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 De les van Jopie is mij niet onbekend Persoonlijk ook aan gewerkt Het enige verschil is dat het ook mét alcohol kan Dus dat puberbrein... Tegenwoordig zet ik overal vraagtekens bij Zeker bij wetenschappelijk bewezen Je brein kan meer dan je denkt (geloof niet alles wat je denkt) 2000 jaar indoctrinatie En de grijze deken van conditionering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 De vader van mijn kinderen zei eens "Er is een lang leven voor nodig om de gevolgen van je opvoeding geheel te boven te komen" Or, just take the short cut (geloof niet alles wat je denkt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden