Spring naar bijdragen

zondag 16 november 2014


plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, net wakker en zag dat ik niet had uitgelogd, vandaag geen wandeling, gewoon geen zin in en dat mag

 

Kastanje ik leef met je mee, zou willen dat ik je met iets wat dan ook wat zou kunnen helpen.....mensen worden vaak gefeliciteerd met hun droge mijlpalen,ik wil jou bedanken dat je je gevoelens hier zo mooi en zuiver weet te schrijven, lees je graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje sterkte hoor! Heeft het ook met de tijd van het jaar te maken? Ik vind dit zelf altijd een moeilijk periode.

Dat zou zo maar eens kunnen Kaboutertje.

Als ik zo terugkijk ben ik al jaren in deze periode niet op mijn best.

Ziek, meer drinken en depressief.

Vooral de maanden november en december zijn de meest donkere maanden voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Wijn heeft heel veel invloed op de smaak van de franse keuken en ik vind dat een meerwaarde. Ik denk dan 1 glas, hoogstens 2 glazen wijn. Uit eten in een duur restaurant, ga ik in slechte tijden 0x per jaar en in goede tijden 1x, hoogstens 2x per jaar. Wijn drink ik niet achter elkaar op, dat doe ik alleen met bier. Maar nu is het voorlopig niet aan de orde en drink ik niet. Ik denk zelfs als ik ga eten in een duur restaurant en dat ik zou kunnen kiezen voor gecontroleerd drinken, het toch besluit om dat niet te doen. Om het even.

 

Maar ja, ik kan niet in de toekomst kijken. Misschien word ik wel een vegaterier en kom ik nooit meer in een duur restaurant.

Ik weet dat er frummers zijn die door zo'n bericht al getriggerd worden. 

Wat mij betreft geen enkel probleem, want ik ben zelf één van de personen die gecontroleerd drinkt. 

Maar wees voorzichtig met zulke beschrijvingen hier Plof. 

En verder..... wat jammer dat men in dure restaurants nog geen rekening houdt met de vegetariers  onder ons. 

Dan laat men toch wel aardig wat kansen liggen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline: dank voor je lieve woorden.

Ploffie: bij mij is het meer dan dat ik last heb van de winterblues. Deze tijd triggeren een hoop oud zeer en gemis van mensen die er niet (meer) zijn. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat lachen helpt. Gisteren nog heerlijk de schaterlach gehad samen met mijn dochter. Gelukkig is dat er ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh toch even reageren op Ploffie over wijn die de smaak van eten kan verbeteren.

Wat een onzin vind ik dat, sorry dat ik het zeg. Ik kan ook uitstekend genieten van eten (ook in een duur restaurant) zonder dat ik daar wijn bij drink. Eten zou voor zichzelf moeten spreken. Als het lekkerder smaakt door wijn, dan is er iets mis met het eten in mijn ogen.

Voor mezelf zou ik dat een smoesje vinden om toch weer te gaan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...