Spring naar bijdragen

Woensdag 3 december 2014


lady jane

Aanbevolen berichten

Even tegen alle gewoonten in

alvast de nieuwe dagdraad openen

want Agnieta is vandaag 42 geworden.

Kadootjes op de koffietafel graag

en rond 11 uur mag ze daar haar versgebakken

appeltaart, met de slagroom naast zetten.

Agnieta, jonge blom, van harte en een hele fijne jaardaganimaatjes-happy-birthday-224158.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gisterenavond naar mijn groep geweest. Was goed, maar tegelijk pittig.

Actief aanwezig zijn, zowel richting de ander als mezell. Ook dit kan ik niet half.

Er alles uithalen wat er in zit. Daar is de groep ook voor, maar het kost mij ook veel energie.

Vanochtend eerst maar eens weer ontspanning vinden in het tekenen.

Sowhat: ik wens je veel sterkte.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, das Gerrit zijn schuld dan, die begon jou te feliciteren vannacht  :P

Maar die taart mag je evenzogoed wel komen brengen straks hoor, zal Jane absoluut geen probleem mee hebben.... 

 

Las het van de kat van Sowhat. 

Wat fijn dat je bij hem was Sowhat. 

En wat zul je hem missen, wat leeg dan. 

Sterkte... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, we maken er gewoon een feestelijke dag van, jarig of niet :D

 

Goedemorgen allemaal.

 

Vanavond ga ik naar de flim Gooische vrouwen, ladies night met onbeperkt bubbeltjes drinken.

Ik heb besloten met de auto te gaan en niet, zoals eerst gepland, te blijven slapen.

Als ik nog moet auto rijden, drink ik niks. Die gewoonte zit er bij mij gelukkig goed in.

En m'n 2e week alcoholvrij is vandaag begonnen. Op naar een frisse maand.

 

Groetjes van Ree 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan Ree. 

Kipje weer wat beter in je vel hoop ik? 

Kabouter een hartstikke drukke dag geloof ik... 

En ook vandaag weer duimen voor Blondie dus. 

 

Ik ga er vandoor lui. 

Late dienst vandaag, maar er moet hier thuis ook nog wat gedaan worden. 

 

Koffie en thee voor de laatkomers in de warmhoudkannen... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

Maak er een mooie dag van lui. 

Dag dag....  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@akelei: het bleek een spontane glasvochtbloeding te zijn waardoor bloedresten door mijn oogbal zwemmen en af en toe het zicht verhinderen. Die resten lossen heel langzaam op, dus wordt het steeds iets beter, maar heeft tijd nodig. De angst was dat er een netvliesloslating was, dat zou ernstig zijn, want??

Genoemd euvel treedt op bij ouderdom.  Aanvankelijk is dat glasvocht geleiachtig, op leeftijd wordt dat steeds vloeibaarder en dus beweeglijker, dus kan er eens een bloedvaatje stuk gaan.

 

Het is dus niet "over", maar het gaat langzaam beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Akelei, heftig avondje moet dat zijn geweest. Vind het wel tof dat je dit opschrijft. En zet me ook even aan het denken weer over mijn eigen sigaretjes. Thanks.

Heeft iemand gisteren Pauw gezien trouwens? Interview met moeder en dochter die samen in herstel zijn. Pittig, maar wel integer. Hans Dorrestijn kort erachteraan over zijn eigen gebruik. Terug te kijken op Npo.

Edit: net zelf teruggekeken. Ilja Gort schuift later ook nog aan en wat hij letterlijk zegt, is dat wijn en alcoholisme niet samen gaan. Je zou te veel wijn moeten drinken voor je er bezopen van wordt. Dus wijndrinkers zijn geen alcoholisten. Helaas bevestigt de ex-verslaafde moeder dit ook nog. En Pauw knikt gerustgesteld. Oerdom en levensgevaarlijke antivoorlichting dit.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa goedemorgen! Van harte Agnieta!! En wat fijn dat je er weer bent! Vind jou een mooie en fijne stem hier op het forum.

Bertd, jij ook, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je behandeling?

Sowhat, zojuist het nare nieuws vernomen. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Ik heb denk ik het onbestemde gevoel van Thee opgelopen. Ben wel een beetje zenuwachtig wat dat nou weer te betekenen heeft. Hopelijk niet veel. Het ga jullie goed vandaag!

 

Jaaaa goedemorgen! Van harte Agnieta!! En wat fijn dat je er weer bent! Vind jou een mooie en fijne stem hier op het forum.

Bertd, jij ook, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je behandeling?

Sowhat, zojuist het nare nieuws vernomen. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Ik heb denk ik het onbestemde gevoel van Thee opgelopen. Ben wel een beetje zenuwachtig wat dat nou weer te betekenen heeft. Hopelijk niet veel. Het ga jullie goed vandaag!

Alles is me veel duidelijker geworden, door de behandeling, echt veel nieuwe dingen leer ik niet, maar doordat ik er elk dag mee bezig ben en het forum natuurlijk, helpt het goed, ik kom beter voor me zelf op, ik ben vrolijk en positief! Vooral het forum is echt een verrijking!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...