lady jane Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Rtl 7, Green Mile echt héél mooi en aangrijpend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ravissante Aardappelfrietjes uit Spanje je weet niet wat je mist Wimmelt met peper deze jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Haha Lady Jane, Doe er maar twee broodjes AAP bij graag. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Meld me droog af voor vanavond. Nog even wat doornemen voor morgenochtend en dan mijn nestje in. Vanochtend schreef ik rommeldagje...en zo voelt het ook...iets te versnipperd allemaal. Maar ach..dat is dan zo... Oja...straks bij het acht uur journaal ook nog even dat onderzoek over alcohol en jongeren...en nou weet ik wat mij triggert. Niet het onderzoek an sich..dat is prima..maar de manier waarop zulke onderzoeken, conclusies in de media worden gebracht stoort me. Weet ik weer meteen waarom ik het journaal normaal gesproken nooit kijk Fijne avond, en een goeie nacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Joris hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Goeienavond. Bijgelezen en val nu bijna boven mijn ipad in slaap. Duik zo lekker mijn mandje in met pas vervangen dekbed voor de koude tijden. Dit is misschien een onzinnig bericht, maar zo laat ik weten dat ik nog meedoe in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Slaapwel....xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Sorry voor interval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Richtig Alte Salatkartoffelen. Wimmelt: geniaal! Ook je voorgaande bericht. Den Andel ken ik, zelfs de fabriek waar het gemaakt wordt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Dank voor luisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 , leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Kit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Aha? Een leven! Zonder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Boos idd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Wat, maakt wat ik schrijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Dank jpie, lees nog ff over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Bah, sorry, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Hoi Joy, ca va met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Redelijke en zinvolle dag gehad, mezelf geholpen en anderen geholpen en daarnaast nog een mooie wandeling met een vriendin gemaakt en ze had lekkere broodjes na afloop. Morgen nog wat werken voor de baas en 's avonds naar een NA meeting, zinnin! Wellicht tot morgen en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Joy, ga alsjeblieft naar bed en kom morgen terug, dat lijkt me echt het beste. Ik begrijp wel wat je bedoelt met alleen lezen en pas willen schrijven als je een succesverhaal te melden hebt. Maar zo werkt het niet, dan kom je er nooit, want juist door te schrijven ga je je deel voelen van een groep gelijkgestemden. Nou ja, zoiets. Als ik een tijdje geen echt contact houd hier, gaat het ook weer bergafwaarts en met die versleten remmen is dat vragen om ongelukken. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Laat ik me maar eens droog afmelden nu ik hier toch ben. Ging goed vandaag en dan gaat het ook goed, nou ja, beter met die rookverslaving. Alcohol maakt je toegeeflijker, dus ook zwakker in je moeilijke momenten. Nu maar hopen dat ik na 4 zeer slechte nachten eindelijk eens redelijk kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 truste dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Beetje late reactie! Maar heb zo moeten lachen om je aanhaling van mijn tekst! Die aangepast is inmiddels.... Maar die humor is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden