eline Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Goedemorgen, net wakker en zag dat ik niet had uitgelogd, vandaag geen wandeling, gewoon geen zin in en dat mag Kastanje ik leef met je mee, zou willen dat ik je met iets wat dan ook wat zou kunnen helpen.....mensen worden vaak gefeliciteerd met hun droge mijlpalen,ik wil jou bedanken dat je je gevoelens hier zo mooi en zuiver weet te schrijven, lees je graag Skip, Kastanje en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Kipje, Ik begrijp nog steeds niet wat de meerwaarde is van twee glazen wijn drinken? Ploffie: "Wijn heeft heel veel invloed op de smaak van de franse keuken en ik vind dat een meerwaarde." Dat is de grootste smoes die ik ooit gelezen heb. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Kastanje sterkte hoor! Heeft het ook met de tijd van het jaar te maken? Ik vind dit zelf altijd een moeilijk periode.Dat zou zo maar eens kunnen Kaboutertje.Als ik zo terugkijk ben ik al jaren in deze periode niet op mijn best. Ziek, meer drinken en depressief. Vooral de maanden november en december zijn de meest donkere maanden voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Wijn heeft heel veel invloed op de smaak van de franse keuken en ik vind dat een meerwaarde. Ik denk dan 1 glas, hoogstens 2 glazen wijn. Uit eten in een duur restaurant, ga ik in slechte tijden 0x per jaar en in goede tijden 1x, hoogstens 2x per jaar. Wijn drink ik niet achter elkaar op, dat doe ik alleen met bier. Maar nu is het voorlopig niet aan de orde en drink ik niet. Ik denk zelfs als ik ga eten in een duur restaurant en dat ik zou kunnen kiezen voor gecontroleerd drinken, het toch besluit om dat niet te doen. Om het even. Maar ja, ik kan niet in de toekomst kijken. Misschien word ik wel een vegaterier en kom ik nooit meer in een duur restaurant. Ik weet dat er frummers zijn die door zo'n bericht al getriggerd worden. Wat mij betreft geen enkel probleem, want ik ben zelf één van de personen die gecontroleerd drinkt. Maar wees voorzichtig met zulke beschrijvingen hier Plof. En verder..... wat jammer dat men in dure restaurants nog geen rekening houdt met de vegetariers onder ons. Dan laat men toch wel aardig wat kansen liggen... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Kastanje, er zijn veel mensen die baat hebben bij een speciale lamp in deze maanden. Ik geloof dat Bol er ook eentje heeft, misschien ook iets wat jij zou kunnen uitproberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Eline: dank voor je lieve woorden. Ploffie: bij mij is het meer dan dat ik last heb van de winterblues. Deze tijd triggeren een hoop oud zeer en gemis van mensen die er niet (meer) zijn. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat lachen helpt. Gisteren nog heerlijk de schaterlach gehad samen met mijn dochter. Gelukkig is dat er ook. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Yvonne: ik zal eens kijken naar zo'n speciale lamp. Ik ken ook iemand in mijn omgeving die er veel baat bij heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Nu maar eens uit bed, kop koffie met de krant erbij. Een ander begin van de dag dan tot een uur of elf in mijn bed liggen TV kijken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Goeie morgen lieve kanjers. Ik ben opnieuw tante geworden van een hele mooie meid. Hoeraaaaa. Heerlijk. ProudMary, An, jowan en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Goedemorge beste mensen, Dagpact :Roberto jowan Kaboutertje Blondie Bertd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Bol,gefeliciteerd met het het tante worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Oh toch even reageren op Ploffie over wijn die de smaak van eten kan verbeteren. Wat een onzin vind ik dat, sorry dat ik het zeg. Ik kan ook uitstekend genieten van eten (ook in een duur restaurant) zonder dat ik daar wijn bij drink. Eten zou voor zichzelf moeten spreken. Als het lekkerder smaakt door wijn, dan is er iets mis met het eten in mijn ogen. Voor mezelf zou ik dat een smoesje vinden om toch weer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Ik ga ook maar eens wat doen, ga de krekel van yoga proberen te doen, ingewikkeld wel met die handpalmen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Gefeliciteerd Bolletje met de geboorte van je nichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Goedenmorgen Dagpact :Roberto jowan Kaboutertje Blondie Bertd Hardleers Fijne dag en tot vanavond/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Hoppa, ook hier in de benen! Hansop verruild voor schilderkloffie... Gefeliciteerd Bolletje,geniet van dat kleintje. Kids hier verwachten nog steeds wat in hun schoen van de sint. Geloven spontaan weer, als er wat te halen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Dank jullie wel mensen. Ik heb de kleine al op Facebook gezien. Wat dat betreft is dat ideaal. Zit er anders nooit op en heb geprobeerd een berichtje te schrijven maar dat lukt niet. Nou ja maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 goeiemorgen frummers, elke dag denk ik, Jane je hoeft niet alles te lezen hoor en dan ben ik weer een uurtje verder ineens........... shadow reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden