Jaap Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Zou ik het durven? Maar wat is er eigenlijk mis met deze? Ik vind hem wel lekker duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) Ploffie Ploffie............. wat is er mis met opnieuw beginnen ook met eerlijk zijn naar jezelf? Sjoemelen deden we heel ons probleemdrinkend leven al (ik dan toch) wat denk je van kabouter, of jij: 365 dagen droog -/- 14?? offe; 365 droog, -/- 7 met 1 glas, 3 met 3 glazen en 4 met een fles toch doortellen dan? alle dagen niet gedronken blijven hun waarde behouden hoor, de basis wordt steeds sterker Kabouter sterkte meis, hopelijk hoort schoonmoeder bij de groep die goed herstelt 18 november 2014 bewerkt door lady jane jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) En na deze korte bijdragen wens ik jullie een goede nacht. En voor wie niet kan slapen, ik heb een leuk liedje op de domino geplaatst. 18 november 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Hoi allemaal, Â Kaboutertje...respect, weggieten, pfieuw dat is sterk! Â Ik heb me vanavond aangemeld voor de intensieve training bij "alcoholdebaas". Had enkele weken geleden de intake gedaan, altijd maar gedacht, ik klaar het wel in m'n eentje...niet dus. Â Kijk wel ontzettend uit naar de start, actief stappen ondernemen naar een helderder leven! Â Jammer genoeg heb ik (misschien veel te lang) gedacht dat ik het zonder hulp kon. Â Opvoeding grotendeels in teken van "de schijn ophouden". Dus ook alcoholgebruik/misbruik van mijn vader. Â Misschien leef ik onbewust nog steeds "voor de schijn" . Wil niemand iets kwalijk nemen, is per slot van rekening niet iemand anders die mijn glas ingiet en het mij doet drinken. Â Ik ben dus niet op zoek naar excuses. Â Wel naar hulp nu. Hoop die te vinden tijdens de therapie online, en zeker ook hier op het forum. Â slaapwel... kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Dit was dus echt een moeilijke post voor mij... Toegeven dat ik het alleen niet kan... Hoop op een heel klein beetje begrip, het forum heeft voor mij al zoveel betekend, zoveel inzicht gegeven, maar ik ben gewoon alleen niet sterk genoeg... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 dank je Ploffie, voor jouw "like" voel me heel kwetsbaar nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 slaap lekker Ploffie... Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Ben heel blij dat ik deze stap genomen heb Ploffie, nu al... Ga hopelijk vannacht goed slapen...hoop voor jou hetzelfde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Die kippen he, niet te onderschatten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Ploffie, da's waar...jij bent geen kip maar een haan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden